Skocz do zawartości

artwbo

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia artwbo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. artwbo

    Wymiana szpilki

    Dzięki za informację. Ze świeżego własnego doświadczenia wystarczy odkręcić koło ściągnąć zacisk odkręcić pierścień od czujnika ABS'u puknąć szpilkę zainstalować nową szpilkę pierścień, zacisk, koło .... i jechać Cała operacja max 30 min Pozdr. Art
  2. artwbo

    Wymiana szpilki

    Witajcie, czy dużo jest roboty przy wymianie szpilki w przednim kole? (legacy 2,5GX 97r) Sprytni oponiarze rozwalili całkowicie gwint i ....sprytnie ukryli pod nakrętką Pozdr. Art
  3. Serdeczne dzięki za pomoc (szczególnie Tobie Aflinta :smile: ). Skoro nie pamiętasz ceny to pewnie nie było tak źle :wink: Pozdrawiam Artur
  4. Zakładam wariant pesymistyczny - wymiana sondy. Można uderzyć w zamienniki czy lepiej przy tym modelu nie kombinować? No i podstawa, ile mniej więcej trzeba wysupłać? Celem uzupełnienia poprzedniego pytania o kontrolki: gaśnie wszystko po starcie motoru, przez moment święci tylko POWER (nawet jak nie jest włączony) i po sekundzie dwóch gaśnie. To pewno norma ale może jednak nie :???: Pozdrawiam Artur
  5. Tak, kontrolka jest sprawna i po rozruchu nic mi się na tablicy nie świeci. Przypadkowo mam multimetr :wink: więc chętnie sobie sprawdzę napięcie. Może przypadkiem wiesz jakie granice są dopuszczalne? Pozdrawiam. Artur
  6. Zapomniałem dopisać, że kolektor został naprawiony. Natomiast co do sondy to tylko podejrzewam, a prawdę powiedziawszy szkoda mi trochę kilkaset zł na zakup "nowej", być może niepotrzebnej. Jest jakiś "domowy" sposób na sprawdzenie sondy? Pozdrawiam. Artur
  7. Witam, jestem "świeżym" użytkownikiem marki i forum więc serdecznie witam wszystkich Forumowiczów. :smile: Poszukałem trochę na forum i trochę się zaniepokoiłem zużyciem w Legacy. To model z 2.5 (150KM) z 97. Po mieście wychodzi około 18l/100. Jazda raczej spokojna bo jest prowadzone przez małżonkę. Zużycie dosyć mocno odbiega od fabrycznego więc się zastanawiam czy to nie jest efektem jakiegoś defektu. Po kupnie :wink: (jak to zwykle bywa), okazało się, że kolektor wylotowy był pęknięty i sonda najprawdopodobniej dostawała "lewego" powietrza. Może w związku z tym sonda padła ? :roll: Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam. Artur
  8. Dzięki za podpowiedzi. Chyba faktycznie może być coś ze sprężynką bo podczas jazdy bardzo delikatnie "kołatało się" w okolicach bagażnika. Odkąd nie mogę otworzyć jest cicho. Z samą klamką nie było problemów, tzn wracała do normalnej pozycji. Zgodnie z sugestią zdejmę tapicerkę i pewnie poznam prawdziwą przyczynę.
  9. W jaki sposób (najmniej destrukcyjny i w miarę szybki) poradzić sobie z problemem jak w temacie. Kluczykiem mogę kręcić prawo/lewo ile wlezie, na centralny zamek niestety też nie reaguje. Wdrapałem się do bagażnika z przedziału pasażerskiego i już miałem wyrywać tapicerkę i inne pomniejsze części kiedy przypomniałem sobie o internecie :wink: Może ktoś miał już taki problem i podzieli się swoją wiedzą. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Artur
  10. Witajcie, kolejna marka samochodu, kolejne forum :smile: Jak mówią na forum MB "nie ma jazdy bez gwiazdy", tu jest sześć więc może będzie niegorzej :wink: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...