Skocz do zawartości

kuba_ur

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia kuba_ur

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Wróciłem z urlopu i nadal nic w moim temacie, więc napiszę tak: Prosiłbym o wypowiedź Dyrekcji w tym temacie. Chciałbym poznać stanowisko importera, który jak rozumiem ustala standardy napraw gwarancyjnych i obsługi serwisowej. Jak widać nie jestem odosobniony w moim kłopocie. Co więcej dziwi mnie, że na telefony, maile i wpisy na forum Państwo nie odpowiadacie. Nie wiem, czy mam wysyłać oficjalne pismo?
  2. Mam Subaru Forstera. Przy okazji przeglądu po 60 tys km stwierdzono wyciek prawego tylnego amortyzatora. Amortyzator został zakwalifikowany do wymiany w ramach gwarancji (tylko jeden). Po moich uwagach, że powinno wymieć się oba amortyzatory na osi zostałem zapewniony przez osobę odpowiedzialną za naprawy gwarancyjne w SIP, że po wymianie zostanie sprawdzona skuteczność obu amortyzatorów i w razie dużej różnicy drugi amortyzator zostanie również zmieniony. Po wymianie amortyzatora w serwisie we Wrocławiu zostałem poinformowany, że nie zostało przeprowadzone badanie amortyzatorów i że nie jest to przewidziane w procedurze. Kontaktowałem się z działem gwarancji SIP, kazano mi napisać maila w tej sprawie. Niestety od ponad tygodnia odpowiedzi brak. Zadzwoniłem do 3 serwisów Subaru w Polsce i na moje pytanie, czy mogę wymienić tylko jeden wylany amortyzator wszyscy odpowiedzieli mi, że NIE, bo jest to niebezpieczne i trzeba wymieniać oba amortyzatory na oś. W związku z tym mam pytania do szanownej Dyrekcji: - jaka jest faktycznie procedura? - czy standardem w Subaru jest wymiana jednego amortyzatora na oś, czy też robi się to tylko w przypadku wymian gwarancyjnych, a przy wymianie płatnej zmieniacie oba amortyzatory? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Kuba Urbański
  3. Witam Czy do forestera 2.0 (wolnossący) my07 można założyć felgi 15 cali? Standardowo są tam felg 16. Ostatnio zamknęli drogę którą jeżdżę do pracy. Mam fajny objazd, tylko trochę terenowy i chcę wrzucić oponki AT bo już 2 kapcie złapałem. Pozdrawiam
  4. @ gourmet Dzięki za propozycję. niestety składanie jest dla mnie dosyć kluczowe, bo w robocie mam bardzo wąskie miejsce parkingowe i codziennie z tego korzystam. @ bart99 Dzięki za rady. jutro spróbuję to rozebrać. co do ceny nowego, to chyba bardziej opłaca się zrobić z ubezpieczenia, ale jeszcze sprawdzę. @ Than_Junior Też zawsze składam lustra. niestety jak widać to nie zabezpiecza
  5. Po pierwsze witam wszystkich, bo jestem tu nowy. Dzisiaj w nocy jacyś sympatyczni koledzy próbowali się zaopiekować moim lusterkiem do Forstera (MY07) . Skutkiem jest złamana metalowa część na której zamocowane jest lusterko. Jest to część której z zewnątrz nie widać, wydaje mi się, że obraca się na niej lusterko. Mam do Was kilka pytanek: - czy ta część występuję jako osobny element? Jeżeli tak ile ona kosztuje? Jeżeli nie to ile kosztuje całe lusterko? Zastanawiam się czy zgłaszać szkodę z ubezpieczenia. - cały czas pracuje mi silniczek składający lusterka. Prawdopodobnie jakiś czujnik nie wyłącza go. W jaki sposób można go wyłączyć? Nie chcę żeby się spalił jak będę jeździł za nowym lusterkiem. - jak dostać się do środka lusterka – myślę, że tą złamaną część dałbym radę naprawić jeżeli ją wymontuje. Ale w tej chwili nie wiem jak dostać się do środka. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...