Jump to content

wily

Nowy
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About wily

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 08/01/1974

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Chorzów
  • Auto
    Legacy GT/ Impreza GX kombi 2.0

Recent Profile Visitors

276 profile views
  1. Taka sytuacja!!!!! Właśnie wybierałem się na corocznego spocika a tu taki psikus, pęknięty bok opony i ciśnienie 300. A specjalnie wyszykowałem mojego Legasia co by wstydu nie było. Szkoda słów!!!! Ale mimo wszystko życzę Wam Wszystkim Zdrowych, rodzinnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym spocie.
  2. Tylko oryginały, żadnych zamienników, chyba że lubisz coś robić kilka razy bez sensu.
  3. Wyciąganie silnika jest zbędne, spokojnie można to ogarnąć bez tego zabiegu.
  4. nieAKTUALNA LISTA
  5. Aktywacja potwierdzona, przelew w realizacji, mogę przygotowywać auto . Kolejne Plejady przed nami!!!!!!!!
  6. Zapisany nr 310 , czyli jeździmy po Jurze Krakowsko - Częstochowskiej.
  7. Sorki Panowie, ale jakiś wirus mnie dopadł a na domiar złego kibole jeżdżą mi pod domem i urządzają polowanie na wolny parking. Od Pablita furę już oglądałem ale od Seby bardzo chciałem zobaczyć, mam nadzieję że następnym razem się uda. Pozdrowionka dla całej ekipy.
  8. Wlej 5W/40 i będzie ok, to tylko wolny ssak, ale wybierz jakąś sensowną markę.
  9. 1. Tomasz_555 2. Cherusek1 3. Sonny_86 4. marivip 5. Pablito79 6. Pyjte 7. KotMorderca 8. Wily (jak tylko będzie możliwość)
  10. 1. MM555 , Madzia 2.Adam , Krzysiek 3.Jarek , Babeta 4.Dezyk , Basia , 3xdzieci 5.Krzysztof , Klaudia , Sebastian 6. Buchu , Filipek 7.Wily, Iwonka + 2 x małolaty
  11. Gratulacje Sebastian, witam w rodzinie Legasiów, czyli w końcu się zdecydowałeś. Niech służy jak najlepiej!!!!!
  12. Chłopie masz klasyczny silnik ze sterownikiem Hitachi, który w tych samochodach sieje zamęt jeżeli chodzi o zamulanie. Klasycznie brak mocy od 2 -3,5 tys obrotów, wyżej jest ok. Jeżeli jesteś z wielkopolski to zgłoś się do Maptec Poznań oni bez problemu ogarniają takie klimaty. Co do błędów, to należało by sprawdzić ramki błędów w jakich warunkach one występują a później szukać przyczyny. Gaśnięcie może być wynikiem błędu nr 1, ale bez odpowiedniego kompa trudno powiedzieć. Tak jak recki napisał, można postąpić wg. załączonej instrukcji.
  13. Sprawdź EGR, w tych silnikach często potrafi powodować częste zapychanie DPF. Być może wystarczy przeczyścić.
  14. Regulacja luzów zaworowych wg manualna powinna być wykonana co 100 tys., ale przy zasilaniu LPG ten interwał pewno zmniejszy się o połowę. Generalnie z autopsji mogę powiedzieć, że łożyska kół przód i tył, z tym że wymienia się całe piasty, łączniki stabilizatora przód. Poza tym standardowy mat. eksploatacyjne. Ja nie posiadam H6 tylko 2,5T, ale moc jest podobne, tylko H6 brzmi piękniej.
  15. O awaryjności krążą różne legendy, na gazie bywa różnie, zależy w jakiej kondycji będzie silnik. Podczas zakupu sprawdź dobrze jak działa automat, bo to nie tania sprawa w naprawie. Co do regulacji zaworów niestety silnik trzeba wyciągnąć z samochodu, także koszt też nie mały - ale frajda z jazdy jest.
×
×
  • Create New...