-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia wily
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
4
Reputacja
-
wily obserwuje zawartość [Katowice] Śląskie spotkania
-
Taka sytuacja!!!!! Właśnie wybierałem się na corocznego spocika a tu taki psikus, pęknięty bok opony i ciśnienie 300. A specjalnie wyszykowałem mojego Legasia co by wstydu nie było. Szkoda słów!!!! Ale mimo wszystko życzę Wam Wszystkim Zdrowych, rodzinnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnym spocie.
-
Tylko oryginały, żadnych zamienników, chyba że lubisz coś robić kilka razy bez sensu.
-
Wyciąganie silnika jest zbędne, spokojnie można to ogarnąć bez tego zabiegu.
-
nieAKTUALNA LISTA
-
Aktywacja potwierdzona, przelew w realizacji, mogę przygotowywać auto . Kolejne Plejady przed nami!!!!!!!!
-
Zapisany nr 310 , czyli jeździmy po Jurze Krakowsko - Częstochowskiej.
-
Sorki Panowie, ale jakiś wirus mnie dopadł a na domiar złego kibole jeżdżą mi pod domem i urządzają polowanie na wolny parking. Od Pablita furę już oglądałem ale od Seby bardzo chciałem zobaczyć, mam nadzieję że następnym razem się uda. Pozdrowionka dla całej ekipy.
-
1. Tomasz_555 2. Cherusek1 3. Sonny_86 4. marivip 5. Pablito79 6. Pyjte 7. KotMorderca 8. Wily (jak tylko będzie możliwość)
-
1. MM555 , Madzia 2.Adam , Krzysiek 3.Jarek , Babeta 4.Dezyk , Basia , 3xdzieci 5.Krzysztof , Klaudia , Sebastian 6. Buchu , Filipek 7.Wily, Iwonka + 2 x małolaty
-
Gratulacje Sebastian, witam w rodzinie Legasiów, czyli w końcu się zdecydowałeś. Niech służy jak najlepiej!!!!!
-
Chłopie masz klasyczny silnik ze sterownikiem Hitachi, który w tych samochodach sieje zamęt jeżeli chodzi o zamulanie. Klasycznie brak mocy od 2 -3,5 tys obrotów, wyżej jest ok. Jeżeli jesteś z wielkopolski to zgłoś się do Maptec Poznań oni bez problemu ogarniają takie klimaty. Co do błędów, to należało by sprawdzić ramki błędów w jakich warunkach one występują a później szukać przyczyny. Gaśnięcie może być wynikiem błędu nr 1, ale bez odpowiedniego kompa trudno powiedzieć. Tak jak recki napisał, można postąpić wg. załączonej instrukcji.
-
Sprawdź EGR, w tych silnikach często potrafi powodować częste zapychanie DPF. Być może wystarczy przeczyścić.
-
Regulacja luzów zaworowych wg manualna powinna być wykonana co 100 tys., ale przy zasilaniu LPG ten interwał pewno zmniejszy się o połowę. Generalnie z autopsji mogę powiedzieć, że łożyska kół przód i tył, z tym że wymienia się całe piasty, łączniki stabilizatora przód. Poza tym standardowy mat. eksploatacyjne. Ja nie posiadam H6 tylko 2,5T, ale moc jest podobne, tylko H6 brzmi piękniej.
-
O awaryjności krążą różne legendy, na gazie bywa różnie, zależy w jakiej kondycji będzie silnik. Podczas zakupu sprawdź dobrze jak działa automat, bo to nie tania sprawa w naprawie. Co do regulacji zaworów niestety silnik trzeba wyciągnąć z samochodu, także koszt też nie mały - ale frajda z jazdy jest.