To podaj auto i setup o jaki pytasz.
Na jakim paliwie?
Bardzo nas to cieszy,że osiągasz dobre wyniki.Przyjmując podaną moc 380KM za rzeczywistą,to niutków powinno być też sporo,gdzieś w okolicach 400Nm+.
Napisz jaka skrzynia siedzi w aucie i opisz pozostałe zmiany i mody silnika.
Na razie to ja też mogę napisać,że na rowerku trójkołowym objeżdżam każde Evo na ćwiartkę.Nawet Red Bulla ani innego Tigera nie pijąc.Tylko budzę się mocno spocony.
a więc krótka skrzynia to ty 754vbaaa , FMIC jperformance , silnik to ej207dw1pr , turbo to vf 28 z łożyskiem kulkowym ceramicznym , wydech cały 3,5 BLITZ NUR SPEC ,tłoki uszczelki COSWORTH , panewki ACL , śruby ARP , koło i sprzęgło EXEDY 7 łopatek , komputer APEXI , turbo timer BLITZ , zawór upustowy BLITZ , wtryski 550 wydajniejsza pompa paliwa WALBRO , felgi to RACING SUPERTOURISMO 17/7.5 nie wiem co jeszcze może duża chłodnica powietrza ,wszystkie przewody silikonowe , więcej nie pamiętam , wydruk z hamowni to 378 km i 406 nm robiony 32000km temu a ile w tym prawdy ??????
doradzcie mi bo dalej jestem nie zdecydowany a może wsadzić ihi vf 30 jest taka na allegro używana za 1500 i zrobić mu bezpieczne 350 koników czy PE1820 używka za 2200 i też zestroić na 350 , która szybciej wstaje ?? ja jestem z pod OLSZTYNA czy znacie kogoś z moich okolic gdzie mógłbym bezpiecznie przeprowadzić strojenie ?