Jump to content

Mariusz Pantol

Użytkownik
  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Mariusz Pantol

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/07/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Głuszyca
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0R 165km(EJ20F) Kombi z 2006r

Recent Profile Visitors

290 profile views
  1. Ja tak samo obstawiam, to najczęstszy problem w Subarakach. 100zł zaślepki aby się pozbyć tej nie potrzebnej pompy + koszt zablokowania błędów w komputerze. Więc jak to pompa to się nie przejmuj.
  2. No i o to mi chodziło dziękuje ci bardzo kolego po jutrze biorę się do roboty
  3. Jak w temacie, powiedzcie mi dobrzy ludzie ( najlepiej jak ktoś posiada foty ) jak się dostać do parownika bo byłem na ozonowaniu auta ponieważ śmierdziało z klimy i powiem szczerze, że nie do końca pomogło, a klima ważna rzecz, więc chciałbym się dostać do parownik chociaż żeby go spryskać bezpośrednio jakąś pianką czyszczącą bo domyślam się, że aby go wyjąc do od diabła roboty.
  4. No to bardzo proszę mądrzejszych o wypowiedź na oba pytania???? chociaż wątpię żeby z III pasowało do IV
  5. Pytanie czy ten hak będzie pasował do mojego Legacy z 2006r przedlift? https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-iv-hak-holowniczy-kombi-7824471317?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
  6. Ok jutro sprawdzę co i jak i napiszę dzięki Więc tak odłączyłem tą kostkę od czujnika i nic się nie zmieniło dalej wariuje na wolnych obrotach, na gazie czuć to bardzo bardzo mocno na benzynie bardzo bardzo delikatnie. Dodam że te błędy co dałem na zdjęciu wyżej po tym jak wymieniłem przepustnice już nie wyskakują, czyli w tej chwili wariuje na wolnych obrotach i szarpie podczas jazdy jak wyżej opisywałem ale błędów komputer nie wywala żadnych wcześniej miałem takie same problemy ale po wymianie sondy Lambdy jakby ustały aż do momentu jak miałem problem z: "" Ja też miałem i mam ten problem, kiedyś dokładnie to samo mi się stało auto w tryb awaryjny weszło obroty mniej więcej na 3tys i brak reakcji na gaz, wtedy auto postało 4 dni na warsztacie bo myśleliśmy, że to pedał gazu, jak kupiłem pedał gazu pojechałem na warsztat i auto działało normalnie ( dla pewności zmieniłem na nowy pedał gazu ) i teraz tydzień temu zrobiło się to samo pojechałem 40km w jedną stronę ( było ok ) zgasiłem auto a po 30min jak wsiadłem i odpaliłem łup tryb awaryjny brak reakcji na gaz i obroty mniej więcej na 3 tys., auto zholowałem na warsztat, decyzja padła na przepustnice, więc kupiłem nową używaną , zamontowaliśmy, łup auto działa tylko dzieje się teraz coś takiego że na gazie podszarpuje ( na benzynie też ale bardzo delikatnie wręcz ledwo wyczuwalnie ) a jadąc np na 2 biegu na około powiedzmy 4tys obrotów gdy wcisnę sprzęgło to obroty spadają nagle do zera i wskakują na jakieś 2 tys i dopiero się stabilizują, wygląda to tak jak by po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu przepustnica się całkowicie zamykał po czym komputer widzi że coś jest nie tak i otwiera ją bardziej niż to wymagane do wolnych obrotów, dodam że na starej przepustnicy też kiedyś mi się tak działo ale pow wielu różnych wymianach regulacjach ustąpiło i przed tą awarią teraz tydzień temu auto działało dobrze. Niestety domyślam się, że wymiana przepustnicy wcale nie usunęła mojego problemu a na dodatek szarpie teraz "" dodam że wtedy po wymianie pedału gazu po jakiś 3 miesiącach auto zaczęło tak właśnie podszarpywać i wariować na wolnych obrotach, pojechałem na serwis gazu LPG i dowiedziałem się że z gazem jest Ok wszystko ale że auto dawkuje paliwo źle i za pewne sonda Lambda jest walnięta, wymieniłem sondę i auto zaczęło pracować normalnie aż do momentu tego co opisałem że się tydzień temu stało. Trochę zawiła historia ale mam nadzieje że ogarniacie ten mój nie jasny opis
  7. Rozumiem, że mam odłączyć ten zawór i odpalić auto aby sprawdzić czy silnik pracuje równo????
  8. Ja też miałem i mam ten problem, kiedyś dokładnie to samo mi się stało auto w tryb awaryjny weszło obroty mniej więcej na 3tys i brak reakcji na gaz, wtedy auto postało 4 dni na warsztacie bo myśleliśmy, że to pedał gazu, jak kupiłem pedał gazu pojechałem na warsztat i auto działało normalnie ( dla pewności zmieniłem na nowy pedał gazu ) i teraz tydzień temu zrobiło się to samo pojechałem 40km w jedną stronę ( było ok ) zgasiłem auto a po 30min jak wsiadłem i odpaliłem łup tryb awaryjny brak reakcji na gaz i obroty mniej więcej na 3 tys., auto zholowałem na warsztat, decyzja padła na przepustnice, więc kupiłem nową używaną , zamontowaliśmy, łup auto działa tylko dzieje się teraz coś takiego że na gazie podszarpuje ( na benzynie też ale bardzo delikatnie wręcz ledwo wyczuwalnie ) a jadąc np na 2 biegu na około powiedzmy 4tys obrotów gdy wcisnę sprzęgło to obroty spadają nagle do zera i wskakują na jakieś 2 tys i dopiero się stabilizują, wygląda to tak jak by po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu przepustnica się całkowicie zamykał po czym komputer widzi że coś jest nie tak i otwiera ją bardziej niż to wymagane do wolnych obrotów, dodam że na starej przepustnicy też kiedyś mi się tak działo ale pow wielu różnych wymianach regulacjach ustąpiło i przed tą awarią teraz tydzień temu auto działało dobrze. Niestety domyślam się, że wymiana przepustnicy wcale nie usunęła mojego problemu a na dodatek szarpie teraz Takie błędy mi wyskoczyły teraz ostatnio: A dziś mi takie wyskoczyły ale skasowałem je i już nie wyskoczyły drugi raz:
  9. No właśnie mi chodzi o coś lepszego tylko o samo oprogramowanie, czy takowe można dostać??? bo jeśli się tak da to kabelki z takim urządzeniem jak z linku to bym wziął od mechanika
  10. Dzięki. A ktoś jeszcze poleciłby jakiś inny program bardziej przejrzysty???? Ten ecuExplorer, oczywiście sprawdze, ale może jeszcze ktoś coś poleca??? Wiem, że mój mechanik ma na warsztacie jakiś Delphi program ale może coś lepszego polecicie???
  11. Chodzi mi o ten co mi podał ecuExplorer
  12. A jest opcja jakoś Cię złapać na Głuszycy?

    1. Show previous comments  2 more
    2. Mariusz Pantol

      Mariusz Pantol

      Nie ma problemu ale  czas będę miał dopiero w sobotę tak od południa najprawdopodobniej. Więc jak ci pasuje sobota to nie ma problemu zgadamy się gdzieś i podjadę :)

    3. st981777

      st981777

      W Sobotę prawdopodobnie będę rzeźbił Subarynke, więc ewentualnie po południu bliżej wieczoru, w razie czego również w pełni mobilny jestem. Jak będziesz miał chwilę tylko to możesz dać znaka (tel 796******) i jestem :)

    4. Mariusz Pantol

      Mariusz Pantol

      Wysłałem ci wiadomość PW bo lepiej tam pisać niż w komentarzach do profilu :)

  13. Ok dzięki tylko ten program nie jest czasem tylko do Imprez WRX i STI??? bo tylko takie są do wyboru jeśli chodzi o model auta w nim????? Ja potrzebuje do Legacy IV???
×
×
  • Create New...