Skocz do zawartości

woytaz_gdy_elb

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pruszcz Gdański

Ostatnie wizyty

103 wyświetleń profilu

Osiągnięcia woytaz_gdy_elb

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. nie no spokojnie nie zrezygnuję Zupełnie inna technologia niż ta z którą miałem do czynienia dotychczas sprawia, że podchodzę do tematu zakupu Subaru w kategorii wyzwania i dalszego rozwoju Faktem jest że jeszcze kilka lat temu nie mógłbym sobie pozwolić na Subaru ze względu na mniejszą niż obecnie dostępność części i ich wyższe ceny. Patrząc czysto materialnie: to wolę wydać na Subaru 20-25 tys i mieć w garażu zapasową skrzynię/dyfer/zawieszenie itp niż wydać 40-50 tys na Lancera i nie mieć rezerw -do tego dostępność części zdecydowanie gorsza. Więc generalnie mam wkalkulowane to że coś tam się rozleci. W ten weekend niestety nie objadę żadnych aut bo mi się rozchorowało - ale myślę że w następny wybiorę się w Polskę żeby coś znaleźć. Dzięki za pomoc - jak będę miał wybrane konkretne cele to popytam o wasze zdania w dziale " Zakup Kontrolowany" . No i jak coś zakupię to się pochwalę
  2. jak widzę że na Allegro sa 2 skrzynie w cenie 1,5 -2 tys zł i jak mówicie że pancerny pojazd to to nie jest to trochę zaczyna mi się odechciewać Suabru - generalnie chciałbym dojeżdżać do mety - nie sztuka wykręcić 3 dobre czasy ale nie ukończyć na prawdę tak częste są awarie ?
  3. no właśnie i to chciałbym potrafić zweryfikować jadąc obejrzeć auto. A powiedzcie mi jeszcze czy oglądając od spodu - odróżnię skrzynię 4,44 od zwykłej z Gt-ka - czy ten numer TY752VBCAA jest gdzieś na obudowie wybity ? czy tylny dyfer w STI powinien być inny niż w zwykłym GT i czy ma jakieś oznaczenia ?
  4. Ale mi nie chodziło o ten konkretnie - tylko w ogóle - zamierzam objechać conajmniej 5 aut zanim się na coś zdecyduje - nie zaryzykuję jechania 600 km dla jednego auta - bo takie wyprawy często kończą się fiaskiem i zmarnowanym czasem/paliwem. Zwłaszcza że wstyd się przyznać ale w Subaru jeszcze żadnym nie siedziałem - jeździłem jedynie Lancerem - ale na niego mnie nie stać... chcę mieć jakąs skalę porównawczą. Czyli nie ma żadnego kodu na bloku silnika ? spoko - pooglądam sobie dużo zdjęć zanim wyjadę w trasę - najwyżej będę dopytywał na bieżąco Dzięki wielkie za pomoc.
  5. dobra - wiem o co chodzi - to dobra wiadomość że wszystko jest w miarę wymienne jeszcze ostatnie pytanie - jadę obejrzeć samochód na miejscę: jak odróżnić otwierając maskę silnik gtka od my99 i STI - czy na bloku silnika powinien być jakiś kod silnika specyficzny dla danej wersji ? domyslam się że pewnie turbina jest inna - jaka powinna być oryginalnie w STI a jaka jest w GTku ? chodzi mi o to żeby zweryfikować czy aby na pewno pod maską siedzi wszystko to co w danej wersji powinno siedzieć...
  6. No właśnie - dlatego pytałem jak jest z zamiennością tych części w różnych modelach. Np Heble Brembo z nowszego z STI 2003 rok można załozyć do GC ? i jeszcze pytanie jak jest z rozstawem śrub kół - oglądając koła na Allegro natrafiłem na 2 rozstawy 5x100 i 5x114,3 - rozstaw się zmienił w danym roku czy jest to zależne od wersji ? rozumiem że hamulce które były w wersji 5x100 nie będą pasowały do 5x114,3 i odwrotnie ? jeśli chodzi o heblę - to myślę że te 4 tłoczkowe 290 mm byłyby wystarczające na początek - nie chciałbym mieć za dużych tarcz żeby mieć możliwość używania kół z wyższym profilem - na szutry/ zimę. 290mm jeśli dobrze liczę to koła 16 najmniejsze można założyć na te zaciski.
  7. a czy są jakieś charakterystyczne miejsca karoserii na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie - które np często korodują w ww. modelach ? widziałem w kilku ogłoszeniach zżarte tylne nadkola jak w starym Oplu - czy to norma ? - czy raczej oznaka powypadkowej przeszłości ?
  8. Dzięki wielkie za pomoc - już dzięki wam wiem coś więcej ahhh i zapomniałem zapytać o istotną rzecz - czy to STI v3 było produkowane tylko z kierą po prawej ? - należy założyć że takie auto będzie po przekładce ? i jeszcze jedno mnie trapi : czy impreza WRX z 2001 roku (pomijając przyśpieszenie) ma lapsze hamulce i zawieszenie niż np GT 99-00 ? Które z ww. aut waszym zdaniem najlepiej zniesie katowanie ? (chodzi mi o wytrzymałość skrzyni/sprzęgła/półosi ) ?
  9. a jeszcze pytanie czy hamulce w GT 99-00 różnią się od hamulców w takim STI V3 ? jeśli tak to na czym polega różnica ? ilość tłoczków / rozmiar tarczy ? - czy nie jest czasem tak że cześci (np hamulce) do sti V3 są znacznie trudniej dostępne ?
  10. witajcie - jestem nowy na forum. Przymierzam się do zakupu Subaru z myślą o KJS, rajdach. Dotychczas jeździłem tylko ośkami- będzie to mój pierwszy 4robut. Mój budżet na auto ( nie licząc doposażania go) to ok 25 tys zł. Zależy mi na jak najlepszym przyśpieszeniu, dobrych hamulcach i zawieszeniu. Nie zależy mi na roczniku/wyglądzie/wyposażeniu. I tu do was pytanie - przeglądam ogłoszenia i widze Imprezy GT i GT my99 - czym one się różnią ( chodzi mi o zawieszenie/hamulce) ? słyszałem że zwykły gtek ma mizerne hamulce - pytanie czy da się je jakoś poprawić - np załozyć większe od nowszego modelu ? No i natrafiłem na coś takiego: http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-sti-version-3-C35815355.html - pytanie czym oprócz mocy i przełożenia różni się to auto od zwykłego GT - czy ma inne hamulce/ zawieszenie/szperę ? A może jesteście w stanie coś polecić co mogłoby być dobrą bazą dla projektu rajdówkowego ? z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...