Skocz do zawartości

warmplace

Nowy
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia warmplace

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Hej Chciałbym zapytac o sposób demontażu ramienia wycieraczki w Subaru blobeye wrx kombii. Męczę się i nie mogę sobie poradzić. Chodzi o demontaż całego ramienia nie tylko pióra. dzieki wielki z góry za odpowiedź. Jak gdzies wczesniej było, to sorry, nie moglem znaleźć podobnego tematu/problemu. Dzieki. Pozdrawiam Marcin
  2. Siemka Pytanie jest takie, gdzie można w okolicy katowic kupić takie czesci jak np synchronizatory do skrzyni? czy OEM w aso, czy jest może jakiś ogarniający sklep w okolicy, gdzie mozna cos kupic sensownego co sie nie rozleci po chwili. auto to WRX Blobeye... kombi jesli to ma znaczenie Dzieki z góry Pozdrawiam
  3. 2,5T jest mniej panewkowo wrażliwe - poprawiono układ smarowania względem 2.0T. a to fajnie. Ciekawe. Znaczy ze w sumie nie jest to wcale gorszy silnik od 2.0 z dwojga zlego lepiej miec upg za 5 K pln niz pawnkę za >11 @@antikos, WRXa i STI rozni tak naprawdę pare czynników, o których jedynie czytałem (nie mam doświadczenia własnego:( ). I tak: - cena zakupu - to jest jednorazowy wydatek i moglbym dać za tego buga sti 40 K. .. w tej cenie moglby byc chyba już w rozsądnym stanie.. - osiągi - mocy trakcji i sportowego charakteru nigdy za wiele. jezdze CTR i mam nadzieję STI nie jest bardziej twardy, To co mam teraz w CTR jest dla mnei akceptowlanym poziomem komfortu vs przyczepność. fajny złoty środek. Z tym ma również ponoć związek odporność na upalanie. Pod tym względem STI jest lepszy ma bardziej pancerną skrzynie (no i te 6 biegów .. w WRX mnie martwi ta 5 biegowa skrzynia - CTR tez ma 6 i sobie chwale jak chce pyrkać ), nie wiem czy ma bardziej pancerny i odporny na panewkę silnik. Generalnie jest ponoć w ogole przepaść w prowadzeniu (tu zniowu należałoby się zwyczajnie przej3echać ) - spalanie (pozwolę sobie to wyłączyć z kosztów utrzymania jako osobny element) - tutaj się posiłkuje tym postem o spalaniu. Jakoś tak automatycznie wyłączyłem STI z rozważań z tego powodu. - Koszty utrzymania - ja sporo wydaje na auto chyba. To dlatego ze serwisuje w aso na ori częsciach. jakoś nigdy też nie szczedziłem, Jak coś w aucie nie działa jak należy, to mnie wkurza:) Co do kosztów utrzymania i dużej ilości zamienników to jest dla mnie taki trochę mit dla "Janusza" z poloneza (bez obrazy ). Jak ktoś dba to raczej nie stosuje tanich (podkreslam słowo tanich zamienników). Wliczając koszty robocizny i nie znajac dokłądnei budowy i odporności taniego zamiennika z góry zakładam, że jednak cena to jakość (wiem, że nie zawsze) i kupuje bądź to remonowanej firmy zamiennik, a zazwyczaj ori. To oczywiscie reguła, od której są odestępstwa. Wiec kończąc wywód o kosztach utrzymania poza spalaniem - jakoś się tego mniej boję - awaryjność - to właśnie pisałem w punkcie o osiągach. mawiają, że mniej awaryjny STI - skrzynia Panewka sie rzadziej zdarza:) wieksza odporność na upał Z powyższego wynika, że tak naprawdę jedynym poważnym hamulcem przed STI jest spalanie. Ty tutaj piszesz coś innego, co mnie napawa optymizmem Wczoraj nawet odpaliłem Allegro pod katem STI Co do samych awarii. Oczywiscie naturalnym jest ze wchodzisz na fora danej marki i w podforum typu " problemy techniczne" nie znajdziesz 50 tematów z cyklu "i nic mi sie nie zepsuło" albo " sluchajcie wszystko pieknie działa, prośba o wsparcie" .. wiadomo ze wchodzac tam jesli ktos zakłada temat to nie dla tego ze nic mu sie nie zepsuło tylko dlatego, że ma jakiś problem. Wchodząc na takie podforum kazdego dosłownie, kazdego forum kazdej marki mozna pomyślec... ale szmelc - Tyle się psuje. W subaru bardzo czesto pojawia sie problem panewki jako ten problem, o ktorym ludzie piszą. Pytanie czy to dlatego, że to jest bardzo czesto cześć, która się psuje od katowania auta - a takie auta nie mają lekko, czy faktycznie coś tam było nie tak. Z drguiej strony to moze byc faktycznie "pułapka na forum" i jakby ktoś wziął 100 subaru wrx losowo wybranych to na te 100 tylko 10 byłoby z panewką obróconą No bo jest tak trochę jak piszesz. W sumie jak dobrze sie postarasz to zabijesz wszystko w kazdym aucie Zmiana oleju co 40 K w porsche to ostra przeginka. PS. Twój robal rozumiem to WRX STI? Jak sie sprawdzał ile palił? - pytam o wiecej szczegółów bo wyglada, że tak samo używałeś go jak ja planuje używać moj przyszły samochód
  4. a 2.5 t nie cierpi na panewke ?
  5. Spox. Wlasnie 3jka miala 2wd a 6stka już ma dołączany. Powiem Ci jak napisałeś, to sam się cofnąłem z postem, czy przez przypadek wlasnie nie napisałem o trójce
  6. pisalem o mazdzie 6 5 to chyba na remont nie wystarczy nawet niestety
  7. heh:) Trochę się śmieję z tą alfą oczywiście - nigdy nie miałem, ale kumpel miał 156 wtedy chyba nawet nową z salonu i nie raz było tak ze stanęła przyjechała laweta wjechali na lawete - kumpel wskoczył mówi a jeszcze spróbuje.. i co ? Odpaliła Ponoc 159 są już lepsze. teraz to każde auto po jednych pieniądzach Racja - jednak SAWD w Subaru ciężko dorównać. Moja honda w zimie ma ze 100 koni To mnie właśnie boli. Popada albo zima i trakcja spada bardzo ... a częściej jezdze zima autem (motocykl). A co do alternatyw na które jeszcze patrzyłem to Mazda 6 MPS. Za 35 tysięcy idzie wyrwać 2007 rocznik z salonu z potwierdzonym niskim przebiegiem I ma niby dołączany 4x4 z tego co pamietam.
  8. Jakbym kupił gietka zdrowego zq 25 k np to zawsze zostaje 15 k na "mody":) brutalna Rzeczywistośc Subaru? Jak chcesz mieć subaru za 25 koła to musisz mieć 40 koła? to myślałem że alfa tak tylko ma, że stać cię na alfe jak stać cię na dwie Alfy aż tak źle chyba nie jest?
  9. @@bone,Cieżko się wirtualnie zdecydować - zgoda, ale i tak bardzo wiele się od was już dowiedziałem, także założenie tego tematu nie było, jeśli chodzi o mnie, bez sensu wirtualnym wybieraniem samochodu. Temat założyłem bo od lat moje serce mówi - chcesz subaru, a rozum - stary nie stać Cię na to - jest tyle rozsądniejszych rzeczy od serwisu i tankowania, na które warto wydać kasę... No i tutaj dowiedziałem się wcale może nie jest tak źle. Tutaj taka mała dygresja. czlowiek czytając forum natrafia bardzo często na wątki z problemami z autem.. no ale mało kto zakłada wątek - " słuchajcie nic mi sie nie zepsuło..pomoc":) Co do samej jazdy to fakt - muszę się przejechać. Tak jak mowie jechalem nieseryjna wersja GTka i po tej jezdzie wyszedlem zajarany ze prawie do bankomatu jechalem po kase WRXem nie jechałem, ale zastanawiam się nad tym czy nie jest lepszym Daily Driverem. bede musial sie przejechać, tylko nei chce zawracac dupy ludziom o przjeechanei sie. tak samo ogladaczem co przyjezdza z namiarem z Allegro i chce sie tylko przejechać jakoś nie chce mi się być. Sam bym nie chciał zeby ktos tak moje auto testował EDIT: Jeszcze jedno ważne spostrzeżenie - oglądając subaryny z allegro np widząc pieknego GTka, którego wystawia "forumowy kolega za 27 k" - nie chce reklamowac - ogloszenie jest w dziale sprzedam z Facebookową historia ... wracając do tematu - oglądając to cacuszko (a to tylko przykład jednego z aut, które super mi się podoba) patrzę na niego z pewnym niepokojmem - widać, że własciciel włożył kupę kasy i auto wygląda obłędnie, ale już w głowie mam taki schemat - 27 K + X zł za remont silnika (myslalem np za za 11 K mozna to zrobić profi ktos tutaj pisał nawet o wiekszej kwocie) = 38 koła za auto z 2000 roku. Gdzies tam widziałem WRXa na 260 kuni + zakuty silnik za wlasnie ok 37 tysi. Pytanie czy wlasnie wpadać w taką paranoję w jakiej obecnie jestem. A paranoja ta nazywa się "do każdego z nieremontowanych GTków/WRXów w głowie doliczam sobie min 11 Tysiecy na remont silnika . Czy wy też tak robiliście? Trochę teraz filozuje ale chodzi o to, że lepiej chyba kupić auto, które ma albo potwierdzony remoncik na porządnych gratach albo takie gdzie jest super wszystko a silnik costam cyka i przydałby sie remont. takie auto zawsze bedzie tańsze niż takie, gdzie gościu pisze silnik igiełka pracuje równo wszystko super 180 K przejechane bez remontu - no to już z tyłu głowy sie pojawia. Okej bez remontu. czyli doliczyć X Zł na jego wykonanie. Być moze za rok być moze za miesiac CHGW kiedy klęknie. Wybaczcie jesli troche przekombinowałem - mam nadzieję, że oddałem istotę sprawy
  10. Jeździłem gtkiem w wersji Type R albo Ra na rakietowej. Kosmos jakie to auto. Zdaje sobie sprawę że to "lepsze" wersję gtka. Wxrm nie jeździłem Sti to się boję z uwagi na koszty.chcę jeździć autem na codzień a nie wozić się od święta. Bieda u nas niby nie piszczy, ale zawsze można kasę wydać gdzie indziej niż na stacji i serwisie. Sti prócz ceny zakupu wyższej mają też jak czytałem większe spalanie i Wyższe koszty serwisu. Klocki tarcze etc.
  11. To nie ma być jedyny samochód w rodzinie ale chciałbym czasem rodzinę również też nim przetransportować. Mało mam Czasu na jazdy honda bez celu po mieście (a szkoda) więc chciałbym zwyczajnie czasem połączyć przyjemne z Pożytecznym. "słuchaj kochanie jedziemy do galerii kupić Ci sukienkę, ale pod warunkiem że jedziemy subaru ":) do tego sądzę o gtk i WRX się nadaje. Prawdopodobnie wybiorę któryś z tych dwóch który będzie wypadkową najlepszego stanu technicznego vs rozsądnej ceny i wyglądu. Co do typowych Bolączek te auta się chyba zbytnio nie różnią co?
  12. @@dammmian, przeciez @@chojny, napisał, że nie ma WRXa Poza tym polecał mi właśnie WRXa jesli dobrze pamietam na moje potrzeby Po przeczytaniu wątku, który mi @@chojny podesłał stwierdzam, że to naprawdę uzależnienie wczoraj wracając na moto znowu mijałem stojącego GC8. może to jakiś znak ? zresztą WRXów też sporo widzę Najciekawsze jest właśnie to, że jakiś czas temu myślałem o przesiadce na subaru, później stwierdziłem no nie jakiś inny daliy driver np is250 bedzie lepszy,,, no i znowu wróciłem do subaru. Pewnie gdzieś znajdę na forum, ale jakby ktoś zechciał napisać czym takie zwykłe czynności serwisowe się różnia od "normalnego auta"? Trzeba olej w dyfrze wymieniać co jakiś czas, Czy co roku - nie kosztuje to chyba krocie? jakieś dodatkowe rzeczy .. zużycie opon zapewne? Rozumiem, że tutaj już nie wielka różnica czy Gietek czy WRX new age (przynajmniej sie nauczyłem nomenklatury właściwej Jeszcze jedna rzecz. Przez pewien czas myślałem nawet o STI - z uwagi na lepsza ponoć skrzynie i generalnei wiekszą odporność na upalanie. Z drugiej strony to są auta, które z racji charakteru pewnie częsciej są upalane... no i cena i koszty serwisu + spalanie wieksze
  13. @@dragoon89, no te 12 litrow to całkiem nieźle. Co do natury ludzkiej to troche mi moja kobieta wytyka mowiac, że mialem poprzednie auto chcialem honde, mam honde znowu cos chce.... bede miał subaru, bede chciał cos innego - ale ja twardo obstaje przy tym ze subaru bedzie ostatnie @@dammmian, no tamte subaru mają swój klimat.. no ale ja ostatnio widziałem pare fajnych "lanosów". nad tym autem trzeba trochę popracować wymeinić grill na początek np Co do tego, że każdy przekonuje do tego co ma, to ja w sumie tak nie mam Jakby mnie ktoś zapytał o honde to bym powiedział plusy i minusy. @@Dyrekcja, No właśnie to może np blob albo bug bedzie złotym środkiem. To, że auto cichociemne to też fajnie. Szczerze type-r też jest na swój sposób cicho ciemny. wyglada jak wersja sport i gdyby nie koła i naklejki i kubły w środku to seryjnie to auto wyglada. Ciekawa uwaga z tą krótką produkcją - to czego się obawiałem to zasłyszane opinie forumowe o niskiej sprzedawalności tego egzemplarza. @@QbaqBA, Faktycznie trochę zeszło na temat charakterystyki jazdy, którą najlepiej się czuje, gdy wsiadasz i przejedziesz się danym modelem. Z drugiej strony po przejechaniu się raz nie masz takiego pakietu wiedzy wynikającego z codziennej eksploatacji. Jest wiele pierdół, które po czasie dopiero zaczynają bądź to denerwować, bądź to cieszyć. w ogóle temat dotyczył tak naprawdę rozsterek, czy subaru jest dobrym pomysłem na moje potrzeby. To co wskazywałem jako obawę to kwestię awaryjności silnika, spalania i ogólnych kosztów utrzymania, a tego po jeździe się nie dowiem. Wiem, że forum subaru będzie niejako automatycznie zachwalać samochód, ale też wiele się od was do tej pory dowiedziałem, więc nie do końca ten temat bez sensu. PS. Tak jako dygresję - przez moment miałem w głowie, żeby kupić jakiś drugi rodzinny krążownik nowoczesny, jednak jakoś się obawiam tych nowoczesnych aut - w tym mojej laguny. Wczoraj jechaliśmy w konfiguracji 2+1 z najmłodszą do sklepu (chlopaki na koloniach:) ) i powiem wam, że żałowałem, że nie mam subaru. Laguna to fajne auto, ale jednak bardziej radośnie mi by się jechało Subarynką Jazda Honda odpadała oczywiście bo drzwi, bo jak się tam wpakować itd itp W takich sytuacjach najbardziej boli brak prosiaczka
  14. @@H4lik, no to nie wiedizałem... aczkolwiek mimo wszystko jednak wolę imprezę choc faktycznie w kontescie zabawa za okreslona kase takie justy pewnie jest optymalne ale ... serce nie sługa @@Bartek1986, na poczatku był szok jak zobaczylem wrxa lanosa,, ale jakos tak sie opatrzyl i moze nie jest to w 10 najpiekniejszych aut ale np ze zmienionym grillem i parorma dodatkkami zaczyna wyglladac:) No i plus jest taki ze mozna latwiej wyrwac cos z historia z salonu pl na przykład @@dragoon89, a pali ile? tyle co wrxy ? 98 czy 95 sie leje ? jakoś problem UPG do wyeliminowania?? Nie chce modzić niby wygodniejszy niz hawk? chodzi o zawieszeni ? sorry ze tak sto pytan do ale jako uzytkownik pewnie masz sporą wiedzę. @@dammmian, no faktycznie klasyczne dla subaru bezrarmkowe okna sa fajne, no ale mógłłbym bez tego żyć. tak jak pisałem z lanosem jest o tyle lepiej ze masz opcje latwiej wyrwac salon pl. sprawdzony i ze sprawdzonym w akceptowalnym przebiegiem
  15. @@chojny, no to mnie pocieszyłeś. o 12 nawet nie marzę, ale tak wlasnie mi sie wydawalo - normalna jazda z przyjemnoscia 14 litrów Banan na twarzy - sky is the limit @@H4lik, no wiesz faktycznie moze teraz latwiej kupić... zdaje sobie sprawe ze duzo czasu mi zajmie to wszystko - sprzedaz ep3. poszukanie subaru w dobrym stanie. Niesteyt przy szukkaniu auta pośpiech nie wskazany. Jak zaczne szukac w styczniu a znajde w kwietniu na ten przykład.. no trudno. Planuje jezdizc tym autem dlugo dlatego te pare miesiecy zeby znaleźć coś fajnego sobie daje. @@boorek, @@H4lik[/b], nie ma co dywagować. Justy odpada chociazby ze względu na 2 drzwi. Fajna zabawka i dzieki H4likowi sie dowiedziałłem, że coś takiego istnieje. To raczej jako fun car do "rozbijania się" a nie do daily drivingu. Choc z drugiej strony w takim paryzu, gdzie nikt nie dba o przycierki ... No ale too nie dla mnie choc dzieki za pomysł "out of the box" jak mawiaja angole czasami na końcu drogi decydujemy sie na rozwiazanie z pozoru najmniej prawdopodobne. @@dragoon89,oo lanos wrx. Wlasnie.. dlaczego te auta sa takie niedoceniane?? Na allegroo stoją w cenie hawków i mowi się, że to skarbonka i wdupienie kasy, oraz malo sprzedawalne auto (choc ostatnio kolega z forum sprzedał dość szybko wystawiaqjac w dziale... Nawet zaczalem sie rozgladac za lanosem jako ciekawa alternnatywą... mozesz cos wiecej powiedzieć o aucie? Czemu akurat lanos a nie np hawk ... albo inne blobo bugi ja mam model 2+3... no ale mowiie to ma byc auto daily driver ale glownie miejski. Na wyjazdy nad morze czy cos... mam drugie auto. @@QbaqBA, dlaczego? W sumie to jest tak, że mamy w domu 2 auta i 2 kierowców i ten WRX byłbby daily driverem jezdzilbymm nim codziennie do pracy czy z pracy, czasemm na zakkupy a np czasemm zamiast jechac nudną choć sympatyczną laguna np gdzies w krotka trase np nna weekend do zielennca ... wsiedlibysmy w WRXa. Co w takim razie byloby dla Ciebie dobrym roziwązaniem na takie potrzeby? Rozumiem, że GTk jak pisałeś. No moze właśnie bedzie to gietek. Cały czas mam rozterki GTk vs WRX. Ciezko sie zdecydować. Może być tak ze poprostu wybiore spośród tych 2 lepszy egzemplarz ktory akurat bedzie dostepny. To nie sa jednak tak super popularnne auta i moze warto. zrobic sobie bufor i szukac i tu i tu PS. Panowie bardzo fajnie mi się tutaj z wami pisze. Zero trolowania i forumowego wymądrzania się. Czysta rzeczowa dyskusja. To dodatkowoo świadczy na korzyśc subaru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...