Skocz do zawartości

w.rachlewicz

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Tychy
  • Auto
    Subaru Tribeca 2006 US

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia w.rachlewicz

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Panowie czy możemy zebrać informację i przypisać tuleje do rysunku. Jak sie sprawują u Was w/w tuleje bo widziałem że kilku producentów było ? Czeka mnie wymiana i chciałbym wymienić wszystko co można żeby już do tego nie wracać. Z góry dzięki.
  2. Pod maską w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami.
  3. Przekaźnik to 82501AG05B producent: MITSUBA model: RC07-003. Jak uda Ci się znaleźć gdzieś to daj znać bo też bym potrzebował. Pewnie można dobrać jakiś zamiennik.
  4. Sprawdzales przekaznik od klimy pod maska w skrzynce bezpieczników ?
  5. Mam to samo w tribece, dodatkowo potrafi dźwignąć mi się temperatura podczas jazdy i wtedy przegazowanie na luzie albo zwiększenie obrotów powoduje spadek temp. Będę wymieniał pompę wody i dam znać czy pomogło też na ten problem bo wymieniłem dokładnie to samo i robiłem też test na obecność co2 i jest ok.
  6. w.rachlewicz

    Gaz w Tribece

    Dołączyłem do grona posiadaczy tribecki z LPG. Założona faza ciekła vialle. Na tą chwile przejechany 1 zbiornik 52 l z wynikiem 200 mil.
  7. Daj znać jak się zachowuje i gdzie dorabiałeś bo prędzej czy później mnie też to czeka. Jeżdżę na poli od 2 lat w drugim aucie i jestem bardzo zadowolony.
  8. Deuter w Olkuszu dorabia poliuretan.
  9. Tu masz wszystko pokazane: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Tribeca/2006%20Tribeca/ENGINE%20SECTION/MECHANICAL/Crank%20Pulley.pdf
  10. Polecam przeszczepić zaciski z STI. Jeśli chodzi o sam przeszczep to potrzeba przy seryjnych felgach: - zaciski z STI po 2007 + tarcze i klocki np. brembo (tarcze: 09.7812.21 + klocki: P54039) - dystans 5 mm lub wiecej - dłuższe szpilki m12 x 1,25 x 55 mm (przy dystansie 11 mm) - radełko 14,3 Pozdrawiam
  11. Wymiana świec przyniosła nową informację, zapach paliwa nie koniecznie pochodzi z wydechu bo po zdjęciu osłony pod silnikiem okazuje się że paliwo kapie sobie gdzieś pod maską. Dobrze czasem zdjąć osłonę i pojeździć bez bo ujawniają się nawet małe wycieki. Dzisiaj szukanie skąd kapie.
  12. Na 1 i na 2 filmie nie wygląda aby silnik był opuszczony Pozdrawiam
  13. Dokładnie między blokiem a podłużnicą jest niecałe 5 cm co pozwala na wsadzenie nasadki o podanej przeze mnie długości + grzechotki i wykręcenie świecy pod koniec zdejmując grzechotkę i wykręcając tylko nasadką. Każda świeca niezależnie z czego jest wykonana jest elementem który należy co jakiś czas wymienić.
  14. Nie wiem jak to wygląda w Legacy ale w Tribece b9 z tym samym silnikiem robiłem to wczoraj. Potrzebna jest nasadka 16 o dł. 11 cm -12 cm i bez problemu da się to zrobić od dołu bez ruszania silnika. Czas wymiany z dorobieniem sobie klucza to 2 h.
  15. Witam, jestem dość świeżym użytkownikiem B9 Tribeca 3.0 z przebiegiem 104 tyś mil. Wydaje mi się że dość mocno czuć paliwem z wydechu, takim niedopalonym. Nie ma żadnych błędów, auto zbiera się normalnie chociaż o dynamice można mówić dopiero w górnym zakresie obrotów. Dziś w planach kanał i wymiana świec. Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem a może to jest normalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...