Skocz do zawartości

Kokosowy

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kokosowy

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Myślałem raczej o użyciu jakieś zwykłej chłodnicy wody z innego auta, w sumie to tylko zwykłe chłodziwo w układzie. Najprawdopodobniej byłem w błędzie. W takim razie to mod na później. Dzięki za odpowiedź.
  2. Kokosowy

    Jakie fotele do dziadka ?

    U siebie mam fotele z jakiegos STi, może koledzy poznają z którego. Bardzo wygodne i super trzymanie boczne jak na seryjny fotel. http://img21.olx.pl/images_tablicapl/179323081_3_1000x700_subaru-legacy-turbo-4wd-sekwencja-lpg-220km-subaru.jpg
  3. Podpinam się do tematu. Od jakiego auta zastosować większą chłodnicę intercoolera? Pozdrawiam Andrzej
  4. Niestety nie to samo, Dziadek miał zamknięty blok i natrysk oleju na denko tłoka. Tutaj tego nie ma. Nie widziałem nigdzie wyjścia z magistrali olejowej na natrysk a blok jest otwarty lub półzamknięty - nie potrafię ocenić. Głowice też są inne ponieważ zakupiłem OEM uszczelki pod pokrywy po VINie z dziada i nie pasują. Pozdrowienia Andrzej EDIT: Powiem jeszcze że turbo VF12 także posiadam i mam taką myśl że co prawda ECU od Legaca ma możliwość dopasowania wartości paliwa do większych doładowań w pewnym zakresie to jednak programowany był własnie do VF12. Mam świadomość że to turbo ma inną charakterystykę ale czy nie osiągnę na nim większej mocy maksymalnej? Auto ma być takim lekkim sleeperem a na co dzień wozić mi tyłek i graty. Jeśli nie ma potrzeby to jeżdzę dosyć ospale i przepisowo, jednakże kupując to auto miałem w głowie liczby w granicach 260-270 KM. Czy na tym setupie jest to możliwe?
  5. Witam serdecznie. Po padnięciu panewki w turbodziadku okazało się iż blok silnika z głowicami pochodzi, według osoby rozbierającej silnik, z Imprezy GT z początkowych lat produkcji - posiada hydrauliczną kompensację luzu zaworowego. Silnik pracował na turbinie TD04, wodnym IC z Legaca oraz sterowany był oryginalnym komputerem z Antyka. Ciśnienie doładowania ustawione było na 1.1 bara. Zapadła decyzja o wymianie panewek w bloku z imprezy z racji tego że auto jest potrzebne jak najszybciej i w tej chwili nie mam czasu szukać oryginalnego bloku. I teraz pytanie - czy zostawić ECU z Legaca, wrzucić Turbo IHI VF12 i tak jeździć, czy szukać jakiegoś kompa od Imprezy i zostać przy turbinie TD04? W aucie dodatkowo siedzi równoodległościowy kolektor rurowy bez uppipe - do samej turbiny z wejściem około 1,9 cala, oraz wydech z downpipe na szerokim kołnierzu przechodzący w 3 cale póżniej w 2,5 cala. Poza tym zapłon przerobiony na fajkocewki z WRX. Pozdrawiam Andrzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...