Skocz do zawartości

Norbert9

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Norbert9

0

Reputacja

  1. Dzięki za radę, warto spróbować. Niemniej jednak pytanie na chwilę obecną pozostaje - czy mając na razie tyle informacji angażować się dalej w temat, bo to dalej kot w worku (tyle że jedną łapę pokazał i wygląda na to że jest ona przetrącona...) A jeśli już, to ile minimum zbijać z ceny żeby być w miarę bezpiecznym w razie remontu Oczywiście najlepiej tyle żeby starczyło na nowy silnik, ale na to raczej nie mam co liczyć
  2. Płynu nie sprawdzałem pod kątem co2, poziom był ok, spaliny wyglądały "normalnie", w zbiorniku wyrównawczym też nic się nie działo, ale z tego co czytam na forum to ciężko wykluczyć w 100% UPG bez rozebrania silnika. Przebieg jest dość mały 63 kkm (wygląda na prawdziwy), ale samochód ma zainstalowaną instalację do metanolu - niestety nie znalazłem informacji jak bardzo się to odbija na kondycji silnika, bo to że się odbija to raczej pewne... Właściciel był chyba sam zaskoczony wynikiem, bo sam zaproponował zejście z ceny.
  3. badałem dzisiaj STI do kupna którego się przymierzam, ogólnie było wszystko pięknie, ale niestety przy pomiarze ciśnienia w cylindrach wyszło coś takiego: I cylinder 10,5 II cylinder 9 III cylinder 10,5 IV cylinder 7 I teraz pytanie do Was na jaką awarię to wygląda (pewnie możliwości jest wiele) oraz jak oceniacie koszty naprawy? A główne pytanie to czy się w ogóle w to pakować
  4. Witam forum obserwuję od pewnego czasu a teraz przyszedł czas na zakup subaryny - poszukiwania w trakcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...