Skocz do zawartości

Romuald Dzierżęga

Nowy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Romuald Dzierżęga

  • Urodziny 10.03.1972

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Forester 2.5 XT 06'
    Forester 2,0 XT Platinum

Ostatnie wizyty

349 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Romuald Dzierżęga

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Sam już nie wiem czy mam szczęście czy mam pecha w każdym bądź razie nie powinno się tak dziać z w miarę nowym samochodem. Pytałem już w Nowym Sączu i w kilku innych miejscach, ale to nietypowa usterka i jeszcze czekam na odpowiedź bo na miejscu nie mieli.W poniedziałek prowizorycznie na czas oczekiwania na oryginalny przewód, ogarnie mi temat znajomy mechanik. Swoją drogą Karas przyznasz że, ASO czyli a u t o r y z o w a n y serwis nie powinien działać na zasadzie "Pana palta nie ma i co mi Pan zrobisz?..." Kilkanaście już lat mam przyjemność pływać jako kapitan na tankowcach,gdybym miał pracować jak oni to przy takich standardach nigdy nie odważyłbym się wyjść statkiem w morze. Tak mnie to wszystko irytuje że zastanawiam się czy nie walnąć jakiegoś listu z protestem do Hamburga albo nawet do samej Centrali i kto wie czy jak nie znajdę chwili wolnego to po prostu napiszę. Japończycy których miałem okazję na swojej drodze spotkać kojarzą mi się raczej z porządkiem, zorganizowaniem, szacunkiem dla klienta i etosem pracy. (chociaż trza przyznać że nieźli z nich rasiści ),ale może przyjrzą się bliżej temu bałaganowi. Odbiegam od tematu. Pozdrawiam.
  2. Michał gadasz jak moja żona ;-) która wierci mi dziurę w brzuchu od stycznia. Wcześniej lata temu jeździłem nowymi Fordem Probe,BMW 318i aż w 2006 padło na Forestera i tak już pozostało. Mimo wszystkich tych niedoskonałości mam cały czas sentyment do marki, to chyba coś jak ze starą miłością. Wierzę,że w końcu przełamię Forka złą passę i posłuży mi jeszcze kilka lat, bo jeżeli go teraz sprzedam to bezpowrotnie. Przestały mnie kręcić samochody i traktuję go rodzinnie, a bawię się z przyjaciółmi i ostatnio żoną zaprzęgając rumaka Harasia. Mam w sobie wiele pokory w stosunku do Forestera ponieważ poprzedni tak naprawdę ocalił mi życie, kiedy dachowałem po tym jak inny samochód wymusił pierwszeństwo podczas gdy go wyprzedzałem.Wkurzony jestem bo zamiast wydawać kasę na pasje i przyjemności to ładuję niemało w wieczne naprawy.Na dodatek tracę czas i nerwy, bo w ASO okazało się,że głupiego przewodu paliwowego nie ma na magazynie i mogę na niego czekać od trzech tygodni do nawet 3 miesięcy. Zostawili mnie bez żadnej pomocy i kazali radzić sobie samemu w innym warsztacie, ponieważ oni nie mogą reperować (chociażby doraźnie) tylko pracować na oryginalnych częściach. Nikt z tego powodu nie czuje się winny, wszyscy mają wszystko gdzieś, więc postanowiłem sobie,że też mam to gdzieś i będę pisał i stękał (jak już to ktoś kiedyś określił) a może kiedyś zmieni się na lepsze. Pozdrawiam.
  3. Żadnych specjalnych objawów do czasu jak wszedł w tryb awaryjny wtedy od razu na tablicy rozdzielczej choinka a po podłączeniu na komputer wyświetlał błędy....(wcześniej pisałem jakie).
  4. Twierdzę,że Subaru Forester XT to jednak bubel.Po tym jak wymieniono mi przy 71000 km shortblock po zatarciu i udało mi się naprawić w nie-ASO sterownik skrzyni biegów CVT (wymieniono w nim niesprawne elektrozawory których ASO nie mogło wymienić) i zacząłem go kur..a spokojnie docierać przejechałem na nowym silniku dopiero jakieś 2000 km, dzisiaj o mało nie spłonąłbym wraz z rodziną w tym zacnym samochodzie! Jadąc z dziećmi na lody zwróciłem z żoną uwagę, że jakoś bardzo czuć benzynę w środku samochodu, zatrzymałem samochód na parkingu akurat pod lodziarnią i otworzyłem maskę a tam z przewodu paliwowego na górze silnika tryska ciurkiem paliwo. Jak złapałem go w ręce to okazało się że jakaś sparciała osłonka odpadła, a z wewnętrznego przewodu w dwóch lub trzech miejscach tryska. Jak już wcześniej pisałem mam w życiu zajebiste szczęście, bo przecież mogło wszystko wyj..bać w powietrze. Teraz stoi na parkingu i czeka, bo jutro Święto Bożego Ciała, w piątek go zaholuję do ASO, a tam pewnie się okaże, że trzeba czekać bo nie mają takiego przewodu na miejscu. W tym roku przestał w warsztacie już prawie pół roku. A zaczął się sypać trzy miesiące po zakończeniu 3 letniej gwarancji. Niech mi ktoś jeszcze powie, że to dobre i niezawodne samochody to... 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0, uff tylko spokojnie..." Nie chce mi się z SUBARU gadać."
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. No chyba żebym zaczął je serwisować w ASO Subaru?
  7. Już go dzisiaj oglądałem na OTOMOTO. ;-) Dzieci rosną , perspektywa się zmienia też i chyba bardziej wolałbym Dodge Chargera.
  8. Carlo Gambino a jeszcze z ciekawości jak tłumaczysz awarię niezawodnej skrzyni CVT, konieczność wymiany akumulatora i drugą już wymianę tulei? Prawo jazdy mam o 1990 roku od 2006 jeżdżę FXT, a wychodzi na to że będę musiał chyba robić jakieś dodatkowe szkolenia i kursy koniecznie z egzaminami, żeby bez obaw wsiąść do Forka.
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Dzięki za rady, ale na razie nie zamierzam tuningować samochodu. Dostałem kompletny nowy short block i mam zamiar po dotarciu go nadal jeździć dynamicznie bez żadnego upalania,bo po to kupiłem FXT, ale pieniążki wolę wydać na Harleya z jazdy na którym czerpię większy "fun" a w którym pojemność silnika już niebawem będę miał większą niż w Forku. :-)
  13. Zdjęć jest około 50 więc starałem się wybrać te na których wiać najlepiej co się stało. Więc radzicie po przejechaniu 3000 km zmienić olej na 0w40 Motula i potem co 10000 wymiana? Sterownik skrzyni biegów pojechał do nie-ASO w Nowym Sączu, obiecali pomóc. Miałki imponujesz mi wiedzą mechaniczną, ale uwierz, że XT-kami jeżdżę od 2006 roku i nie pałuję ich na zimnym a nawet jak podjeżdżam do garażu to odczekuję jeszcze zanim wyłączę silnik. Pozdrawiam.
  14. Niestety pada, mój po 71000 ma wymieniony shortblock i w naprawie sterownik skrzyni biegów CVT, podobno elektrozawór.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...