Skocz do zawartości

zenon bednarz

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Forester 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zenon bednarz

2

Reputacja

  1. zenon bednarz

    Zakup Forestera.

    Darku, ja przesiadłem się z Volvo na Leśnika właśnie z tego samego względu co ty, ponieważ dużo czasu spędzam w lesie i nad wodą /poluję, wędkuję/. Kupiłem z automatyczną skrzynią /była to tzw szybka oferta - niezła cena, przebieg 118 tys. rp 1999, stan ok. itd/. Zagazowałem /3000zł/ go zaraz po zakupie. Teraz mam 171 tys na liczniku. Do tej pory przeżyłem dwie gazowe regulacje, jedną zaworów, wymiany filtrów etc., wymiana rozrządu, łożyska tylnego koła, łączniki stabilizatorów przód i tył. Można powiedzieć normalna eksploatacja. Reasumując; wdzięczne auto do celów do których ma ci służyć - asfaltowy i terenowy komfort a zagazowany jest o wiele lżejszy w utrzymaniu.
  2. Cześć! Witam wszystkich pięknie. Jestem nowy na forum i oczekuję wsparcia i pomocy. Od niedawna jestem posiadaczem forestera 2.0 gx z 1999r (automat) Przy ruszaniu, w zakresie obrotów od 1600 do 1900, 2000 (prędkość od 15 do ok 35, 45 km/g) całe auto wpada w wyraźnie odczuwalne wibracje. Wyraźnie je czuć podczas wolnego startu. W czasie krótszego, znaczy bardziej dynamicznego ruszania z miejsca albo nie zdąży zadrżyć albo wibracje są nieodczuwalne (krótki czas) Niemniej jednak są i to wyłącznie w zakresie obrotów i prędkościach j.w. Przy większych prędkościach (od 90 i wyżej) jest wszystko ok. Nikt z pytanych "dochtorów" nie potrafił zająć stanowiska. Nadmieniam, że gumy nowe i wyważone. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...