Skocz do zawartości

bart76

Nowy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Forester 2.5X '05 lpg

Ostatnie wizyty

1158 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bart76

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim, wiem co sprawdzić, przekaże mechanikowi. Zobaczymy co dalej.
  2. Ok, widze, switch inhibitor. W sensie wypinam, wpinam nowy i powinno cykać?
  3. Dobra po nazwie coś znajduje, poszukam jakiegos OEM, a jak sie do niego dobrać, on jest przy skrzyni..
  4. O to to, coś bliżej o tym czujniku jakiś numer oem, w sensie jak go szukać do kupienia i gdzie on jest? Przy skrzyni, czy gdzies przy wybieraku od góry?
  5. A nie jakiś moduł czy sterownik przy skrzyni który wykrywa przwłożenie?
  6. W sensie rozrusznik powodował problem ze sterowaniem skrzynią AT?
  7. Czytałem coś o jakimś pozycjonerze czy selekcjonerze..przy skrzyni
  8. No właśnie mój mechanik nie jest specem od AT i nie bardzo wiemy czego konkretnie szukać, jakiegoś sterownika przy skrzyni, czy czegoś...
  9. Witam Koledzy. Sytuacja tego typu: postawiłem wczoraj Forka na parkingu po przejechaniu kilkudziesięciu km od domu (byłem na pogrzebie ), po godzinie próbuje go odpalić i nic cisza, prąd raczej jest, kontrolki nie gasną, radio cyka, ale po zapłonie nic się nie dzieje, ani rozrusznik ani nic, jakby rozładowało aku. Na początku nawet na szybko spróbowałem odpalić kablami. Tyle że akumulator 3 miesięczny dobry. I chwile posiedziałem i nie wiele myśląc zadzwoniłem po lawete. W międzyczasie telefon do mechanika itp. Posiedziałem chwile pobajerzyłem z koleżanką i kazałem jej już jechać bo zaraz miała być laweta. wsiadłem do furki i jeszcze raz kluczyk zapłon..i cyk odpalił bez problemu, nie wiem o co chodzi. Ale przeanalizowałem po powrocie problem i przypomniałem sobie, że na wyświetlaczu biegów AT na zegarach nic się nie wyświetlało jak nie chciał zapalić, żadne P czy coś, jak po kilkunastu minutach znowu spróbowałem to już P było. Czyli jakby coś ze skrzynią? Mechanik jeszcze powiedział też że może stacyjka? Jakieś pomysły koledzy, po weekendzie do mechanika, a w międzyczasie nie wiem czy dawać np. żonie jeździć czy znowu nie stanie dęba.
  10. Witam. Szczerze, dzisiaj mój mechanik zrobił numer z wyjęciem podkładki, także potestuję kilka dni jaki będzie efekt. Na razie przejechałem chwilę i klima działała. Co do zamienników sprzęgła, cewki itp do mojego modelu kompresora to nie znalazłem.
  11. Dzięki Koledzy. Mam nadzieje że pomoże. Pzdr
  12. Mój mechanik podawał prąd na sprzęgło żeby wykluczyć wadliwe styki, także raczej wina sprzęgła.No nic spróbuje numeru z podkładką, znalazłem już filmik na yout...jak to zrobić.
  13. No już poczytałem o możliwości wyjęcia podkładki czyli regulacji. W takim razie zacznę po weekendzie od tego. Dzięki.
  14. Witam. W moim Forku 2005 2.5x pojawił się problem z klimą. W sensie działa nie działa, rozłącza ją chyba jak się nagrzeje, wyszło to na serwisie przy uzupełnianiu czynnika. Mechanik wstępnie stwierdził problem z cewką. Mój kompresor to 73110SA000 zexel dkv-14g. Szukałem samego elektromagnesu albo całego sprzęgła i jak na złość do tego modelu nie mogę znaleźć. Może ktoś coś doradzi, np. jakiś zamiennik od innego modelu albo coś. Pzdr.
  15. Taka sytuacja: byłem na przeglądzie lpg po 10000 km i popytałem gazowników o te objawy szarpania skrzyni AT ( robią sporo subaru także mają pojęcie ) i stwierdzili że to prawdopodobnie wina zapłonu, czyli świece, kable itd. Także kilka dni temu przy wymianie oleju i filtra w silniku wymieniłem też świece ( kupiłem takie jak przewiduje producent NGK FR5AP-11 ) . Stare ( po poprzednim właścicielu ) były jak się okazało już nieźle zużyte oraz nie był to model przewidziany przez producenta tylko NGK PFR6G. Reasumując wydaję mi się, że jest lepiej tzn. skrzynia przestałą szarpać, mam nadzieję na dobre a nie na chwilę i że to faktycznie była wina wypadającego zapłonu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...