Skocz do zawartości

TomCar

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    POŁANIEC

Osiągnięcia TomCar

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A orientujesz się ile taka przyjemność kosztuje w ASO ??
  2. Gdzie w okolicach Krakowa można podłączyć Legacy 2001r. pod komputer ???
  3. Szczerze to nie pamiętam czy się już przywitałem z Wami wszystkimi wiec tak na wszelki wypadek zrobię to jeszcze raz więc: WITAM WSZYSTKICH !!! - TOMCAR
  4. Jak już znajdziesz tego fachmana i nr tel. do niego to podaj go na forum może się kiedyś (oby nie) przyda
  5. Co do "ćwierkotania" mam w swoim Legacy 2.5 01r. ten sam problem
  6. Witam wszystkich ponownie. Co do mojego problemu a mianowicie tylko tego charakterystycznego gwizdu, po przeczytaniu tematu: " Pisk na niskich obrotach (koło zamachowe, pasek klinowy????) " którego autorem jest ML - stwierdziłem że jest to ten sam charakterystyczny "ćwierkot" opisywany również przez innych forumowiczów w tym temacie.
  7. I jeszcze jedna informacja auto NIE jest wyposażone w instalację LPG
  8. No właśnie zapomniałem napisać co to za model - Jest to LEGACY 2.5 2001r.
  9. Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Mam nielada problem ze swoim nowym subarakiem a mianowicie: Na biegu jałowym mam spadki obrotów do 400-500 obr. i w chwili gwałtownego naciśnięcia na gaz jest wyczuwalne szarpnięcie silnika oraz taki charakterystyczny gwizd słuchowo słyszalny w okolicach silniczka krokowego i przepustnicy. Wymieniłem filtr powietrza, świece (NGK) i przewody wys. nap. (NIPPARTS) i nic to nie dało. Wyczyściłem silnik krokowy który był bardzo zabrudzony i nic, mało tego po jego ponownym zamontowaniu i odpaleniu świeci mi się kontrolka Check engine (czy jak się to tam pisze). Czytałem na forum że jeszcze może to być wina przepływomierza, ale ja go u siebie nie mogę zlokalizować (w miejscu gdzie zazwyczaj jest przepł. jest założona taka elastyczna guma) Pozdrawiam i proszę o wasze opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...