Jump to content

hani1987

Nowy
  • Posts

    69
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by hani1987

  1. dziękuje za informacje
  2. Witam mam pytanie. Czy maska od subaru imprezy 2002r pasuje do imprezy outback 2002 wersja amerykańska?
  3. Przymierzam się do kupna samochodu. Bardzo proszę o rozkodowanie nr vin: JF1GG68512G836025
  4. Mam dwa Subaru Legacy. Jeden 2.5 z 97r a drugi 2.5 z 99. Ten pierwszy bierze litr oleju na 10.000km a drugi ani grama. Który jest popsuty?
  5. Witam. Odkąd kupiłem legacy II outback strasznie muszę szukać biegów. Lewarek bardzo lata. Skrzynia chodzi dobrze tylko ten lewarek... Orientuje się ktoś czy są jakieś zestawy naprawcze do tej skrzyni? i co trzeba by było wymienić żeby latanie ustało? Dziękuje za informacje:)
  6. czemu kolego chcesz zmienic? amorki padły czy kompresor?
  7. pewnie zamiast płynu miał mleko;P
  8. mój kot oje sie jak dzik ledwo lezie a jak lezie to odpocząć na ciepłym bokserze i nie idzie tam jeśc tylko sie grzac a kuna wg mnie idzie też sie zagrzać a w między czasie pociupać jakieś kabelki;P
  9. Miałem ten sam problem. Próbowałem wszystkiego. Spray na kuny, sierść psa, kostki domestosa, odstraszacze z allegro, radio grające całą noc na kole i nic. Pomogło założenie pastucha który włączam od 22.00-5.30 i żadna kuna ani kot do wiaty pod którą stoją auta nie podchodzi.
  10. hani1987

    Zawieszenie...

    a ja mam legacy III 2,5 benz i tez mam pneumatyke i 3 amorki są ok a jeden siedzi ciut niżej. po wł hight wszystko jest ok. W czym może tkwić przyczyna?
  11. ma być ładniej ogólnie. A do automata 2,5 turbo ??? no pewnie duzy koszt. kolego WueM dziekuje za pomocną odpowiedz:) pozdrawiam
  12. ale chodzi o to żeby woda i brud mi siętam nie pchał...
  13. ale sama maska nie wystarczy pewnie tylko jeszcze obudowa filtra czy cos wiecej....
  14. Witam. Mam takie dość dziwne pytanie. Chciałbym założyć do mojego legacy z 99r maskę z wlotem powietrza. Widziałem na internecie pare takich aut jednak nie mogę znaleść takiej maski... czy od outbacka z tych lat podejdzie? co muszę kupić oprócz maski? i czy się tak da wogóle? z góry dziekuje ze odpowiedz. pozdrawiam.
  15. Witam. Problem dotyczy mojego legacy z zawieszeniem pneumatycznym a mianowicie podczas postoju jeden amortyzator prawy tylny siedzi niżej a po napompowaniu dalej jest niższy od pozostałych. Po długim postoju nic nie opada ani nic się nie dzieje. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc;) Pozdrawiam:)
  16. Witam. Ostatnio mechanik wymieniał mi sprzęgło w moim legacy z 1997r 2.5 bo ślizgało. Kupiłem orginalne japońskie. Po włożeniu wszystko jest ok ale po podjeżdzie na półsprzęgle dokładnie ze 2 metry od razu go mocno czuć... Co może być tego przyczyną? dodam ze na starym sprzęgle takich objawów nie zaobserwowałem nigdy...
  17. nie rozumiem zbytnio drugiej części twojej odpowiedzi
  18. Witam. Posiadam legacy III z 99rp z zawiasem pneumatycznym. Wszystko działa ok tylko jak wyłączę auto to słychać jak kompresor spuszcza powietrze a po ponownym odpaleniu znów pompuje czy to normalne? i ostatnio podczas postoju lekko opadł mi tył tzn prawa strona. Po odpaleniu auta przysiadł jeszcze bardziej po czym wrócił do normalnej pozcji i stoji tak jak powinien. Czy wszystko jest ok czy mam sie martwic? Pozdrawiam.
  19. właśnue musze cos poszukac bo to dość słychac ale nic sie nie rusza pod spodem... moze w skrzyni coś tak buczec?
  20. Witam. Mam małe pytanie:P podczas jazdy słychać buczenie ale dopiero po dodaniu gazu na zakrętach i na prostej przy jakis 2-3 tys obrotów... obstawiam jakaś poduszkę skrzyni ale czy na pewno? macie jakieś doświadczenia z uszkodzoną poduszką skrzyni albo silnika nie wiem... auto legacy III 99rp pozdrawiam.
  21. PRZEPRASZAM I PROSZĘ O PRZENIESIENIE TEMATU . CHODZI O ZWYKŁE CHOCIAŻ JAK BY MIAŁ KTOŚ KOMPLETNY ZAWIAS PNEYMATYCZNY Z KOMPRESOREM TO TEŻ
  22. WItam. Jakie głośniki kupić do Legacy III do drzwi z przodu i z tyłu chodzi o średnice itp? Pozdrawiam
  23. MA KTOS NA POZBYCIU AMORKI DO LEGACY III KOMPLETNE?
×
×
  • Create New...