Skocz do zawartości

RobS_turbo

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Piła
  • Auto
    Subaru Forester SF5 S-turbo

Ostatnie wizyty

225 wyświetleń profilu

Osiągnięcia RobS_turbo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Mam problem z moim Foresterem 2.0 x 158 KM a dokładnie czuć niespalone paliwo z wydechu oraz ma brak mocy w zakresie od 2000 do 3000 obrotów (czytałem wątek na forum o tym), ale są dni, że jeździ dobrze i nie zamula. Dodam, że samochód pracuje na benzynie. Poprzedni właściciel (jest dokumentacja) w aucie 40 000 km temu wymieniał świece, olej w AT, regulował luzy zaworowe, teraz ma 280 000 km. Czyściłem MAF, przepustnicę, sprawdziłem czujnik spalania stukowego miernikiem (firmy NTY, czyli ktoś go wymieniał, był pod złym kątem) poprawiłem kąt, dokręciłem, użyłem klucza dynamometrycznym, zrobiłem CLEAR MEMORY w Freessm i bez zmian. Pojechałem do ASO na diagnostykę "super wyniki, tylko pozazdrościć nie mamy się do czego przyczepić". Już całkowicie zgłupiałem, ale faktycznie tego dnia nie zamulał, więc kupiłem kabel i sam postanowiłem sprawdzić co z nim jest nie tak w momencie kiedy zaczyna brakować mu mocy. Proszę to screen'y z FREESSM 1. Postój po resecie 2. Jazda 3. Jazda dynamiczna Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam serdecznie
  2. Przy skręcie to raczej przegub zewnętrzny, sprawdź na jakimś dużym parkingu, jedna strona, druga, jazda przodem, tyłem. Powodem może być też maglownica.
  3. Witam, Mojego s-turbo mam od dwóch miesięcy. Nigdy wcześniej nie jeździłem automatem, także nie mam porównania do innych. Wiem tylko tyle, że niechętnie wracam do skrzyni manualnej, ze względu na większy komfort i wygodę jaką daje automat. Jestem po wymianie oleju, także żadnych szarpnięć nie ma, wcześniej na starym oleju występowały. Reakcja na dociśnięcie gazu, czyli tzw. "Kick down" to około 2s, czyli po tym czasie masz zredukowany bieg i auto zaczyna przyspieszać. Nie wiem, czy to dużo, ale wiele osób narzeka, że to bardzo wolno, ja do nich nie należę Od 0 do 100 km/h przyspiesza "płynnie" w 9s, nie są odczuwalne zmiany nawet w trybie pracy POWER. Na pewno mój następny Forek będzie to 2.5 w automacie. Obecnie mam benzynkę, ale kolejne auto będzie zagazowane, teraz mam ten komfort, że posiadam dwa samochody i różnica, między Focusem 2.0 136KM i średnim 6l/100 a 13 w Forku jest odczuwalna w portfelu, ale frajda z jazdy bezcenna , dlatego Focusem nie jeżdżę Na trasie najniżej udało mi się zejść do 9,5l/100 a w mieście średnio tak jak wspomniałem wcześniej jest to około 13l/100. Dodam jeszcze, że aktualnie mam 360 000 przebiegu i w aucie wszystko jest sprawne, to moim zdaniem największa zaleta automatu. W mieście jazda to inna bajka, w trasie również, nie ma co z ręką i nogą robić, dlatego można skupić się na innych rzeczach, np. na piciu kawy i radarach Pozdrawiam
  4. Dzięki za odpowiedź. Co do części pod pedałem, to chyba to: 36036AA031. Moje też działa mimo tego, że nic nie jest tam podłączone Sprawdzałem zdjęcia w sieci i chyba ten typ tak ma, że nie ma żadnego wypełnienia między relingiem a szybą. Pozdrawiam
  5. Ponownie zamieszczam zdjęcia, ponieważ poprzednie przestały się wyświetlać. Co do rozrusznika, to mogę na miejscu w Pile kupić Bendiks, cały rozrusznik nie jest mi potrzebny, ale i tak bardzo dziękuję za chęć pomocy Tak jak pisałem wcześniej pierwsze zdjęcie przedstawia element pod pedałem gazu, niestety nie wiem dlaczego nie jest tam nic przykręcone. Drugie zdjęcie to kostka po prawej stronie pedału gazu Na trzecim wydaje mi się, że brakuje elementu pomiędzy relingiem a uszczelką szyby Macie jakieś pomysły?
  6. Witam wszystkich, Z racji tego, że samochód mam od miesiąca ciągle systematycznie mnie czymś zaskakuje. Ostatnio podczas sprzątania zauważyłem kilka ciekawostek, ktoś mi powie co to jest lub co powinno być w tym miejscu i do czego służy? Wersja auta, Forester SF5 2.0 s-turbo, automat 2000 rok. 1.Kostka obok pedału gazu, po prawej stronie: 2. Pod pedałem gazu: 3. Czy tu czegoś nie brakuje?? Pytanie z innej beczki, podczas odpalania rozrusznik jeszcze chwilę trzyma i jest charakterystyczny dźwięk przy odpalaniu na zimnym silniku, problem ten po rozgrzaniu nie występuje. Wymieniłem automat rozrusznika, wyczyściłem i nadal jest to samo, tylko w mniejszym stopniu :/ Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Robert
  7. W swoim po zakupie zalałem Valvoline MaxLife 5W40, wcześniej nie wiem co było. Wybrałem go, bo niby zalecają do aut z przebiegiem wyższym jak 100 000 km. Po przejechaniu około 1000 km olej jest czysty, jego ubytku nie zauważyłem, także polecam.
  8. Witam serdecznie, Mam ogromny problem ze znalezieniem serwisu dla swojego autka w okolicach Piły. Każdy warsztat tłumaczy się, że nigdy nie naprawiał tego typu aut i mogą spróbować, ale będą to robili pierwszy raz przez co +200% do ceny, bo to SUBARU :/ Szczerze to nie chcę oddawać nikomu auta do nauki. Kogo możecie mi polecić i gdzie? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam Robert
  9. Witam wszystkich serdecznie, Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Forester'a SF5 2.0 S-turbo i chyba mój poprzedni samochód przestał jeździć Pozdrowienia z Piły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...