Wszystko zaczęło sie od Fiata Punto 1.2
Początkowo auto było w 100% seryjne, ale bo obejżeniu pierwszej części F & F nic już nie było takie same
Finalnie auto miało 103 KM, było prezentowane w GT i wyglądało tak:
Tak wiem, człowiek był młody i głupi
Potem kupiłem Leona.
Fabrycznie była to wersja sport z silnikiem 1,9 TDI ASV.
Auto skończyło z mocą 180 KM, przeniesieniem napędu od ARL, zmodzonym zawieszeniem i pakietem stylistycznym od Top Sporta
Po sprzedaży Leona jeździłem jakiś czas autem rodziców - Toledo 2.0 TDI ( BKD)
Od siebie dodałem tylko soft na 170 KM
W między czasie kupiłem auto, które miało być poczatkowo tylko do pracy... Toyota Hilux 2,4 D z 1994 roku
Przeprowadziłem wszystkie niezbędne naprawy, i stwierdziłem, że auto ma u mnie dożywocie 8)
Potem kupiłem najlepszy samochód jaki miałem do tej pory, czyli 0'5 STI US
Zmodyfikowałem tylko zawieszenie.
Niestety koszty wykończenia nowego mieszkania + utrata pracy spowodowały, że po roku STI musiałem sprzedać
Na otarcie łez kupiłem A6 Allroad z 2002 Roku z silnik 2,7 V6 biturbo z programem ABT.
Po zakupie Audi znalazłem nową pracę i dostałem samochód służbowy, w którym do dziś spędzam 95% czasu za kółkiem.
Ford Kuga rocznik 2012. Służbowy samochód w służbowym otoczeniu ( Tak buduję wiatraki )
We wrześniu Audi sprzedałem, i wróciłem do Subaru. Tym razem do WRX'A Type RA z 1995
Plany na dalszą rozbudowę są ambitne 8)
Czasami pożyczam od Taty jego Tribecę MY'08 ( sam namówiłem go na kupno 8) )