Dołożę swoje 3 grosze do tego skromnego wątku, po długim czytaniu i zbieraniu opinii Pacjent to hawkeye WRX, hamulec seryjny 4-tłoczek. Przeznaczenie to jedynie ulica, również szybka ulica, bez trackdayów. Chciałem jednak w miarę wydajny hamulec - skoro samochód szybko przyspiesza, niech też szybko zwalnia.
Na przednią oś wsadziłem tarcze gładkie Brembo, nr kat 09.9077.11, cena 310zł z Allegro, sklep o nazwie AutoITySklep . (protip: występują też identyczne Brembo o nr kat 09.9077.10, a różnią się tym, że nie mają pokrycia antykorozyjnego, a cenę mają identyczną).
Klocki to GALFER SPORT FDT 1055, nr kat G1988800, cena 360 zł. Wybrałem je za namową Subarak.pl, miały oferować osiągi w hamowaniu zbliżone do DS2500, nie brudzić, nie piszczeć, nie zużywać się nadmiernie, przy całkiem przystępnej cenie. - http://www.subarak.pl/hamulce/1098-klocki-hamulcowe-galfer-fdt1055-do-subaru-impreza-gtwrx-przod.html
Przejechane póki co tylko 3000 km. No i rzeczywiście hamują bardzo dobrze, nie brudzą, a piszczą wyłącznie przy cofaniu. (Klocki w zestawie posiadają własne blaszki zapobiegające piszczeniu, które nakleja się na klocek przed montażem).
Polecam jako całkiem niezły zestaw za dobrą cenę.