Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

yaareq

Użytkownik
  • Zawartość

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O yaareq

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 15.06.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    KUPIE JAKIES DAILY :)
    (zonie) FXT MY13
    (szfagrowi) Legacy MY07
    (na weekend) GC8 STI

Ostatnie wizyty

238 wyświetleń profilu
  1. Obstawa Ślubna - 30.09.17

    dobrze rozumiem, ze slub sie ma skonczyc kolo 16:30? moze by mi sie udalo podjechac chociaz pewnie zona nie wypusci ze zwoich szponow... (to tak zeby bylo optymistycznie, przy okazjiu slubu )
  2. [Jelenia Góra] Kotlina Subaru

    Czesc - podpowie ktos, gdzie w okolicy Jeleniej Gory moze sobie zrobic mila wycieczke offroadowa w 100% cywilnym Foresterem?
  3. SJS Zlot Subaru Imprez Kielce 29.07

    Masz szanse byc szybszy ;-)
  4. SJS Zlot Subaru Imprez Kielce 29.07

    Jakis zbiorowy przelot z WWA jest planowany? Np. zbiorka w Jankach w McD...
  5. Antykorozja warszawa

    napisz do kolegi 'badyl'. moze ci pomoze,..
  6. RACE DAY 2017

    Ja tam się zawsze wstydzę a tym razem mam plan być na nie smietnikowych oponach, więc wstyd będzie jeszcze większy mysle, ze z polowa samochodow jedzie na zwyklej oponie (chociaz z imprezy na impreze coraz mniej :)) wiec smiało!
  7. RACE DAY 2017

    Nieśmiało zapytam - ktoś do Łodzi się wybiera w tą niedzielę?
  8. RACE DAY 2017

    To ja dorzuce internetowe 3 grosze (po angielsku). Z tego wszystkiego wynika, ze lepiej miec dobre opony, lekki i mocny samochod i byc dobrym kierowca, niz miec slabe opony, ciezki i slaby samochod a do tego nie ogarniac
  9. [Warszawa] - Spoty Forumowe

    Chyba ruszyly. Mi cos na FB mignelo. Sprawdz ich profil http://zapisy.autodromslomczyn.pl/index/index/eventId/123
  10. RACE DAY 2017

    Ktoś się wybiera w niedziele do Łodzi?
  11. RACE DAY 2017

    grunt to mieć subaru i znać Ułęż no i miec piniendze!
  12. RACE DAY 2017

    uwaga: Miałem coś pisać o gaśnicach ale chyba nie będę Powiem tylko, że tak jak Marcin napisał, mam do siebie plan na 2x2kg przed fotele, tak żeby były pod ręką. Wożę standardową gaśnice (chyba 1kg) ale to jest max 10-20 sekund gaszenia. czyli nic. A co do przyczyny pożaru, to albo jestem głupi albo mam farta albo jedno i drugie... Miałem identyczną sytuację co ty. Na Kielcach, pękła mi chłodniczka wspomagania i traciłem płyn w tempie cały płyn z instalacji co 2-3 okrążenia. Na początku, nie wiedziałem co jest grane i jeszcze sobie zrobiłem dolewkę i oczywiście wychlapałem wszystko na torze. Nie wiem dlaczego, ale poza ubrudzeniem samochodu, nic się nie stało. W tamtym czasie miałem kolektor wydechowy z blaszanymi osłonami, bez bandaża. Masz jakieś typy co i od czego się zapaliło? Zgaduje ze płyn/olej wspomagania ci się zapalił.
  13. RACE DAY 2017

    Kefir - opisz prosze co sie stalo, w celu bodowania swiadomosci i edukacji :-)
  14. RACE DAY 2017

    Jutro wieczorem sie okaze, ale jest szansa ze bede.
  15. RACE DAY 2017

    Ja tam podziekuje organizatorowi ;-) za to ze impreza 1wsza klasa
×