Skocz do zawartości

noviq2

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O noviq2

  • Urodziny 28.11.1988

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wa-wa
  • Auto
    Impreza GT SW

Ostatnie wizyty

794 wyświetleń profilu

Osiągnięcia noviq2

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedź. Pękł przewód z lewej, patrząc na samochód stojąc przed nim. I to w taki sposób że sikał płynem do góry na IC, na szczęście przy samej obejmie więc odciąłem 2cm i jest git Przez jakiś kilometr i 2 minuty na parkingu wysikał 4 litry płynu :/
  2. Dzisiaj jadąc sobie spokojnie, nagle zaczęły wydobywać się z pod maski kłęby pary wodnej :/ Temperatura płynu zaczęła powoli rosnąć. Szybko na pobocze i patrzymy pod maskę.. A tam cieknie z pod intercoolera w okolicy turbo. Ciecz ścieka po Y-Pipe i dalej na blok silnika i natychmiast odparowuje tworząc dużą ilość pary. Pod IC słychać dosyć głośny syk. Pewnie pękł. Po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu ciśnienie z układu schodzi i syk ustaje. I tu moich kilka pytań. Z kąd wziął się płyn chłodzący w IC? Spora ilość, leci ciurkiem... :/ IC jest także chłodzony przez płyn? A może turbo padło? Mam założone GReddy. Nie wiem jakie, będę musiał sprawdzić. Jeszcze fotka miejsca wycieku: Ktoś coś podpowie? Czy wymiana IC może wystarczyć?
  3. Dla potomności. Dzisiaj regenerowałem zaciski dwu tłoczkowe. Przód. Moje spostrzeżenia: Jeśli nie jesteś pewien czy wyjmiesz tłoczek z zacisku, kup reperaturki z tłoczkami a nie tylko gumy. U mnie jeden siedział bardzo mocno i dźwignią ~1,5m musiałem go przekręcić żeby się ruszył. Oczywiście tłoczek do wy#$#%nia... Jeśli stoi prowadnica w zacisku to pomaga duża ilość MEK + WD40 + ostukanie jarzma młotkiem w okolicach prowadnicy. Powinna wyjść. Ja się trochę namęczyłem Złożenie wszystkiego do kupy nie jest trudne. Wystarczy trochę pomyśleć i tyle.. Aha!! Nie dawać smaru miedzianego na tłoczki lub prowadnice. Poprzedni właściciel prawdopodobnie sobie pomógł w ten sposób przy poprzedniej "regeneracji". Efekt? Zaciski stoją, piszczą i nie hamują... Co do odpowietrzania. Robiłem zaciski tylko przód. Odpowietrzyłem z jakimś nowo poznanym gościem najpierw PP a później LP.. Jest miodzio Trzeba było tylko trochę płynu dolać. Próbowałem strzykawką ale jakoś dziwnie to szło.. Nie polecam. Rurka na odpowietrznik --> Pompuje ktoś pedał hamulca 3-5 razy i trzyma --> luzujesz odpowietrznik --> leci płyn + powietrze --> zakręcasz odpowietrznik --> pompujesz --> odkręcasz --> leci --> zakręcasz....... i tak, aż nie będzie lecieć czysty płyn bez powietrza. U mnie zadziałało bardzo dobrze. Dziwna sprawa... Bezpiecznik ok. Żarówka ok. Czujniki są, kable też.. ABS nie ma... Pozdrowionka i miłego weekendu
  4. Co dziwne, teraz przed naprawą pedał hamulca jest trochę "miękki" i hamuje po około 1/3... I tak odpowietrzę cały układ raczej. Czy może jest to wina "stojącego" zacisku (nie odbija) i po regeneracji (nowe tłoczki + gumy) problem zniknie? Jeszcze co do odpowietrzania.. Czy może być wężyk z wielką strzykawą na końcu? Będę to robił sam i nie bardzo mam pomysł, jak w jedną osobę ogarnąć sposób z "pompowaniem" Aha.. Mam auto z ABS ale nie działającym. Kontrolka się nie świeci. Nie wiem dlaczego tak jest. Nie przeszkadza mi to Czy odpowietrzam tak jak by on działał? Tzn: PP, LT, LP, PT
  5. Cześć. Mam szybkie pytanko.. Po zdjęciu przedniego zacisku do naprawy i po założeniu go z powrotem muszę odpowietrzyć tylko ten zacisk? Reszty nie muszę ruszać tak?
  6. A miało być tak pięknie. W mojej śwince dzisiaj zaczęło się ślizgać sprzęgło :/ Na słomczyn resztki które z niego zostały chyba nie wystarczą. Może ktoś ma jakiś pomysł żeby w sobotę znaleźć i wymienić sprzęgło? Ktoś pomoże? Będę oczywiście osobiście pomagał, focił i zagrzewał do mocniejszego upalania ale sam też bym chętnie jakiegoś boczura strzelił
  7. Dzięki za odpowiedzi. Widzę że jest to więcej roboty niż myślałem. Jak tylko ogarnę mechanicznie furkę to będę się zabierał za wygląd pzdr
  8. ok. to może na wiosnę się zabiorę za to. teraz czas na poszukiwania a czy belka mocująca deskę jest taka sama? może też wymieniać? A co może najwięcej problemów sprawić? Ktoś robił taką przekładkę?
  9. czyli wszystko do wymiany A będzie to pasować w miarę p&p?
  10. Chciałbym mieć w swoim gt'ku 97' tunel ze schowkiem. Ale... Mam centralną konsolę "zintegrowaną" z tunelem. Czy da się to w miarę znośnie wymienić? Czy jednak większa rzeźba będzie? Rozumiem że muszę nabyć konsolę środkową + tunel. Jest tak: http://subarucars.kamikaze-drive.com/IMPREZA003I.jpg Chcę tak: http://subarucars.kamikaze-drive.com/IMPREZA007I.jpg pozdr
  11. No i się dokonało Mogę się oficjalnie przywitać jako posiadacz GT'ka Srebrne kombi 260ps
  12. Cześć. Trochę już ośkami się najeździłem i nadszedł czas na spełnienie marzenia.. Impreza GT/WRX/STI (koniecznie babcia!) Poszukuję w wersji kombi ze względu na często przewożoną drabinę. Miło by było gdybym znalazł GT SW Życzcie szczęścia w poszukiwaniach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...