Jump to content

GL Group

Użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About GL Group

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    krakow
  • Auto
    impreza outback 2.2 gf8, legacy outback 2.5
  1. Proszę wziąć pod uwagę zrobienie własnej tarczy pod dana moc i samochód
  2. No tak - zwracam honor !!! Podszedłem do tematu w troszkę inny sposób. Przpomnialo mi sie jak miałem 8lat i chciałem żeby mój rower był motorem wkładałem złożony, plastikowy kubeczek miedzy ramę i mocowanie kontry (wigry 3) żeby dotykało szprych. Kiedy obracalo sie kolo, kubek turkotał o szprychy i miałem dźwięk jak w motorku - im szybciej tym lepszy dźwięk Nie obrażając nikogo, doszło do mnie ze w tym temacie raczej chodzi o to samo Odpowiedz na zadane pytanie na 1 stronie brzmi: - jakkolwiek zmienicie długość wylotu z jednej strony(2 cylindrow) do momentu łączenia sie w jedna rurę da dźwięk bulgotu. Ciśnienie spalin będzie nierówne i będzie dźwięk bulgotu (najłatwiej założyć kolektor od starej legacy ,bo jest już gotowy - chodz nie zawsze jest latwo) - glosnosc bulgotu zaczyna sie w pierwszym katalizatorze,Dla uzyskania najlepszej głośności (sasiedzi,policja,przeglad,jazda w trase) wystarczy wyciac pierwszy kat i tyle (można założyć końcowy wydech z gt lub wrx) - chcesz mieć głośniej - kup przelotowy końcowy tłumik ( i uważam,ze o to tutaj najbardziej chodzi ) - chcesz wrc i ogień z rury , wytnij 2 x kat i daj 2,5'' rure do konca ( brak mocy ) - NAJWAŻNIEJSZE : chcesz zachować moc- w wolnossacym nie ruszaj średnicy rury jeżeli nie masz pojęcia co robisz!!! - CIEKAWOSTKA - chcesz zagłębić sie w temat ciśnienia w kolektorze i co ono daje,znajdź sobie w necie info na temat ,,single port header,,co to i po co to jest montowane - próbowałem podjąć ten temat na forum ale .............................nikt nic nie napisał,wiec sie nie wtrącam Silnik boksera ma to do siebie,ze bez ingerencji w uklad wydechowy można uzyskać bulgot ale raczej na chwilke np: do filmiku na youtube . To co ludzie piszą o wkładaniu czegoś rozprężnego od malucha,dużego fiata czy coś podobnego w środek układu jak zrobi sie za głośno, to jak słodzenie cukrem przesolonej zupy. W subaru i chyba każdym innym Japończyku za 2 katem jest zawsze tłumik(tlumiczek) rozprężny i on wystarcza, nie wolno go usuwać. Zrobić dobry układ wydechowy,który ma sens trzeba umieć.Bez hamowni i pojęcia nie da sie tego zrobić!!! Temat raczej dotyczy starych aut,bo nie wydaje mi sie zeby ktos w nowym subaru szukal bulgotu ale moge sie mylic. Tego tematu nie da się skończyć i zawsze ktoś go wskrzesi,bo to od zawsze jest najciekawszy temat w motoryzacji,oprócz silnika i mocy. Poza tym temat jest jak rzeka,bo każdy preferuje inny rodzaj dźwięku (bulgotu) a dźwięk przychodzi z wiekiem : jak człowiek starszy,to woli cisze ps.sorki za błędy i literówki
  3. GL Group

    Turbo ssak 2.2

    EJ22 przyjmuje turbo bez problemu...zainteresowani PW
  4. Zgadza się... ale tylko do uzyskania dźwięku,nic poza tym!!!
  5. W wolnossace silniku wydech o średnicy 57mm to bardzo zły pomysł. Oprócz tego,że wydziera się bez sensu,to jeszcze zabrał Ci dobrych parę koni. Teraz Twoje auto robi dużo huku i nie jedzie. Tzn słuchając wydechu wydaje Ci się że pędzi jak wrc,a w rzeczywistości jest d..a. Jeżeli masz zrobiony do tego jeszcze roznoodleglosciowy kolektor, to jest masło maślane.Taka średnica do Turbo!!! Niestety ale nic mądrego z tego juz nie będzie,jedyny mądry pomysł to powrót do oryginału. (chodzi o średnicę rury) Ale pewnie zaraz się dowiemy,że to co napisałem to głupoty
  6. Proszę przeczytaj co mądrego napisałeś. Zastanów się po co jest forum dotyczące danej dziedziny,marki,tematu,firmy,nazwy itp... I przeczytaj proszę jeszcze raz ze zrozumieniem moje DWA wcześniejszą posty. Nie jestem tutaj po to żeby się przekomarzac. Mam nadzieję że może tutaj jeszcze coś się dowiem...lubię być codzień madrzejszym. Pozdrawiam
  7. Poniżej Impreza wolnossąca na oryginalnym kolektorze (seria rownoodleglosciowy) oryginalne dwie sondy lambda - check nie zaświeca sie Kilka przeróbek własną metoda obliczeń i oczywiście prób i błędów.Budowanie wydechu trwało cały dzień efekt wg mnie spoko. Wszyscy piszą o kolektorze roznoodleglosciowym, który był stosowany 20 lat temu - dawał dźwięk zabierał moc Kolektor roznoodleglosciowy to najprostsza metoda uzyskania oczekiwanego efektu. Bardzo ciężko uzyskać dźwięk turbo w wolnossącym silniku,ponieważ nie ma szans uzyskać odpowiedniego ciśnienia przy zachowaniu maksymalnego momentu i pelnej mocy. Dla porównania,przypomnienia i pogłówkowania podam za przykład wydech w najzwyklejszym fiat 126p Chętnie odpowiem na każde pytanie chociaż jestem na forum bardzo krotko.
  8. Podchodzi chloczyk do dwoch panów na ulicy i pyta: - przepraszam ktora jest godzina Jeden z panow patrzy na zegarek,patrzy,patrzy i po chwili do chlopczyka - uciekaj stad,bo Ci zaraz pokaze gdzie pieprz rosnie Po chwili drugi pan pyta pierwszego - czemu mu nie odpowiedziales na pytanie, przeciez masz zegarek na co drugi - a co Ty ku..a myslisz ,ze latwo jest podzielic 11 przez 37, bedzie malolat glupie pytania zadawal. (11:37) dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich szczegolnie andre82 & lojszczyk
  9. Jak w tytule - plusy, minusy i dlaczego subaru stosuje takie rozwiązanie. Jako pomoc dodam,że to pojedyncze wyjście z dwóch cylindrów w jednej głowicy. Kolektor wydechowy ma jedną dziurę. Proszę tylko o odp.jeżeli ktoś wie coś konkretnego, a nie tylko ze najczęściej stosowane w spec US. Dzięki
  10. Dogadalem się z moim sąsiadem ( chyba chlop ma dobre serce:) ) w przyszłym tyg pożyczy mi auto na kilka dni na testy - może uda mi się dobić targu. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany,to mogę sprawdzic cos ciekawego czy interesujecego w tym modelu. Proszę tylko o porady co sprawdzać. Może uda mi się zrobić kilka fotek z każdej strony. Dziękuję (ps.do Moderatorów - może trzeba przykleić ten temat do innego działu? Jestem nowy i nie chce robić bałaganu na forum)
  11. Po outback sport zostal tylko silnik 2.2, vin, relingi dachowe, tylny zderzak, oryginalny zawias (w bagazniku) i malowanie pod okleina ktora mozna usunac ( mysle,ze w 1 max 2 dni wracam do oryginalu impreza outabc sport 2.2 north america blue and grey ) tylko po co.................? IMPREZA Z COPART = automat - dziekuje!!!! ( wiekszosc z US to automat - nie chce) Pod domem mam z manualna skrzynia(oryginalnie), klima ,4x elektryka, mechaniczny tempomat,staly naped na 4 kola spiety non stop.Z tego co wiem cena mojego obiektu nie bedzie przekraczac chyba duzo ponad 10tys - tak wiec porownujac oferty allegro,olx,gratka,gumtree,copart itp, to ciezko bedzie cos ciekawego ogarnac. Calkowity brak aut wolnossacych powyzej 115KM Ps.ogladalem 4 uturbione w malopolsce do 15zl i na ile sie znam na autach to nie chce takiego samochodu - zostala po nich tylko nazwa lub sprzedac na czesci
  12. Moze powiem wprost: Moj sasiad ma Subaru Outback 2.2 (2212cc) - (moc hamownia 143KM - moc z dowodu rejestr 118KW=160KM) rocznik 1997 w PL od 1998. Subaru dotarlo do Polski po igrzyskach w Nagano 1998 dla jakiegos masarzysty (z Krynicy) ekipy sportowcow z reprezentacji Polski. W 2005r podobno przejela go kobieta ( rodzina ,sasiadka ,znajoma nie wiem) z Krynicy i jezdzila samochodem do 05.2014 wtedy stal sie wlasnoscia mojego sasiada.Przebieg ORYGINALNE 110.000mil - okolo 170.000km ...Moze zanudzam i temat nie w tym dziale ale bardzo prosze o wyrozumialosc lub przenie sienie do odpowiedniego tematu... Samochod w oryginale byl granatowo srebry(dół). Bylem z nim jako kierowca jak go kupowal. Jak zobaczylem to auto w maju 2014, to pierwsza mysl w mojej glowie ,, o Boze co to jest,, stal od 3 miesiace pod jakas wiata poniewaz Pani kupia nowy samochod Seat Ibiza 1.2 Subaru brudne, na stalowkach , jakis garbaty (kombi) troche jak jakas nexia - lanos ( w dniu dzisiejszym przepraszam za te stwierdzenia wszystkich uzytkownikow GF) jedyne co bylo fajne to nazwa i maska z wlotami powietrza. ...cdn ( nie ciekawe?... ale musze to napisac na tym forum,a napewno ktos sie zainteresuje, bo inni znajomi znaja tylko audi TDi i bmw E60 3.0D - k....a, mam dosc) ...cd w przeciagu kilki miesiecy z tego brzydkiego kaczatka zrobil (moim zdaniem) cos niesamowitego. Samochod wyglada jak GF8 z NASIOC , kolor bialy (oklejone - nie malowane - nie da sie poznac jak sie nie przyzna) felga 17" lub oryginalne 16" subaru, fotele GT ,kierownica MOMO, deska karbon + flok, tylne spojlery dól GT góra jakis wielki dach,progi GT,dokladki przedniego i tylnego zderzaka, zawias niski, wydech niesamowity,nowe oleje filtr K&N, silinik bez przerobek jezdzi tylko na schell vpower racing 100,nowe hamulce ... cos pewnie jeszcze ale nie jestem w stanie kontrolowac wszystkiego. Od maja znam sie na Subaru jak nigdy w zyciu...ale co najgorsze,zajawilem sie na ten samochod jak byk. Jak wraca codzienie wieczorem pod blok to stoje w oknie ( niby sie wietrze) poogladac jak parkuje. Zagadalem ostatnio ,ze moze mi sprzeda odpowiedz ....no moze,ale czemu akurat to? Moze wyjasnie dlaczego - Pan G sprzedaje auta i buduje od jakiegos czasu auta w stylu HOT HATCH ( celica GT4,BMW E46 m-power,seicento abarth,LEON CUPRA ,GOLF GTI itp) Czas konczyc ,bo sie rozpisalem. Dlatego tez podlaczylem ten temat,bo nigdzie nie moge znalez zadnych madrych info na temat tego modelu. Mysle ,ze to jedyne miejsce w PL gdzie znajde wielu znawcow i madrych ludzi znajcych sie na temacie. Z gory dziekuje za przeczytanie tego wywodu i za wszystkie odpowiedzi ( nawet te krytykujce moja wypowiedz ) jedyne zdejecie ktore mam tego auta - subara jest z Krakowa
  13. Właśnie nic dziwnego... Pytanie czy warto? Szukam oryginalnego Gf8 lub GF 2.2 outback ale w PL zero tematu,wiec tamta jest chyba jedyna. Daleko jechać do US po auto,....no chyba że kupić na kup teraz na eBay'u Widzę ta GF juz jakiś czas w necie i nie ma zainteresowania,a wydaje się bardzo fajna Właśnie nic dziwnego... Pytanie czy warto? Szukam oryginalnego Gf8 lub GF 2.2 outback ale w PL zero tematu,wiec tamta jest chyba jedyna. Daleko jechać do US po auto,....no chyba że kupić na kup teraz na eBay'u Widzę ta GF juz jakiś czas w necie i nie ma zainteresowania,a wydaje się bardzo fajna
  14. Chodzi bardziej o dane techniczne, np:często moc podawana jest roznie od 137 -160 KM. Jak taki model odnosi się do naszego rynku,czy to raczej fajny unikat,czy może model którym nikt się w Polsce nie interesuje. Bardzo proszę o wasze zdanie i wasze indywidualne poglądy na temat tego modelu. Bardzo ciekawi mnie jak ten model ma się do zwykłej 2.0, lub mocniej, do GT-ka... i co będzie łatwiej zdobyć? Może uda się rozwinąć ciekawy temat?! Pozdrawiam
  15. Witam Czy jest ktos na forum kto posiada lub zna w/w samochod Impreza Outback 2.2 rocznik 1997r Ciezko znalezc taki samochod u nas w Polsce a nawet w europie. Czy mamy jakieś sprawdzone info na temat silnika i ogolnie tego modelu imprezy. (tylko prosze nipodawac linkow do ogolnych informacji internetowych) Na forum NASIOC jest milion takich pieknie zrobionych outback-ów. Z gory bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam GL Group
×
×
  • Create New...