Skocz do zawartości

JakubJakub

Nowy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Krasnystaw
  • Auto
    Subaru Forester A.D.2000 2.0 S-turbo AT (lift)

Ostatnie wizyty

230 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JakubJakub

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. odkopuje, marcinskc , przesłałbyś i mi na PW zestawienie kosztów dot. niedomykającego się szyberdachu ?
  2. Problem rozwiązany - gazownik zakładając gaz, zipem spiął wiązkę kabli i przewody chłodnicze przez co kable do skrzyni były napięte jak baranie torby. Kostka się nie zaprztryknęłą i się rozpięło. Wątek do zamknięcia. Dziękuje wszystkim i pozdrawiam.
  3. no to masz trop no nie do końca bo nie wiem czy brak prędkościomierza jest efektem czy przyczyna problemów ze skrzynia, a tak w ogóle skąd jest pobierana prędkość ze skrzyni czy gdzieś z absu?
  4. zapomniałem napisać: pacjent Subaru Forester 2000 s-turbo 177km dodam jeszcze, że nie działa prędkościomierz (?) noc bez prądu z akumulatora nie pomogła, później wjadę na kanał to zobaczymy te kostki.
  5. Witam. Pojawił się u mnie bardzo nietypowy problem, ale od początku. Co jakiś czas wyskakiwał mi Check engine ale po ok. 100-200 km sam gasł, a później znowu się zapalał bez żadnych innych oznak. Nie przeszkadzało mi to. Umówiłem się na wymianę rozrządu i oleju. Brat przy odpaleniu silnika "usłyszał" stukającą panewkę. Trzeba wymienić. Po tygodniu rwania śrub i szarpaniny udało się. Na szczęście wał nie ruszony. Silnik z powrotem wsadzony, podpięty. Chodzi jak marzenie. Jazda próbna. Pierwszy kilometr szło pięknie, aż tu nagle.... ... na nierównościach zaczęły mrugać naprzemiennie kontrolka oleju w skrzyni i przycisku POWER i zaczął chaotycznie zmieniać biegi. Stwierdziliśmy, że pewnie troszkę oleju ze skrzyni ubyło przy odpinaniu od chłodnicy. Dolaliśmy ostatnie 100ml atf-u z warsztatu no i próbujemy, ale dalej to samo aż w końcu kontrolka AT OIL TEMP i POWER zgasła i skrzynia w ogóle nie zmienia biegów, po prostu przy włączeniu D startuje jakby z 2 biegu (jak w trybie zimowym). Przycisk POWER nie reaguje. Wsteczny działa, drive działa, ale bez zmiany biegów. 15minutowy reset przez odpięcie akumulatora nie pomógł. Przy włączonym zapłonie w ogóle nie świecą te dwie kontrolki. Obstawiamy, że skrzynia mogła wejść w jakiś tryb awaryjny, ale jak to porządnie zresetować. Check engine już nie wyskakuje :-) , ale nie mam biegów! FreeSSM nie pokazuje żadnych błędów na ECU, a na TCU nie mogę się połączyć. Czy mieliście podobny problem albo wiecie jak pomóc? Dodam, że do skrzyni się tylko dotykaliśmy jak odpinaliśmy od silnika.
  6. z doświadczenia prawie rocznego posiadania Forka 2000 s-turbo at. wszystko co koledzy wspomnieli ja wlewam do silnika valvoline racing 5w50 - nie bierze oleju, jest bardzo lepki (i gęsty, aż czasami trudno mi odczytać poziom na bagnecie) i pewnie przez to wogóle nie dolewam miedzy wymiana (co 15tys km). Opony bede mial hankokoki 215/65/16 ja w swoim musiałem zrobić porządek z tylnym zawieszeniem oryginalnie są amortyzatory samopoziomujące. i jeden kucnął. poprzedni właściciel wymienił jeden na zwykly amortyzator kyb. efekt był taki że foryś leżał jedną stroną (lewy tył) wyglądało to tragicznie i bałem się brać kogoś na tył. Zainwestowałem i wymieniłem (pomimo że były dobre) drugi amortyzator jeszcze oryginalny na kyb i do tego KONIECZNIE odpowiednie sprężyny. doczytasz reszty na wątkach o samopoziomujących amorkach w forysiu a wersje czy usa czy eu to chyba mozna sprawdzić po vinie. poprawcie mnie jeśli się myle na koniec krótka dewagacja nt. skrobania szyb- JA JESZCZE NIE SKROBAŁEM ! czekałem grzecznie 3min aż sie zagrzeje (grzejąc dupke w podgrzewanym fotely) z włączonym grzaniem szyby (aż odkleją się wycieraczki). na koniec wycieraczkami i miotełką. Powodzenia
  7. Mnie tez czeka wymiana tylnego zawieszenia żeby było ciekawiej, były SLSy i poprzedniemu właścicielowi jeden (tył lewy) padł. i.................. uwaga zamontował exel g. i nie dość ze prawy tył zostawił sls to jeszcze przy kyb zostawił sprężynę do sls. Nawet nie będę opisywał jak bardzo krzywo siedzi mój forek, ale myślę, że jesteście w stanie to sobie wyobrazić o dziwo prowadzi się dobrze landsmann czy masz butle lpg w kole ?
  8. e to luz. dzięki koledzy za tak szybko rozwiane wątpliwości
  9. no to u mnie coś na pewno jest źle ponieważ nawet jak silnik już pracuje to biegi mogę zmieniać bez wciśniętego hamulca. dzięki za odpowiedź i za chwile przeszukam forum co może być przyczyną takiego nagięcia zasad bhp.
  10. czyli wajcha biegów na P, stacyjka bez kluczyka i nie powinienem mieć możliwości zmiany wajchy ? to coś jest źle....
  11. lubię odkopywać tematy Czy w Foresterze 2000 (s-turbo automat) po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (zgaszony zapłon) powinno się dać zmienić biegi wajchą? Mechanik mnie zapytał, bo wydaje mu się, że powinna być blokada skrzyni biegów jak jest wyjęty kluczyk. Wypowiedzcie się jak jest u was w autach. Pozdrawiam
  12. JakubJakub

    Moje Subaru

    fajny filmik fajnie się ogląda
  13. udało się, przy dźwigni nastała światłość !!
  14. dopytam żeby nie zepsuć. którego schowka bo jest ich sporo masz na myśli popielniczkę czy schowek, który jest pomiędzy fotelami (tam gdzie zwykłe samochody maja podłokietnik) ? link do zdjęcia wajchy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b60a87126e622f57.html
  15. ok dzieki po południu będe ćwiczył. a żarówka taka jak w foresterze II ? samochodowe T5 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...