Skocz do zawartości

Wypor81

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Nysa
  • Auto
    Impreza WRX GD
    MY01

Osiągnięcia Wypor81

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam! Problem znaleziony, a mianowicie gruszka WG, po zdjęciu cięgna z ośki okazało się że jest ono za krótkie( o średnicę ośki klapki WG)więc trzeba było już wstępnie napiąć sprężynę w gruszce WG aby je założyć. Oprócz tego na oczku cięgna znalazłem "zadzior" który powstał od rowka w którym siedzi pierścień zabezpieczający, więc go zpiłowałem. Jeszcze jedna rzecz przed regulacją podłączyłem do WG pompkę z manometrem i po napompowaniu 0.5 - 0,6 bar cięgno delikatnie ruszyło do przodu. Po jeździe testowej okazało się że jest duuuuuuuużo lepiej ciśnienie trzyma na zegarze około 1 bar stabilnie, w piku może 1.1bar ale falowanie znikło. Jednak i tak zdecydowałem się żeby wymienić cały WG na nowy bo mój już nie wygląda dobrze no i przecież te problemy skąd się wzięły. Na ebayu znalazłem WG firmy KINUGAWA który zaczyna pracować od 0,3 bar. Pytanie do CARFIT-a, czy macie dostępne u siebie same gruszki WG
  2. Witam Ponownie! Panowie zdemontowałem DP sprawdziłem luz na wirniku turbiny jest jak nowa nadmiernych wycieków oleju brak. Podmieniłem selenoid sterujący turbiną z innego WRX-a co niestety nic nie dało. Ciśnienie ciągle faluje!! Nie mam więcej Pomysłów. Podczas oględzin turbiny zauważyłem że cięgno które idzie od "gruszki" westgate-a do klapki dotyka obudowy gruszki, Mechanizm sprawdzałem palcami i działa, ale zastanawiam się czy to nie może mieć wpływu na sterowanie ciśnieniem.
  3. Jeżeli przeładowuje to zastanawiam co sprawdzić, moźe: -płynność pracy klapki na WG -selenoid sterujący turbiną Jeśli macie jakieś pomysły to proszę o podpowiedź.
  4. W wrx-e raczej niema kata w uppipie to rocznik 02 218KM, także to raczej nie będzie przyczyną falowanie ciśnienia. Wydaje mi się że jak się wytnie kata to na pewno trzeba robić nową mape, tak jak po założeniu przelotowego wydechu.
  5. Witam serdecznie! Mam problem z falującym ciśnieniem doładowania na 4 biegu przy bucie w podłodze skacze do 1,2 bar i spada 0,6 bar i tak cały czas. - Wężyki sterujące turbiną sprawdzone - Restryktor jest(umyty) - Selenoid umyty - Gruszka sprawdzona działa (cięgno płynnie zaciąga i wraca) sprawdzona przyrządem do podciśnienia i nadciśnienia Ostatnio przy dużych mrozach rano zapaliłem i po stronie turbiny zaczęło coś piszczeć na bardzo wysokich obrotach. Zastanawiam się czy to może być turbina, może wirnik obciera o obudowę Pisku niema po lekkim nagrzaniu się silnika. Ogólnie problem pojawił się nagle.
  6. Regulacja tak, ale nowe sprzęgło oryginał subaru 1700 uszczelki i inne pierdoły to wyszło trochę więcej.
  7. Regulacje robiłem u brata w warsztacie także koszt 0 zł. Za obróbkę na CNC 16 szklanek z przesyłką 480zł u chłopaków z GC8
  8. Witam. WRX po regulacji zaworów chodzi jak marzenie , przy okazji poszło nowe sprzęgło oryginał Subaru. Podziękowania dla chłopaków z GC8 za chęć pomocy w dorobieniu na obrabiarce CNC odpowiednich szklanek.
  9. Dzięki panowie za podpowiedź i dokładne objaśnienie problemu luzu zaworowego!!
  10. Subaryna ma nalatane 140 tyś km. Zawory nie były robione. Ten problem pojawił się nagle.Gaśnięcie wystepuje tylko w tym zakresie temperatury czyli około 60 stopni. Na gorącym problemu niema!! Jesli były by to zawory to im cieplejszy silnik tym gorzej, bynajmniej ja to tak rozumiem. Na wolnych nie wywala checka. Oczywiście wszystko dzieje się na benzynie!! Jeszcze jedno jak auto postoi dłużej tak kilka dni a jest wilgotno na dworze to jak go rano zapali to troch telepie silnikiem, moze któraś z cewek zapłonowych ma przepicie?
  11. Witam! Mam następujący problem. Rano odpalam i samochód pracuje idealnie na ssaniu po przejechaniu pewniej odległości i przy temperaturze wody około 60 0 C wciskam sprzęgło i obroty lecą w duł i gaśnie, gdy chce go uruchomić to muszę trochę pokręcić aż zapali. Jeżeli przejadę ten moment czyli silnik się zagrzeje to problemu niema!! Autko ma założone LPG. Sprawdzałem kompem parametry Silnika na zimno i wyglądają ok! Przepływka też była podmieniona z innego WRX-a i było tak samo. Świece wymienione były jakieś 20 tyś. km temu założone są DENSO Irydowe. Zastanawiam się na umyciem przepustnicy może pomoże??? Za wszystkie porady i przemyślenia będę wdzięczny.
  12. No to chyba będę się musiał zdecydować tylko jeszcze nie wiem na co!! Ja też jestem tego samego zdania co ty AMI że te tactrixy powstają na tej samej linii produkcyjnej. Jak coś zakupię to dam znać jak śmiga!
  13. Czyli ten za 169$ ! Skąd kolega namieżył producenta?
  14. Witam forumowiczów! Zastanawiam się nad kupnem tactrix Openport 2.0 w sieci znalazłem dwa rodzaje kabli pod nazwą tactrix, jeden za 169$ a drugi na innej stronie za 59$. Moje pytanie brzmi, czy ktoś korzystał z tego tańszego, może to jakaś chińska podróbka!!! http://www.tactrix.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&product_id=17&vmcchk=1&Itemid=53 http://www.uobd2.net/wholesale/tactrix-openport-20-ecuflash.html?gclid=CNeUzIn0scECFYGQcgodHQ0A7A Prosze o opinie i przemyślenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...