Witam! Problem znaleziony, a mianowicie gruszka WG, po zdjęciu cięgna z ośki okazało się że jest ono za krótkie( o średnicę ośki klapki WG)więc trzeba było już wstępnie napiąć sprężynę w gruszce WG aby je założyć. Oprócz tego na oczku cięgna znalazłem "zadzior" który powstał od rowka w którym siedzi pierścień zabezpieczający, więc go zpiłowałem.
Jeszcze jedna rzecz przed regulacją podłączyłem do WG pompkę z manometrem i po napompowaniu 0.5 - 0,6 bar cięgno delikatnie ruszyło do przodu.
Po jeździe testowej okazało się że jest duuuuuuuużo lepiej ciśnienie trzyma na zegarze około 1 bar stabilnie, w piku może 1.1bar ale falowanie znikło.
Jednak i tak zdecydowałem się żeby wymienić cały WG na nowy bo mój już nie wygląda dobrze no i przecież te problemy skąd się wzięły.
Na ebayu znalazłem WG firmy KINUGAWA który zaczyna pracować od 0,3 bar.
Pytanie do CARFIT-a, czy macie dostępne u siebie same gruszki WG