To kolego jak z każdym autem jak się psuje to się ja naprawia niezależenie od marki i charakteru jaki prezentuje
.
Choćby nawet ten problem skrzyni , jak się agresywnie zmienia biegi to są problemy . A jednak wiadomo jeżeli auto wykorzystuje się tylko weekendowo (bo po to mi ten samochód) to tez po to aby pojeździć dość agresywnie
No ale nie o to chodzi w tym temacie . żebyśmy się przekonywali jak jest.
Zadam wam pytanie jeszcze odnośnie spalania waszych WRX przede lekkim dłubnięciem i po , jak to u Was wygląda?
Nie mówię tu oczywiście o zmianie turbo ale np. remap, przelot, i pozbycie się klapek TGV z kolektora ssącego o których wspominał Piter
A ja kolego nie mam zamiaru płakać - po prostu chcę rozwiać swoje wątpliwości . Subaru wiem że jest autem rewelacyjny ale biorę też pod uwagę nissana 350z z którym jednak mogą być mniejsze problemy