Skocz do zawartości

cn_igi

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    Niebawem WRX :)

Osiągnięcia cn_igi

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ADK90 dzięki za info . Trzeba przyznać że spalanie zaskakująco niskie biorąc pod uwagę agresywną jazdę w dodatku
  2. To kolego jak z każdym autem jak się psuje to się ja naprawia niezależenie od marki i charakteru jaki prezentuje . Choćby nawet ten problem skrzyni , jak się agresywnie zmienia biegi to są problemy . A jednak wiadomo jeżeli auto wykorzystuje się tylko weekendowo (bo po to mi ten samochód) to tez po to aby pojeździć dość agresywnie No ale nie o to chodzi w tym temacie . żebyśmy się przekonywali jak jest. Zadam wam pytanie jeszcze odnośnie spalania waszych WRX przede lekkim dłubnięciem i po , jak to u Was wygląda? Nie mówię tu oczywiście o zmianie turbo ale np. remap, przelot, i pozbycie się klapek TGV z kolektora ssącego o których wspominał Piter A ja kolego nie mam zamiaru płakać - po prostu chcę rozwiać swoje wątpliwości . Subaru wiem że jest autem rewelacyjny ale biorę też pod uwagę nissana 350z z którym jednak mogą być mniejsze problemy
  3. to troszkę pogłębiliście mój niepokój ;/ auto które aspiruje do bycia nazywanym autem usportowionym ma problem z agresywniejszą jazdą ;/ trochę słabo
  4. no właśnie tego się boję , bo jednak te auta są dość mocno ekspleatowane Jestem przygotowany na włożenie troszke pieniędzy w remap. Tylko boję się cholernie tych panewek ;/ podobno z panewkami w 3 000 zł powinno się zmieścić , prawda to ?
  5. dzięki , Ci goście z vtech'a właśnie tylko kombinują przy elektronice . No problem z STI jest taki że części dużo droższe niż do WRX'a i dlatego wolałbym kupić jego i podkręcić moc .
  6. Witam Panowie jeżeli temat już był to przepraszam ale jestem nowy i jeszcze średnio się po tym forum poruszam. Ale ok do rzeczy , od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem WRX'a z roku 2003/2004 . Troszkę ludzi popytałem ale tez nie wiem czy jest to prawda dlatego szukam odpowiedzi u źródła . Mianowicie zastanawia mnie sprawa panewek, czy faktycznie lecą tak często panewki ? Pracownik jednej z krakowskich firm tuningowych powiedział mi że jest to winą nie właściwego użytkowania auta , jeżeli będzie miało wstawiane na zimnym to panewki na pewno polecą . Twierdzi że jest to związane też ze specyfikacją silnika typu boxer- ciasne spasowanie panewek . Przykład http://allegro.pl/impreza-i4696054018.html autko jeszcze tydzień temu kosztowało 30 tys.zł a teraz 20 tys.zł po panewki strzeliły Druga sprawa to sprawa skrzyni - słyszałem o wypadającej dwójce i że jest to notorycznie spotykane , jest to prawda? I sprawa trzecia - zastanawiałem się nad lekkim dłubnięciem autka - seria 225 KM ( a no właśnie może poda ktoś różnice pomiędzy tą 225 a 218 KM oczywiście poza mocą ) jak już wspomniałem rozmawiałem z firmą tuningową z Krakowa http://vtech.pl i Oni powiedzieli że realnie z tego auta mogą zrobić 250/260 KM o ile wymienię wydech na kompletny przelot . Twierdzą że turbo jest na tyle małe że nie pozwoli na osiąganie większych mocy . To skąd się biorą te wszystkie 280/290 KM na allegro ? Może robiliście takie podniesienie mocy o jakim wspominałem - w jakich pieniądzach zamknęła się wam inwestycja ? Z góry dziękuję za odpowiedź pozdrawiam cn_igi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...