Skocz do zawartości

grooze

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Osiągnięcia grooze

0

Reputacja

  1. grooze

    DS2500 stukają

    Założyłem nowe klocki ds2500 i tarcze nacinane na przód do STI. Pojawiły się dziwne dźwięki jakby klocek miał luz w zacisku. Najpierw przy skręcaniu metalicznie terkotały jakby luźny klocek uderzał w nacięcia w tarczy. To całkowicie ustało po tygodniu. Teraz mam pojedyncze stuki przy pierwszym hamowaniu po zmianie kierunku przód-tył-przód lub po dużych dziurach jak klocek się przesunie. Na różnych forach piszą, że niektóre klocki są trochę mniejsze i mogą tak robić chociaż czy akurat ds2500 do takich należy to nie wiem. Miał ktoś takie objawy na klockach ferodo?
  2. Można ustawić geometrię na fabryczne "0" i auto jeździ prosto. Brakuje zakresu przy skrajnym ustawieniu pochylenia. Cokolwiek jest krzywe nie widać tego "na oko". Nie będę po kolei wymieniał amortyzatorów, zwrotnicy, wahaczy itd. i pakował tysięcy zł, żeby się przekonać. Akurat zwiększanie pochylenia ponad standard w tym aucie to częsta praktyka, dlatego pytam jak to najlepiej zrobić.
  3. Cześć, Chciałem ustawić pochylenie z przodu na -1,5 co powinno być możliwe na standardowym zawieszeniu. Niestety auto miało jakieś przygody, bo z jednej strony można ustawić tylko -0,5. Oczywiście są sposoby na zwiększenie zakresu regulacji: 1) Mechanik zaproponował rozwiercenie otworu w amortyzatorze. 2) Na tej stronie http://www.iwsti.com/forums/gd-general/133341-camber-bolt-faq-tutorial.html doradzają, żeby nie ruszać górnych oryginalnych śrub do regulacji, ale żeby wymienić dolne na takie do regulacji i w ten sposób dodać zakres. Czy takie śruby http://www.subarak.pl/zawieszenie/351-ruby-regulacji-kta-pochylenia-koa-do-subaru.html podejdą? Skłaniam się do opcji 2, bo mniej roboty i mniejsza ingerencja. Czy to ma sens, czy są jeszcze jakieś inne opcje?
  4. Cześć, Nie całkiem nowy użytkownik STI dołącza do forum. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...