Skocz do zawartości

Wampir0803

Nowy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wielkopolska
  • Auto
    Subaru forester 2.0 2005

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Wampir0803

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Też miałem takie przypuszczenie, wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą na nową, ale nic nie dało.
  2. Zauważyłem, że problem pojawia się tylko przy rozgrzanym silniku i to tylko w ciepłe dni powyżej 20 stopni. Czy uszkodzona lambda lub przepływomierz nie wyświetliłyby błędu? Gdzie ta lambda i przepływomierz?
  3. Witam Jeszcze raz proszę o pomoc. Dziś zauważyłem, że problem z obrotami pojawia się tylko przy rozgrzanym silniku. Obroty tak szaleją, że nie jazda jest niemożliwa trzeba odczekać aż ostygnie. Sprawdziłem na komputerze (check engine) - wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze. Jakiś czujnik czy co? Proszę, pomóżcie.
  4. Wampir0803

    Problem z obrotami

    Witam Kolejny raz proszę forumowiczów o pomoc, mam problem z obrotami w moim forku: przy wolnej jeździe - drugi lub trzeci bieg, po puszczeniu gazu obroty spadają ale nie płynnie tylko skokowo. Obroty skaczą w zakresie 500 obrotów. w aucie zamontowany jest gaz - problem występuje na gazie i benzynie. auto świeżo po regulacji zaworów ok. 1000 km wszystko było ok. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam
  5. Patrzyłem dziś na te dekle faktycznie, mało miejsca ale jestem w stanie to zrobić, tylko nie wiem czego się spodziewać po ich odkręceniu. Poza tym od wczoraj jeżdżę na paliwie z dodatkiem środka do paliwa dla silników z gazem, zrobiłem 500 km i wydaje mi się że jest różnica, samochód tak nie drga i nie gaśnie na wolnych obrotach. Zastanawia mnie jeszcze jedno, wyczyściłem przepustnicę i na chwilę było lepiej - być może trzeba przeczyścić jeszcze kolektor ssący - czy można to zrobić bez jego odkręcania? I jeszcze jedno może się mylę ale czy ciśnienie w kolektorze ssącym nie wytwarzają wtryskiwacze i to przez nie jest zbyt wysokie ciśnienie? Co myślicie o moich pomysłach.
  6. podpowiedz to dam radę, dzięki forum wymieniłem łożyska w skrzyni.
  7. Wypadanie zapłonu na 4 - taki też był błąd - jak sprawdzić zawory?
  8. Nie wiem kupiłem go 40 000 km temu.
  9. Witam Kolejny raz proszę forumowiczów o pomoc z moim forkiem mam nadzieję że po raz kolejny mnie nie zawiedziecie. Mam taki problem: Forek 2,0 2005 rok, 158 KM instalacja LPG. Przy niskich obrotach obroty falują od 1500 do 300 a czasami nawet gaśnie, cały samochód się trzęsie - zarówno na gazie jak i benzynie. Wyczyściłem przepustnicę i sondy lambda, byłem u gazownika. Byłem u miejscowego mechanika który podłączył diagnostykę, ale nie mógł skasować błędów - uważał że kabel wysokiego napięcia jest do wymiany (u mnie nie ma kabli tylko cewki na każdej świecy). Byłem w serwise ASO (subaru) - skasowali błędy - nie wykryli nowych błędów w elektryce, tylko stwierdzili że w kolektorze ssącym jest zbyt wysokie ciśnienie - ich zdaniem jest to spowodowane rozregulowaniem rozrządu (koszt 3500 - 4000) Macie jakieś pomysły.
  10. Dzięki Najpierw zajmę się silnikiem krokowym, potem zawory.
  11. Wyczyściłem już przepustnice i trochę pomogło, czy po czyszczeniu powinienem wyregulować obroty? Gdzie jest ten silnik krokowy?
  12. Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys.
  13. Witam Miał może ktoś podobny problem: Przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 200/min a czasami silnik nawet gaśnie, nie ma przy tym żadnych odgłosów z silnika. Spadek obrotów jest tym większy im wyższe były obroty przed wciśnięciem sprzęgła. Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Z góry dziękuję za pomoc.
  14. Szaman miałeś rację jedna z wtyczek była luźna, wcisnąłem i jest ok. Wielkie dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...