Skocz do zawartości

Renne

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0l 101 kW

Osiągnięcia Renne

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    Przepraszam kolego natomiast walczę już z tym problemem od 3 tygodni i niestety jak na razie nikt do końca nie może mi pomóc co mechanik to inna diagnoza. Natomiast most tylny został najpierw wymieniony gdyż się poprostu rozleciał wg moich info poprostu podobno pracował na sucho. Sytuacja conajmniej dziwna gdyż w lutym tego roku był wymieniany olej w w/w elemencie. Samochód później po wymianie dotarł do Francji i tam przez 7 miesięcy stał i nie był używany. Nie wiem czy też ten olej wyparował czy też mechanikowi może jednak się zapomniało go wymienić w tym momencie nieważne. Wracająć z w/w kraju najpierw dało się wyczuć szarpnięcie i uderzenie w tylniej części pojazdu ale samochód jechał dalej.Stanął dopiero jakieś 300 km od Wrocławia. Skrzynia przestała poprostu ciągnąć. Pierwsza diagnoza była wg mechanika tylny most. Most został dobrany do skrzyni tzn przełożenie skrzyni 4.11 i most 4.11. Po założeniu mostu samochód jednak nie ruszył. Następny warsztat postawił diagnozę skrzynia. Zamontowano "nową" skrzynię natomiast powiedziano mi w warsztacie że mam jeszcze walnięty sterownik skrzyni i nadaje się on do wymiany natomiast samochodem można na chwilę obecną jeździć z tym że problem będzie przy manewrowaniu na parkingach np. Sterownik podobno znaleziono ale na chwilę obecną jest podobno problem z połączeniem z komputerem podobno się nie łączy. Ponownie więc mnie odesłano na przyszły tydzień.Teraz się zastanawiam czy aby napewno jest to problem po stronie sterowania czy też inny. Tak to właśnie wygląda.
  2. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    w czym więc kolego może wg Ciebie tkwić problem?
  3. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    Możesz kolego więc jaśniej? Jeżeli nie wiskoza to w takim razie co Twoim zdaniem?
  4. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    Coś nie tak z tą wiskozą w połączeniu z AT????
  5. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    Dzięki wielkie spróbuję w tej Długołęce Czy któryś z kolegów miał jeszcze podobne doświadczenia w powyższym temacie
  6. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    Masz może kolego jakieś namiary na tę Długołękę jakieś adres telefon?
  7. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    Koledzy ślicznie dziękuję za odpowiedzi natomiast nie bardzo wiem co z tym tematem robić dalej? Macie może kogoś mądrego we Wrocławiu kto mógłby mi do tego zajrzeć? A tak woogóle to ten sterownik od skrzyni to gdzie jest umiejscowiony?
  8. Renne

    Problem Napędem Legacy IV

    Witam Pięknie Koledzy zacznę od początku. Moje Legacy to 2.0 l 101 kW kombi skrzynia automat. Dokładnie 23 lipca wracając z Francji na terenie Niemiec 313 kilometrów od Wrocławia pojazd odmówił mi posłuszeństwa. Pierwsze wskazanie było jeszcze na terenie Francji wtedy prawdopodobnie wystąpiła awaria tylnego mostu który w konsekwencji na wskazanym terenie Niemiec doprowadził do rozsypania się skrzyni. Samochód odcholowałem do warsztatu gdzie została wymieniona skrzynia. Wymiana miała miejsce jakieś 3 tygodnie temu natomiast w warsztacie powiedziano mi że nie jest to jeszcze koniec gdyż jeszcze trzeba wymienić sterownik skrzyni i na chwilę obecną mogę jeździć samochodem ale do momentu wymiany sterownika muszę uważać przy manewrach skręcania. Tak jak wyżej napisałem miało to miejsce jakieś trzy tygodnie temu. Dzisiaj przy okazji byłem u znajomego na warsztacie i jakież było moje zdziwienie gdy po uniesieniu samochodu na podnośniku okazało się że skrzynia i owszem została wymieniona ale półosie moje orginalne zostały prawdopodobnie zastąpione innymi i to w dodatku z rozwalonymi osłonami. Oczywiście zakład w którym wymieniałem skrzynie zapiera się że półosie są te które miałem dziwne że rozwaliły się po przejechaniu 1000 km. Co do sterownika to mają mi go robić w poniedziałek w przyszłym tygodniu, miał być robiony wczoraj ale ciągle mam wrażenie że jestem zwodzony. Natomiast do rzeczy. Pytanie mam następujące. Czy ktoś może miał podobny problem z blokowanie kół przy skręcie? ( dodam że wydobywają się przy tym dziwne dźwięki tarcie szumy zgrzyty ), po drugie czy problem może też wynikać z w/w półosi i uszkodzonych osłon? Bardzo proszę o pomoc.
  9. Renne

    Tempomat Legacy

    Witojcie. Jestem od czterech lat szczęśliwym posiadaczem subaru legacy 2.0 l kombi 101 kW w automacie. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad doposazeniem mojego samochodu w tempomat i szczerze mowiac nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Po pierwsze czy da się to w ogóle zrobić? Może któryś z kolegów lub koleżanek spotkał się z podobnym problemem? Jeżeli tak to bardzo proszę o pomoc no i oczywiście podanie ewentualnie kosztów związanych z w/w problemem. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam
  10. Witam pięknie wszystkich forumowiczów i subaromaniakow. Trochę trema zjada ale liczę na waszą wyrozumiałość koledzy i koleżanki. Pozdrawiam
  11. Renne

    Tempomat Legacy

    Witam pięknie. Jestem od czterech lat szczęśliwym posiadaczem subaru legacy 2.0 l kombi 138 koni w automacie. Interesuje mnie dołożenia w samochodzie tempomatu. Może ktoś z kolegów lub koleżanek wie czy da się to zrobić? Jeżeli tak to proszę o pomoc jak to zrobić i jakie są ewentualnie koszty z tym związane. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  12. Renne

    Tempomat Legacy

    Witam pięknie. Jestem szczęśliwym posiadaczem Legacy IV 2.0 l 101 kW kombi w automacie 2004 rok produkcji. Mam pytanie w związku z tempomat którego aktualnie nie posiadam natomiast wiem że w niektórych samochodach można pokusić się o montaż tempomatu tak też sam poczynilem w moim poprzednim samochodzie. Czy może któryś z kolegów i koleżanek spotkał sie z takim tematem? Jeżeli tak to bardzo proszę o info o szczegółach jak można i czy w ogóle można w mojej subarce to zamontować i jakie są ewentualnie koszty. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...