Witam Pięknie
Koledzy zacznę od początku. Moje Legacy to 2.0 l 101 kW kombi skrzynia automat. Dokładnie 23 lipca wracając z Francji na terenie Niemiec 313 kilometrów od Wrocławia pojazd odmówił mi posłuszeństwa. Pierwsze wskazanie było jeszcze na terenie Francji wtedy prawdopodobnie wystąpiła awaria tylnego mostu który w konsekwencji na wskazanym terenie Niemiec doprowadził do rozsypania się skrzyni. Samochód odcholowałem do warsztatu gdzie została wymieniona skrzynia. Wymiana miała miejsce jakieś 3 tygodnie temu natomiast w warsztacie powiedziano mi że nie jest to jeszcze koniec gdyż jeszcze trzeba wymienić sterownik skrzyni i na chwilę obecną mogę jeździć samochodem ale do momentu wymiany sterownika muszę uważać przy manewrach skręcania. Tak jak wyżej napisałem miało to miejsce jakieś trzy tygodnie temu. Dzisiaj przy okazji byłem u znajomego na warsztacie i jakież było moje zdziwienie gdy po uniesieniu samochodu na podnośniku okazało się że skrzynia i owszem została wymieniona ale półosie moje orginalne zostały prawdopodobnie zastąpione innymi i to w dodatku z rozwalonymi osłonami. Oczywiście zakład w którym wymieniałem skrzynie zapiera się że półosie są te które miałem dziwne że rozwaliły się po przejechaniu 1000 km. Co do sterownika to mają mi go robić w poniedziałek w przyszłym tygodniu, miał być robiony wczoraj ale ciągle mam wrażenie że jestem zwodzony. Natomiast do rzeczy. Pytanie mam następujące. Czy ktoś może miał podobny problem z blokowanie kół przy skręcie? ( dodam że wydobywają się przy tym dziwne dźwięki tarcie szumy zgrzyty ), po drugie czy problem może też wynikać z w/w półosi i uszkodzonych osłon? Bardzo proszę o pomoc.