Jump to content

yaro2003

Nowy
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About yaro2003

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Forester SG 2003
    2.0 NA AT

Recent Profile Visitors

196 profile views
  1. Tak ma być, alternator ładuje wtedy gdy jest pobór prądu i nie ładuje bez potrzeby chroniąc przed przeładowaniem. Kupcie sobie woltomierz taki do zapalniczki i będziecie to ładnie widzieć.
  2. @aplam13 podaj jaki dokładnie to model tego filtra.
  3. Napisz dlaczego była wymieniana miska?
  4. Mnie zostały sls'y po wymianie na klasyczne, prawy był ok, lewy wylany, jak chcesz to Ci wyślę prawy w cenie przesyłki + 20zł za taśmę do pakowania i fatygę.
  5. No nie wiem, ja mam SG MY03 2.0 X 125 KM z pierwszych miesięcy produkcji i miałem SLS'y Zmierz suwmiarką grubość sprężyny to Ci ktoś podpowie jakie masz.
  6. Podważ osłonę amortyzatora i zobacz czy jest sucho, jak mokro to amor wylany i do wymiany.
  7. Kostki od airbagów (te żółte) mają swoje miejsce mocowania i nie mają leżeć na podłodze gdzie będzie zawsze ktoś je kopał nogami.
  8. Pod maską na nadkolu masz tabliczkę z VINem, kodem silnika, itp.
  9. Ile dałeś za taką skrzynię, wymieniałeś też tylny dyfer?
  10. Cieńszą stroną do góry ma być.
  11. W takim razie zestaw który założyłem jest idealny również dla Ciebie. A tak w ogóle to o jakim foresterze rozmawiamy?
  12. Ja jestem właśnie świeżo po wymianie SLS na KYB Excel-G plus sprężyny wzmocnione Lesjofors a to ze względu na LPG. Dobrze się tym jeździ jak jest więcej paliwa w baku bo tak na prawie pustym to twardo (zwłaszcza że jeżdżę trochę po szutrowych drogach). Także jeżeli nie ma LPG plus tak jak piszesz głównie asfalt i bez większego ładunku to zestaw KYB (amorki plus sprężyny) jest jak najbardziej odpowiedni. Wybierając zestawy w sklepach specjalizujących się w subaru można dostać je w lepszej cenie niż kupując osobno.
  13. Śmiem wątpić w poprawność wyników przynajmniej niektórych stacji. A to dlatego że ze swoim wylanym SLS specjalnie podjechałem na test na najnowszą (trzecią z kolei) stację w okolicy i wyniki wg diagnosty ok lewy coś ok 57% prawy 65%. Mówię mu że lewy cieknie mocno i nie może być ok a on na to, że limit jest jeszcze niższy i przegląd przejdzie bez problemu.(tylko co z tego jak jeździ się słabo) Kazałem więc podnieść ciśnienie na 2.5 bar żeby zmniejszyć amortyzację opon i wyniki były ok 12% niższe. Także one chyba mierzą skuteczność tłumienia całego zestawu: sprężyna, amorek, opona itp a nie samych amorków. Jasne że u kolegi nie muszą to być amortyzatory ale warto to dokładnie sprawdzić, także wzrokowo czy są suche.
  14. Miałem do niedawna podobnie, wrażenie że w zakręcie muszę korygować tor na raty. Na 2 różnych stacjach diagnostycznych posprawdzali, że wszystko ok poza minimalnym luzem na maglownicy. Nie dawało mi to spokoju i w końcu zauważyłem że forek stoi krzywo, lewy tył opadnięty. Wjechałem na kanał a tam lewy sls mokry. Wymieniłem amorki i sprężyny i powiem że całkiem inna jazda, auto znów zaczęło się słuchać kierowcy. Choć jeszcze tą maglownicę muszę ogarnąć. Trop z amorkami jest dobry, wysokość też mierzyłem tak dla siebie tyle że na super równym podłożu od rantów progu do podłoża i przed wymianą tył był niżej względem przodu o 2 cm a teraz jest wyżej względem przodu o te 2 cm.
  15. Ponoć wszystkie wysilone żarówki +XX% mają słabsze żarniki, jeśli jeździsz na nich na co dzień to mogą szybko się kończyć. Spróbuj zwykłe Tunsgramy, ponoć są trwalsze, jak to nie pomoże to będzie potrzebny elektryk.
×
×
  • Create New...