Skocz do zawartości

yaro2003

Nowy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O yaro2003

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Forester SG 2003
    2.0 NA AT

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu
  1. yaro2003

    Pytanie o VIN Forestera

    Pod maską na nadkolu masz tabliczkę z VINem, kodem silnika, itp.
  2. yaro2003

    Solenoid/elektrozawor skrzyni 4ate

    Ile dałeś za taką skrzynię, wymieniałeś też tylny dyfer?
  3. yaro2003

    wycieraczka tył

    Cieńszą stroną do góry ma być.
  4. yaro2003

    Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    W takim razie zestaw który założyłem jest idealny również dla Ciebie. A tak w ogóle to o jakim foresterze rozmawiamy?
  5. yaro2003

    Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Ja jestem właśnie świeżo po wymianie SLS na KYB Excel-G plus sprężyny wzmocnione Lesjofors a to ze względu na LPG. Dobrze się tym jeździ jak jest więcej paliwa w baku bo tak na prawie pustym to twardo (zwłaszcza że jeżdżę trochę po szutrowych drogach). Także jeżeli nie ma LPG plus tak jak piszesz głównie asfalt i bez większego ładunku to zestaw KYB (amorki plus sprężyny) jest jak najbardziej odpowiedni. Wybierając zestawy w sklepach specjalizujących się w subaru można dostać je w lepszej cenie niż kupując osobno.
  6. yaro2003

    Dziwne prowadzenie Forestera

    Śmiem wątpić w poprawność wyników przynajmniej niektórych stacji. A to dlatego że ze swoim wylanym SLS specjalnie podjechałem na test na najnowszą (trzecią z kolei) stację w okolicy i wyniki wg diagnosty ok lewy coś ok 57% prawy 65%. Mówię mu że lewy cieknie mocno i nie może być ok a on na to, że limit jest jeszcze niższy i przegląd przejdzie bez problemu.(tylko co z tego jak jeździ się słabo) Kazałem więc podnieść ciśnienie na 2.5 bar żeby zmniejszyć amortyzację opon i wyniki były ok 12% niższe. Także one chyba mierzą skuteczność tłumienia całego zestawu: sprężyna, amorek, opona itp a nie samych amorków. Jasne że u kolegi nie muszą to być amortyzatory ale warto to dokładnie sprawdzić, także wzrokowo czy są suche.
  7. yaro2003

    Dziwne prowadzenie Forestera

    Miałem do niedawna podobnie, wrażenie że w zakręcie muszę korygować tor na raty. Na 2 różnych stacjach diagnostycznych posprawdzali, że wszystko ok poza minimalnym luzem na maglownicy. Nie dawało mi to spokoju i w końcu zauważyłem że forek stoi krzywo, lewy tył opadnięty. Wjechałem na kanał a tam lewy sls mokry. Wymieniłem amorki i sprężyny i powiem że całkiem inna jazda, auto znów zaczęło się słuchać kierowcy. Choć jeszcze tą maglownicę muszę ogarnąć. Trop z amorkami jest dobry, wysokość też mierzyłem tak dla siebie tyle że na super równym podłożu od rantów progu do podłoża i przed wymianą tył był niżej względem przodu o 2 cm a teraz jest wyżej względem przodu o te 2 cm.
  8. yaro2003

    Krótkie życie H4 w SG

    Ponoć wszystkie wysilone żarówki +XX% mają słabsze żarniki, jeśli jeździsz na nich na co dzień to mogą szybko się kończyć. Spróbuj zwykłe Tunsgramy, ponoć są trwalsze, jak to nie pomoże to będzie potrzebny elektryk.
  9. yaro2003

    Wydech do Forestera

    Ja zastosowałem do swojego SG 2.0X z 2003r kolektor TurboWorks dedykowany do imprezy NA 95-05. Cena w rzeszowkim sklepie na dzień dzisiejszy 880zł Brzmi fajnie, jest bulgot. Pasuje plug&play tylko trzeba było delikatnie naciągnąć (ręcznie) rury na szpilki głowic bo był węższy jakieś 2cm ale to nie problem bo to rura z nierdzewki. Trzeba było jeszcze wyciąć kawałek plastykowej osłony pod silnikiem bo dotykała kolektora. Kolektor dodatkowo owinąłem taśmą termiczną. Resztę wydechu zostawiłem bez zmian choć na chwilę miałem końcowy tłumik Prodrive'a, darł się fajnie ale zdjąłem bo na długich trasach było za głośno (mam AT może z manualem byłoby znośniej)
  10. yaro2003

    Zimnem dmucha z nawiewu.

    Mój też, czyli podejrzenia mamy kierować w nieodpowiednie wpięcie reduktora przez gazownika? U mnie żadnego efektu przelewania nie słychać.
  11. yaro2003

    Zimnem dmucha z nawiewu.

    Mam dokładnie to samo auto co Ty i takie samo zachowanie nawiewu, zauważyłem to dopiero podczas ostatnich silnych mrozów.
×