Jump to content

yaro2003

Nowy
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About yaro2003

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Forester SG 2003
    2.0 NA AT

Recent Profile Visitors

312 profile views
  1. Czy mogę w miejsce mojego alternatora 23700-AA450 wsadzić taki 23700-AA540 z Subaru Impreza III GH 2007? Będzie pasował p&p na mocowaniach?
  2. @grzegorzp proszę o wycenę płyty/płyt (jeśli są różna opcje) pod silnik forester SG 2003 2.0 NA 125KM automat. pozdrawiam
  3. Odświeżę temat. Padła mi mata grzewcza na siedzisku (plecy grzeją) a jako że fotel oddałem do tapicera to chcę zrobić od razu podgrzewanie. Mata którą wyjął tapicer jest przepalona a oprócz tego częściowo zrolowana i ma oderwane kabelki od tej zatopionej kostki. Czy mogę zastosować uniwersalną matę powiedzmy taką jak podesłał kolega powyżej, przelutować tylko wtyczkę oryginalną? Chcę wymienić tylko matę na siedzisku, będzie to tak działać? Wydaje mi się że ta spalona mata i tak nie jest ori: NOLDEN Universalhz. 250mm . Samochód sprowadzony z niemiec.
  4. Ponoć może różnić się 3 pozycją od końca, wtedy pasuje P&P. Tylko to dotyczyło 10-cyfrowych numerów. (na pewno nie zgubiłeś literki/cyferki?) W innym przypadku trzeba wymieniać razem z dyfrem. Tylko nie wiem co na to komputer. Poczekaj, aż ktoś doświadczony o tym napisze żebyś się upewnił. Było to już gdzieś na forum, poszukaj dobrze w międzyczasie.
  5. Na lewym słupku masz podane rozmiary kół jakie producent homologował. Jeżeli jest to SG to są to zapewne: 205/70 r15 i 215/60 r16
  6. Mam ten sam silnik i też myślałem że mam pistonslap i objawy takie jak Twoje. Mówili że da się z tym żyć to jeździłem, latem cisza w chłodne dni dawało się słyszeć. Aż przyszedł czas na wymianę rozrządu i regulację zaworów, od tego czasu cisza i spokój a robiłem to zeszłej jesieni. Może to napinacz paska rozrządu tak terkotał?
  7. Napisz ile Cię kosztowały elektrozawory i cała naprawa.
  8. Bolączką tego silnika jest pompa powietrza wtórnego i jej zawory, temat do ogarnięcia zaraz po zakupie (przeczyścić, nasmarować). No i kosztowna regulacja zaworów, zakładanie LPG raczej nie opłacalne jeśli nie jest to silnik ze wzmocnionymi zaworami EJ20F.
  9. Tak ma być, alternator ładuje wtedy gdy jest pobór prądu i nie ładuje bez potrzeby chroniąc przed przeładowaniem. Kupcie sobie woltomierz taki do zapalniczki i będziecie to ładnie widzieć.
  10. @aplam13 podaj jaki dokładnie to model tego filtra.
  11. Napisz dlaczego była wymieniana miska?
  12. Mnie zostały sls'y po wymianie na klasyczne, prawy był ok, lewy wylany, jak chcesz to Ci wyślę prawy w cenie przesyłki + 20zł za taśmę do pakowania i fatygę.
  13. No nie wiem, ja mam SG MY03 2.0 X 125 KM z pierwszych miesięcy produkcji i miałem SLS'y Zmierz suwmiarką grubość sprężyny to Ci ktoś podpowie jakie masz.
  14. Podważ osłonę amortyzatora i zobacz czy jest sucho, jak mokro to amor wylany i do wymiany.
  15. Kostki od airbagów (te żółte) mają swoje miejsce mocowania i nie mają leżeć na podłodze gdzie będzie zawsze ktoś je kopał nogami.
×
×
  • Create New...