Skocz do zawartości

Leszek_VTI

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

144 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Leszek_VTI

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie jechałem forkiem XT, tylko zwykłym 2.5, silnikowo nawet mi to wystarcza, z tym że forek w budzie do 18 roku ma nieprzyjemnie twarde zawieszenie czego nie lubie. WRX odpada bo musze mieć bagażnik pojemny bo często wożę różne rzeczy - najlepiej się mi sprawdzają hatchbacki - nisko zawieszone a zarazem komfortowe, krótka buda dobrze sie prowadzi i zwinne do miasta, no i po złożeniu siedzeń przewoziłem bardzo duże rzeczy
  2. Tak bardzo że miałem już pare Subaru z 18-19 roku i sprzedałem, w efekcie nadal jeżdżę poczciwym lanosem Marzeniem by było mieć 3.0 H6 w jakiejs nowszej budzie w hatchbacku... Jestem trochę świrem na punkcie Subaru i koszty mnie nie przerażają - dla przykładu - na wolnossącego lanosa wydałem ponad 60tyś Najbliższy ideałowi jak na razie jest Crosstrek 2021r z silnikiem 2.5, z zawieszeniem od imprezy całkiem fajnie by to wyglądało Tylko ta CVT... Może istnieje ktoś w Polsce kto potrafi przeprogramować tą skrzynię żeby jeszcze bardziej udawała tradycyjny automat?
  3. Przeczytaj jeszcze raz mojego posta ze zrozumieniem, zupełnie nie o to chodzi, ja nie mam żadnego diesla, wszystkie miałem w automacie i benzynie, ja po prostu chce mieć nowy model z normalną skrzynią (nie CVT) bo źle mi się jeździ CVT...
  4. Dzięki za odpowiedź! Czyli jeśli znalazłby się ktoś kto potrafiłby zgrać te komputery (zdaje sobie sprawę że to mało realne) to dopiero jest sens zacząć o tym myśleć...
  5. Leszek_VTI

    Zmiana CVT na 5EAT ?

    Wiele razy szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy technicznie możliwa jest wymiana skrzyni CVT na 5EAT (abstrahując od kosztów) i z czym by się to wiązało? Miałem w życiu juz kilka subaru - pare takich ze skrzynią CVT jak i parę z tradycyjnymi skrzyniami - obecnie mam m.in. "lanosa" 2.5 w automacie z którym cały czas nie mogę się rozstać bo tak dobrze mi się nim jeździ... Chciałbym coś nowocześniej wyglądającego zarówno w środku jak i na zewnątrz ale nie mogę się przemóc do CVT, a innej marki nie kupię bo jestem chory na napęd subaru Byłbym wdzięczny za odpowiedź czy dałoby się przełożyć skrzynię 5EAT i co jeszcze trzeba by było zrobić (wał? centralny dyfer? komputer skrzyni?)
  6. Cześć, kupiłem właśnie lanosa 2,5 N/A manual wersja USA, który wg teorii ma 173KM i katalogowo powinien przyspieszać w coś około 8,5s do 100km/h ale niestety jedzie sporo wolniej (mam BMW które ma 8,2s i jest dużo szybsze). Wiem że to auto 4x4 i odczucia muszą być inne, ale to nie tylko moje subiektywne odczucia ale też sprawdzone z innymi autami. Auto do 4tyś obr to w ogóle przyspiesza jak honda civic 1,4, pozniej zaczyna costam jechać... Wiem na pewno że ma cały zardzewiały i rzeźbiony wydech (przy końcu zwężona średnica na zgięciu) więc w pierwszej kolejności zamierzam go wymienić tylko teraz kwestia na jaki? Jak juz wymieniam to mogę lekko odejść od serii tylko pytanie w którą stronę? Przewertowałem wiele tematów na forum i wszyscy tylko pisali "ze nie ma sensu nic robić". Ja jednak musze go i tak wymienić, chciałbym zeby auto jezdziło jaknajbardziej żwawo jak na swoje możliwości, więc pytanie czy np.: a. wstawić serie od 2,5 N/A i pozbawić któregoś katalizatora? b.wstawić serie od WRX? c. zrobić customowy od początku do końca? (jakiej średnicy aby nie stracilo mocy i momentu?) Jedyne co wiem to że bede chciał zrobić kolektor nierównoodległościowy aby uzyskać fajniejszy dźwięk No i drugie pytanie co z dolotem? Strasznie duzo tam tych puszek i rur, zastanawiam się czy nie można części wywalić oraz doprowadzić do komory silnika rury ze zderzaka z zimnym powietrzem (np w miejsce halogenu). Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  7. Cześć, dzisiaj kupiłem moje pierwsze auto 4x4 - Subaru Impreza MY08 2,5 N/A manual - w ramach przygotowań do zimy i już się nie moge doczekać pierwszego śniegu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...