Skocz do zawartości

Legacy diesel

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie
  • Auto
    Subaru Legacy diesel

Ostatnie wizyty

392 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Legacy diesel

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Po 30 km to zdecydowanie za długo. Tak jak piszą poprzednicy... Zapewne to wina termostatu. Ja w swoim Legacy diesel kilka dni temu zasłoniłem około połowę chłodnicy i zauważalnie zdecydowanie szybciej się grzeje silnik! Polecam przy obecnych temp.!
  2. Ja wieszam w komorze silnika kostkę taką jak w muszli klozetowej się zawiesza! Im tańsza tym bardziej śmierdzi! :-) Czy działa...?! Nie wiem! Aczkolwiek póki co żaden zwierzak nie wszedł mi do komory silnika.
  3. Witam. Czy ktoś z Was praktykował zasłanianie chłodnicy w Dieslu zimą??? Czy to ma sens??? Nie wiem jak Wasze ale mój bardzo wolno się grzeje w temp. poniżej ZERA! (Termostat wymieniony)
  4. Regenerowałem turbinę od Legacy diesel w (...)! Jestem zadowolony! Polecam! (Cena zapewne zależy od zakresu prac...)
  5. Do house_1. Ile kosztowała Cię taką przeróbka????
  6. Marki segmentu Premium zawsze szybciej tracą na wartości! ;-) Poza tym odsyłam do niemieckich portali ogłoszeniowych. Tam ceny SBD są znacznie wyższe niż w Polsce. Czy to nie dziwne????? (Np. www.autoscout24.de lub mobile.de)
  7. Narzekanie na diesla Subaru jest wyjątkowo nasilone! Przykładów kosztownych napraw w innych markach (nawet w tych bardzo "bezawaryjnych") są dziesiątki!!!! Aczkolwiek o żadnym z tych przypadków i marek nie pisze się tak krytycznie jak o Subaru! Wydaje mi się że często o awaryjności Subaru diesel piszą ludzie którzy więcej o tych usterkach gdzieś czytali..., słyszeli... niż faktycznie mieli z nimi do czynienia?! MOŻLIWE ŻE JESTEM W DUŻYM BŁĘDZIE ZE SWOJĄ "spiskową" TEORIĄ...?!!!
  8. Oby żadnemu z nas te części nie były potrzebne! ;-)
  9. http://www.subaru.pl/zestaw-naprawczy-silnika-2-0-diesel.html
  10. Moje Legacy to model IV (drzwi bez ramek) co do DPFa to nie mam pojęcia jaki on jest. Na pewno wszystko oryginał bo auto z polskiego salonu z Full serwisem ASO. Odnośnie tych komentarzy że diesla unikać to napiszę tak... Miałem również Opla Insignię z 2009r 2.0 cdti 130 KM w automacie! Skrzynia AF 40 (montowana dosłownie w kilkudziesięciu różnych modelach różnych marek od japońskich po szwedzkie samochody) Skrzynia uległa normalnemu zużyciu przy przebiegu 120 tyś km, niektórzy to co ja robili przy przebiegach 80-90 tyś km tzn. REGENERACJA SKRZYNI!!!! Koszt 9000 zł!!!!! (Sprawdzałem ceny w całej Polsce na tą usługę i wszyscy chcą podobnie) i jakoś nikt nie pisze że te skrzynie to złom i aby unikać auta w których się one znajdują! W Subaru remont silnika to koszt Max. 7000 tyś zł. O co lament...?! Takie czasy, takie samochody!!! ;-)
  11. Do SAMBOR. Zawsze tankuje pod korek. Zawsze wyliczam sam zużycie, czyli za pomocą kalkulatora! Możesz nie wierzyć... Twoja wola...! ;-) Raz mi spalił 7,5 to było zeszłego lata gdy czasami i po kilkadziesiąt minut na postoju chodziła Klima a silnik pracował.
  12. Mam Legacy diesel z 2009 roku. Przebieg 98 tyś km. ZERO PROBLEMÓW! Spalanie do 7 litrów przy agresywnej jeździe. Aby być zadowolonym z diesla Subaru trzeba po prostu o niego dbać! Tzn. co 15 tyś km wymiana oleju (ja jeżdżę na Motulu) filtra oleju, powietrza i co 30 tyś km filtra paliwa! Ja jestem bardzo zadowolony! W przyszłości kupię obecnego Forestera również w dieslu.
  13. A propos lokalizacji to oczywiście że to nie problem. Proszę o polecenie firm którym z czystym sumieniem można oddać turbinę do regeneracji.
  14. Witam. Czy ktoś z Was może polecić jakąś firmę zajmująca się regeneracją turbin??? Mam delikatną nieszczelność na "muszli niskiego ciśnienia" tak stwierdził mechanik. Delikatnie na łączeniu pojawia się olej. Podobno trzeba ją uszczelnić. Proszę o podpowiedź. Jestem z woj. Lubelskiego.
  15. Mam Legacy diesel z 2009r. Przy przebiegu 95000 km okazało się że 3 świece są padnięte. Wymieniłem oczywiście 4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...