Moje Legacy to model IV (drzwi bez ramek) co do DPFa to nie mam pojęcia jaki on jest. Na pewno wszystko oryginał bo auto z polskiego salonu z Full serwisem ASO. Odnośnie tych komentarzy że diesla unikać to napiszę tak... Miałem również Opla Insignię z 2009r 2.0 cdti 130 KM w automacie! Skrzynia AF 40 (montowana dosłownie w kilkudziesięciu różnych modelach różnych marek od japońskich po szwedzkie samochody) Skrzynia uległa normalnemu zużyciu przy przebiegu 120 tyś km, niektórzy to co ja robili przy przebiegach 80-90 tyś km tzn. REGENERACJA SKRZYNI!!!! Koszt 9000 zł!!!!! (Sprawdzałem ceny w całej Polsce na tą usługę i wszyscy chcą podobnie) i jakoś nikt nie pisze że te skrzynie to złom i aby unikać auta w których się one znajdują! W Subaru remont silnika to koszt Max. 7000 tyś zł. O co lament...?! Takie czasy, takie samochody!!! ;-)