Skocz do zawartości

11kos11

Nowy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 11kos11

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 11.01.1975

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, GPW, gry
  1. 11kos11

    Legacy diesel - turbosprężarka

    nie obowiazuje, auto bylo w alei krakowskiej w aso i podobno to sa jakies nietypowe turbiny i kosztuje 6 kilo hajsu , ja dopiero ogarniam to auto dla siebie jest mocno rozbite przodem a dodatkowo wg wlasciciela zostalo zdiagnozowana awaria turbo , niie bylem z tym jescze na szyszkowej i ztad moje pytanie czy rzeczywiscie nie da sie tego regenerowac w zwyklych hajsach typu 1,5 kilo pisze z komorki przepraszam za bledy i brak polskich znakow
  2. Koledzy, Prośba o podpowiedź - legacy diesel 2008 r - padła turbina, brak mocy, kopci, turbina zalana . Jakie rozwiązania naprawy podpowiecie. Warszawa i rejon Warszawy. szukam też kompletnego zestawu chłodnic razem z wspornikami osłonami i wentylatorami. PS auto pełna fabryka niedłubane - ok 80 tys rzeczywistego przebiegu Pzd
  3. Wszystkiego co najlepsze i jeszcze więcej i dot kilku milinów klimetrów w aucie jedynej słusznej marki. :wink:
  4. 11kos11

    Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego

    i taryfiarze, przecież to eksperci Teraz to pojechaliście. Zaczyna się generalizowanie i obrażanie grupy zawodowej. Widzicie tak się składa że przez 3 lata byłem warszawskim taksówkarzem. Poznałem wielu doskonałych kierowców i przesympatycznych ludzi. Widzę musicie nie szanować siebie skoro podpisujecie się pod tak idiotycznymi opiniami. Obyście nigdy nie musieli kogoś lub czegoś szukać w mieście - bo taksówkarze zawsze w takich sprawach pomagają ale na Waszym miejscy to wstydziłbym się nawet poprosić. Prośba do Admina o zablokowanie tych karkołomnych wypowiedzi.
  5. 11kos11

    Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego

    Nie mnie oceniać i bez urazy. My mając dużo lepszy sprzęt niż szary użytkownik możemy sobie pozwolić na więcej. Sam robię na drodze dziwne rzeczy ale zawsze wtedy kiedy jadę sam. Ty opowiadzasz jakies dyrdymały - co innego kiedy łamiesz przepisy ale masz nad tym kontrolę, co innego gdy ten proceder wynika z cwaniactwa i jest hamstwem które jest tylko w niektórych przypadkach uzasadnione, ale najgorszym z tego wszystkiego jest brak wyobraźni - a ignorowanie znaku stop czy wyprzedzanie karetki na sygnale właśnie świadczy o tym. Przypomni sobie dowcip o "gidżicie" który zawsze zatrzymywał się na zielonym. Bez urazy peace
  6. 11kos11

    Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego

    A po jakiego wała zatrzymywać się na stopie jak nic nie jedzie i widoczność jest na kilo w każdą stronę ? i jest godz. 2.49. Ja zatrzymuję się na stopie jak już na nią najadę, no i jak ktoś barzo krzyczy, bo jak słabo to nie, nie słyszę wtedy bo ni mom tumika czy cóś :wink: :wink: :wink: Na Twoim miejscu kolego zapisałbym się na terapię w odosobnieniu. Świadome łamanie przepisów często sprzyja bezpieczeństwu ruchu - ponieważ wiele z nich są poprostu bzdurne - np TIR przy lewoskręcie ustępuje pierwszeństwa przejazdu bo jest na podporzadkowanej - drogowcy zapomnieli że naczepa nadal stoi na torach. STOP to jednak świętość - niezależnie czy o 13 13 czy 2,49 - ułamek sekundy Ty żyjesz ale skąd ten trup we wraku obok. Człowieku zmiłuj się...
  7. 11kos11

    Silnik 2.5 Turbo w Volvo S 40 i S 60

    Dupowóz - to prawda. Moja idea to ewolucja. Zawsze staram się aby w mojej domowej stajni były mocne auta - niezależnie czy to auto moje czy drugiej połowy. Wiele razy moc uratowała mnie z dziwnych sytuacji. Pewnie nie raz z musu, czy oszczędności jeździcie autem żony/męża , matki/ojca - i często okazuje się że znajdujecie się w sytuacji z której w Subaru bronicie się bez lęku - brak mocy - brak mozliwosci ucieczki - wg mnie drugie auto powinno być porównywalne.. Modyfikacja Volvo to raczej przekora niż konieczność. Co do WRX - mam nadzieję że tym najważniejszym autem zawsze będzie impreza - ale w moim przypadku obecnie podstawą do dalszego rozwoju może byc tylko czarne STI w wersji europejskiej - dlatego era srebrnej WRX z USA na czarnych felgach już się skończyła - znaczy ma zamiar się skończyc jak sfinalizuję sprzedaż.
  8. 11kos11

    Silnik 2.5 Turbo w Volvo S 40 i S 60

    Forum nie omyliłem - świadomie zapytałem tutaj - standardowi uzytkownicy Volvo raczej nie podkrecają parametrów - można sobie podyskutować o nowym środku do konserwowania skóry albo np o rewaelacyjnym nowym systemie mocowania bagaży za jedne 2 k.
  9. 11kos11

    Silnik 2.5 Turbo w Volvo S 40 i S 60

    Niecałe 35 tys km - dwa miesiące temu skończyła się gwarancja.
  10. Czy ktoś w forumowiczów mógłby podpowiedzieć. Moim drugim autem takim codziennym jest Volvo S 40 - silnik T5 220 KM automatyczna skrzynia. Taki sam silnik jest w S 60 i ma 270 KM. Podobno kednak w S 40 skrzynia jest zbyt słaba i 270 KM jest niezalecane. Ale wg moich informacji skrzynia w S 60 jest podobnie jak silnik również identyczna. Jak myślicie to brak doświadczenia czy jakieś kwestie stosunku masy do mocy a może rzeczywiście technikalia.
  11. 11kos11

    Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Witam wszystkich bardzo bardzo. Często widzimy się na warszawskich ulicach. Niech moc będzie z nami.
×