Jump to content

Kamil Żyta

Nowy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Kamil Żyta

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 03/25/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Forester 2.0 S-Turbo '99 AT
  1. próbowałeś zresetować komputer od skrzyni (odłączyć aku na 3 sec), u mnie nieraz dzieją się podobne rzeczy (co 1-3k km) i reset pomaga.
  2. ja mam chyba taki jeden na zbyciu, jutro zrobię foto jak to wygląda i sprawdzę czy mam dodatkowy.
  3. mam podobny problem z SF z '99, rozbierałem cały bagażnik, wymieniłem teleskopy, przekręciłem trochę zamek żeby bardziej łapał, problem się lekko rozwiązał ale nie został wyeliminowany.
  4. z włączonym HOLD masz pominięty pierwszy bieg (startujesz z 2) więc zmienia jest dość odczuwalna. A można spytać dlaczego? bo auto już trochę ma, nie wiadomo co się z nim działo, na lpg jest już bardziej obciążone niż producent przewidział (m.in wyższe temperatury). Pewnie można zwiększyć moc i na początku będzie wszystko ok, pytanie tylko o ile to skróci życie silnika? Do tego w tym aucie lubią się panewki przekręcić, zwiększona moc tylko w tym pomoże.
  5. z licznikiem to nie wiem, chyba to kwestia samego licznika. HOLD powinien się świecić po przełączeniu tak, na samym dole szyby powinieneś mieć ogrzewanie, do tego ten przycisk służy nie zwiększał bym mocy w zagazowanym turbo. Oleje, turbo, zawory, no i zawieszenie na naszych drogach
  6. kody sprawdzić warto ale może to też być sam czujnik (odczyt poza skalą), w 2004 'chyba' można podpiąć się do TCU po odb2? poziom oleju też warto sprawdzić
  7. jeśli pytałeś o wszystko i sprzedawca Cię w czymś okłamał to masz szanse jeśli mu udowodnisz że wiedział o problemach i świadomie Cie okłamał. Co do samego forka to faktycznie cena dość spora, ja kupiłem za 9, dopieściłem na drugie tyle i teraz nie narzekam, polecam to forum bo mechanik (choć na subaru się zna) nieraz coś lubi spartolić lub zrobić za wiele co się nieraz nie opłaca.
  8. to zwykła H4, wymiana jest banalnie prosta (chyba że zamontowali Ci lubre w zagazowanym, jak u mnie, zaraz za żarówką)
  9. zobacz 'ecuexplorer' odczyty z lambdy albo z innych http://i.imgur.com/Vl4YjRX.png
  10. sprawdź odczyty czujników, zobaczysz czy sonda czy coś innego...
  11. dołączę do tematu i zapytam czy w/w obd/wifi będzie działać w forku sf s-turbo '99? zwykły po bt niestety nie działa, po kablu usb kkl działa.
  12. zakładałem ostatnio taki z allegro za 150pln z przesyłką, nie obyło się bez młotka i pasty uszczelniającej bo końcówki po obu stronach nie były równe... niestety w komplecie dostałem taką płaską uszczelkę ale myślę że taki pierścień http://www.subarak.pl/874-thickbox_default/piercie-uszczelniajcy-wydechu-do-subaru-25-cala-.jpg by sam załatwił sprawę, tłumik ma dobry dźwięk, nawet jak miałbym to 2-3 latach wymieniać taki tłumik to przy cenie się opłaca.
  13. ano, tylko mówiłem że chce ultra sr, o sprężynach nie zauważyłem że katalog źle podaje (jak się wybierze model dokładny auta), w sumie nie wiem czy jakbym sam zamawiał to bym się nie kropnął. No trudno... ciekawe co na to mój mechanik w poniedziałek, dzięki za zwrócenie uwagi!
  14. wyszło ~12mm chcialem jeszcze zmierzyć średnice bo widziałem czym się różnią ale średnio mi się udało, te sprężyny gdzieś mają numer abym mógł sprawdzić? rozumiem że mam założone do sls która są cieńsze ale wyższe więc miększe i nie uciągną dobrze innych amorów niż sls?
  15. brakuje co najmniej okablowania, też myślę o dołożeniu tempomatu ale jeszcze nie udało mi się sprawdzić czy w wersji bez są odpowiednie kable i tylko brakuje gratów czy wiązki trzeba dokładać
×
×
  • Create New...