Skocz do zawartości

bope

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Polkowice
  • Auto
    Subaru Impreza GF. 2,0, 125KM, AT, AWD, kombi

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bope

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Witajcie, Za Waszą radą jestem już po regulacji zaworów! To jest szok, jak diametralnie może zmienić się praca silnika po tej regulacji. Byłem u Pana Tomasza we Wrocławiu, jestem zadowolony! Silnik nie drga, nie szarpie, pracuje płynnie, cichutko, równomiernie, bez falowania obrotów, zupełnie inaczej niż dotychczas. I co najważniejsze, nie gaśnie!!!!!!! :)) Także recepta dla wszystkich innych użytkowników z podobnymi do moich problemami jest jedna - regulować zawory
  2. Niestety jeszcze nie. Sam nie ogarnę, nie mam na ten temat wiedzy / sprzętu / umiejętności. Rozglądałem się za jakimś serwisem, ale chyba najbliżej w Poznaniu. Ponoć trzeba sprawdzić czy motor to SOHC czy DOHC, bo w zależności od wersji może to kosztować ok. 300 zł lub kilka tysięcy (wyciągnięcie silnika). Co w przypadku tego auta przekroczyłoby jego wartość Jakbym miał tu w pobliżu jakiegoś fachowca, to bym to zlecił... ale komu na Dolnym Śląsku, albo w Lubuskiem?
  3. Pacjent: Impreza GF 2000r. 2,0 benzyna 125 KM, AWD, skrzynia automatyczna, LPG od 3 lat (gaśnie od około roku). Objawy: Podczas jazdy auto gaśnie na zimnym silniku. Najczęściej występuje to podczas dojazdu do skrzyżowania i naciśnięciu pedału hamulca. Choć nie jest to zasadą, czasami wystarczy puścić gaz i bez drgania, bez żadnych innych objawów obroty spadną do zera i zaświecą się kontrolki. Dodam tylko, że do momentu eliminacji usterki wyłączyłem instalację gazową i jeżdżę na benzynie, żeby wyczuć o co tu chodzi. Usterka nie występuje w momencie gdy silnik jest już rozgrzany. Wtedy można jeździć do bólu. Dodatkowo auto nie zgaśnie na postoju (ani na wolnych obrotach, ani podczas symulacji jazdy i dodawania gazu!). Na zimnym niestety gaśnie i później ciężko go odpalić (trzeba chwilę pokręcić i nie pomaga niestety naciskanie pedału gazu). Zdarza się, że na zimnym silniku źle reaguje na pedał gazu (występuje lekka zwłoka). Co zrobiłem do tej pory: 1. Wymieniłem filtr paliwa 2. Wymieniłem pompę paliwa 3. Wymieniłem silnik krokowy na nowy 4. Przeczyściłem czujnik spalania stukowego 5. Wyregulowałem TPS i ustawiłem wartość przy zamkniętej przepustnicy 0,48V. 6. Wymieniłem akumulator (przy okazji bo padł poprzedni). 7. Resetowałem kompa kilka razy 8. Szukałem lewego powietrza, ale węże wydają się być OK. 9. Odłączyłem na chwilę serwo hamulcowe i zrobiłem test, ale odłączenie też nie przyniosło rezultatu i silnik zgasł. 10. Obecnie w ECU nie występują żadne błędy - wcześniej odczytywałem przez CEL i były były trzy dotyczące: czujnika spalania stukowego, silnika krokowego i bodajże czujnika przepustnicy więc zacząłem diagnozować od tych elementów. 11. Automatyczna skrzynia biegów zgłasza błąd 11: Engine speed signal. W przypadku auta z manualem wyczytałem, że może być problem z czujnikiem biegu neutralnego, natomiast w automacie? Brak dalszych pomysłów. Żona się niecierpliwi, bo to jej auto... Pomocy
  4. Witam, Poszukuję dobrego instalatora gazu dla Subaru Imprezy GL 2,0 na Dolnym Śląsku, który nie spierniczy Subaru mojej żony. Mam wstępne rozeznanie jak to wygląda w serwisie we Wrocławiu - ALMA Auto Centrum - STAG Q-BOX + reduktor AC 150 + wtryski HANA = 2800 zł. Dostałem też ofertę od wrocławskiego Abart, który proponuje BRC Sequent 24.11 = 2899 zł (tutaj proponują jeszcze jakiś KIT BOXER: BRC lub Prins za 250 zł ?? i zabezpieczenie gniazd zaworowych za 200 zł). Razem wyjdzie grubo ponad 3 tys. Jestem z Zagłębia Miedziowego, ale jestem często we Wrocławiu. Jakby ktoś miał jakieś namiary na dobrą gazownię, to pozostaję zobowiązany!
  5. Witka, Nie tak dawno, bo w ubiegły poniedziałek stałem się posiadaczem Subaru Imprezy GC kombi 2,0 benzyna. Poszukuję kilku części. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...