Skocz do zawartości

Sazi

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Osiągnięcia Sazi

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. @Tranquilizer Poprawiłeś mi humor Jestem umówiony w poniedziałek na komputer i myślę że coś zdziałają. Dzięki za podpowiedzi. Żadna z kontrolek się nie pali. Komputer nic nie wykazuje. Tylko jak mówię gwałtownie przyspieszę, albo dziura, albo w lewo skrecę gasną liczniki, radio a jak jestem na rondzie i trwa to dłużej to i auto.
  2. Tak jak w temacie. Wymieniałem ostatnio silnik w Subaru Impreza GH 2009 2.0 RS Boxer Diesel. No i po 2 tygodniach jeżdzenia nagle przy skręcaniu w lewo lub gwałtownym przyspieszaniu gaśnie mi radio i liczniki, a światła na zewnątrz tego auta cały czas się palą i auto dalej jedzie. Jednakże gdy wjade na rondo i dłużej przytrzym w lewo to samochód też może zgasnąć. Proszę pilnie o pomoc radę, nie mam siły już na ten samochód. :/ same problemy
  3. Jak temat brzmi, czy ktoś z was może zakładał do swojego subaru spoiler/lotke od STi, jak kto lubi nazywać. Ponieważ zastanawiam się nad tym w swoim subaru impreza 2009 hatchback. Jeśli tak, to jeśli mógłby podzielić się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami, byłbym wdzięczny i jeśli mógłby powiedzieć w jakiś sposób ją nabył.
  4. Własnie okoliczni mechanicy nie chcą tego robić. Wysyłają mnie do serwisu. Jestem z Sierpca, woj.mazowieckie.
  5. Witam, Jestem nowym użytkownikiem i nie ukrywam, że założyłem konto w celu uzyskania pomocy. Kupiłem jakieś 3 tygodnie temu Subaru Impreza 2.0 RS boxer diesel. Około tygodnia temu zauważyłem olej w chłodnicy. Podejrzewam uszczelke pod głowicą, lub pęknięta głowicę, jednakże żaden mechanik w mojej okolicy nie chce się podjąć rozebrania i sprawdzenia tego, a wielu twierdzi że jak już rozłożą to koszt może być 2000 zł, 5000 zł a nawet 15000 zł bo może być cały blok silnik do wymiany. Chciałbym prosić o jakieś porady, czy ktoś już miał taki jakiś problem i ogólnie cokolwiek . Chodzi o to żeby uniknąć nie potrzebnych kosztów. Bo może to jakieś pierdołka czy coś i może ktoś z was wie o tym i warto byłoby to sprawdzić przed kosztownym rozbieraniem tego "wynalazkowego" silnika. Z góry dziękuje.. Subaru Impreza 2.0 RS boxer diesel 4x4 symetrical, 150 koni, 16 V 2009 rok, 142000 przebieg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...