Skocz do zawartości

Popeksadysta

Nowy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Popeksadysta

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Subaru Impreza
  1. Popeksadysta

    Stukanie na zimno

    U mnie to samo, im zimniej na dworze to wtedy stuka. Auto bez lpg, ale przy rozgrzanym silniku podczas jazdy jest lekkie szarpanie i brak mocy. Sądzę, że u mnie regulacja zaworów się kłania i pewnie to jest powodem tych stuków.
  2. Popeksadysta

    Legacy cięzko odpala i sie dławi.

    Bardzo możliwe, warto sprawdzić Dzięki
  3. Popeksadysta

    Legacy cięzko odpala i sie dławi.

    Jeżeli chodzi o sondę, to pod koniec lata podczas jazdy zapalił mi się check engine i silnik zgasł, kiedy sprawdziłem co to za błąd, okazało się, ze to błąd sondy. To był jeden jedyny raz i juz nigdy wiecej taki błąd sie nie pojawił. I jest jeszcze jedna rzecz, że z tym dławieniem sie silnika i szarpaniem jest tak, ze raz jest dobrze, a raz źle.Tak naprawdę to nie ma zasady tego problemu, pojawia się i znika, zupełnie nie wiem o co chodzi. Ale sondę postaram sie sprawdzić. A co jest z tym, ze auto mi tak cięzko odpala ? I z tym też róznie bywa, rano potrafi odpalić na dotyk, ale pojade nim troche, odstawie na kilka minut i przy kolejnej próbie uruchomienia silnik kręci dłużej. Czy moze to być czujnik położenia wału?
  4. Popeksadysta

    Legacy cięzko odpala i sie dławi.

    Początek '96, czy koniec ? Tego nie jestem w stanie określić, data pierwszej rejestracji to październik 96 r. więc mozna przypuszczać, że koniec. Może sonda lambda zmarła i zalewa Ci silnik Być może, że sonda, ale nie wygląda na to, żeby miał spory apetyt na paliwo, chociaż warto to sprawdzić. A po czym mogę poznać, ze zalewa mi silnik ? Nie bardzo jestem w tym ogarnięty, więc proszę o wskazówki
  5. Popeksadysta

    Legacy cięzko odpala i sie dławi.

    Witam, posiadam Legacy z 1996 roku z silnikiem 2.0 . Od dłuższego czasu samochód ciężko odpala, niezależnie od pogody jak i temperatury silnika. Czasami zdarza sie, ze odpala za kazdym razem na dotyk, a raz jest tak, ze trzeba go długo kręcić. Samochód zamierzam wymienić na nowszy model, więc pragnę wyeliminować tę usterkę. Następny problem polega na tym, że auto dławi się przy głębszym dodaniu gazu, dzieje sie tak tylko przy niskich obrotach na rozgrzanym silniku. Na jałowym biegu przy dodaniu gazu czuć drganie silnika, oraz słychać dławienie, sporadycznie pojawia się też wystrzał. Odgłos dobiega z filtru powietrza, lub jego okolic. Po ruszeniu, gdy chce przyśpieszyć to szarpie, dusi i równięż lekko strzela, cieżko mu wskoczyć na obroty. Świecie i przewody wymieniane w zeszłą zimę. Spiąłem kostki i sprawdziłem, czy pokazuje błąd, lecz okazało się, ze nie. Wpadłem na pomysł, żeby odłączyć przepływomierz, kiedy tak zrobiłem to wykryło błąd, ale po ponownym podłączeniu i próbie wykasowania błędu poprzez odłączenie minusa nie dało nic. Nadal pokazuje błąd, nie mam pojęcia co zrobić. Dodam, ze auto ma przejechane 360 tyś. i posiada instalację gazową, na benzynie dławienie jest trochę słabsze. Proszę o jakieś sugestie
×