Czyli na przyszłość: Jak się ma liczenie zębów do obliczania przełożenia? Jest sens, niema sensu?
3,54 to przełożenie całego napędu czy samego dyfra. Nie napisałem, że chce sprzedać sam dyfer i nie wiem jak go opisać.
Może ktoś mi wyłożyć jakie mam przełożenie w dyfrze? Na kole wybite mam 39:11 ale liczyłem te cholerne zęby kilka razy i jakbym nie liczył mam 39:10. Skrzynia TY754VN2AA. Z góry dzięki za pomoc.
Lampy w robalu nie trzeba demontować wystarczy poluzować żeby lekko odchylić. Poza tym demontaż dolotów czy aku. Nie ma możliwości, powtarzam i podkreślam nie ma możliwości (jestem świeżo po zdarciu naskórka dłoni) wsadzić łapy między fartuch podłużnicy a błotnik gdzie te żarówki siedzą
Dzięki Kamil. Stacyjka już zmieniona i pojawił się nowy problem. Zmieniłem ECU, sterownik immo i auto ładnie pali. Po zmianie w/w zamek centralny działał jeszcze na starym pilocie więc odszukałem sterownik centralnego i jego również wymieniłem. Niestety nowy pilot (jeden przycisk) nie zagadał, więc zamieniłem moduły centralnego jak było i na stary pilocie (dwa przyciski) teraz też nie gada. Wie ktoś o co może chodzić? Po wypięciu z instalacji sterownika trzeba go stroić na nowo?
Witam prosze o pomoc. Ktos demontowal juz wkladke stacyjki w GD? Wymienialem juz w roznych autach gdzie zwykle polegalo to na wcisnieciu bolca i po wszystkim. Za pomoc w stylu lepiej jedz na warsztat w gory dziekuje w ostatecznosci przekrece cala kolumne.
Dzięki cybel ale gdybym z każdą pierdołą do mechanika uderzał to nie było by mnie stać na mojego prosiaka. Zmieliło wreszcie pasek alternatora i pompy wsp a wymiana pomogła:)
Chciałem wymienić swój jeden kluczyk na zestaw wkładek z dwoma kluczykami z angola. Co muszę wymienić i jakie sterowniki żeby bez problemu działał zamek centralny i immo. Zauważyłem że w pilocie ja mam jeden przycisk a angol dwa. Z góry dzięki za info.
Witam. Samochód gaśnie przy skręcie kierownicą i następuje zero jakiejkolwiek reakcji na przekręcenie kluczyka. Wszystko wraca do normy po spięciu na krótko plusa z alternatorem. Jednak po odpięciu przewodu i skręceniu kierownicą znowu wszystko umiera. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? WRX 2002