Skocz do zawartości

jonnyb84

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jonnyb84

  • Urodziny 13.05.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łomża
  • Auto
    Legacy 2.0 R

Osiągnięcia jonnyb84

0

Reputacja

  1. W końcu! Udało się! po wymianie zaworów kontrolki zgasły . Kupiłem używane zawory i pompę powietrza, ale niestety z kupionym zaworze z 5 pinami nie działał czujnik. Zamontowałem swój stary i okazuje się że działa! .Pompa powietrza od anglika też pasuje. Różnica jest tylko w uchwytach mocujących które można przełożyć ze starej pompy. Wylot z bloku silnika zaślepiony, więc mam nadzieję że błędy nie powrócą
  2. Sprzęt już do niczego się nie nadaje. Spalił się wirnik w pompie. Dostała przebicie i nie wyłączyła się (nadtopiona obudowa z łopatkami). Zawory rozsypały się jak je rozebrałem. Po podłączeniu napięcia nawet nie drgnęły - ogólnie masakra . Ale działają przekaźniki (sprawdzone) więc jest nadzieja że po włożeniu jakieś używki wszystko będzie ok. Niestety mam sterownik Hitachi, a do tego cholerstwa nikt nie ma sprzętu żeby się połączyć. Podobno nawet nie można wykasować z tego kompa sprawdzania układu wtórnego powietrza..więc zostaje wstawić jakiś używki. Oby jak najdłużej to pochodziło
  3. Tak, dalej wyrzuca błędy. Pompa powietrza jest spalona, zawory są zacięte. Zaślepienie powoduje że spaliny nie dostają się do układu powietrza wtórnego. Muszę wstawić jakąś używaną, działającą pompę i zawory. Wtedy błędy powinny zniknąć.
  4. Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowy na tym forum. Ale jak spora część z Was, też mam problem z układem wtórnego powietrza i zaworami EGR. Dorobiłem uszczelki i zaślepiłem wylot w bloku. W załączniku wymiary i kształt uszczelek. Tylko jeden wymiar się nie zgadzał - zamiast 37, powinno być 38 mm (legacy IV 2,0 165 KM 2006r) Teraz szukam kogoś kto usunie ten wadliwy układ z kompa. Może w końcu przestanie świecić check engine i zacznie działać tempomat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...