Wydaje mi się że tak Dużo nie pojeździłem bo stoi ciągle w Lack Protect na poprawkach lakierniczych, polerce i odświeżeniu wnętrza więc wiele powiedzieć nie mogę. Adze się bardzo podoba i skłonna mi wybaczyć sprzedanie Hawka
Na plus względem Hawka 2.0 NA na pewno dynamika, kultura pracy(względem MR2 to wręcz przepaść), wyciszenie, reakcja na gaz, skrzynia (inna klasa), zwartość zawieszenia, wygląd wnętrza. Na minus gabaryty(i to nie w kontekście parkowania ale prowadzenia, ciężko mi to opisać, może o transfer masy się rozchodzi), prześwit no i moim zdaniem Hawk NA lepiej wygląda z zewnątrz.
Mam nadzieje odebrać auto na początku przyszłego tygodnia i może trochę nim pojeździmy zanim znowu je oddam, tym razem na konserwacje podwozia. Chcę jeszcze kupić felgi na zimę żeby mieć osobny komplet. Planuję dorzucić radio 2DIN z androidem i wszelkimi dobrodziejstwami i chyba tyl. Zacząć odkładać na UPG na jakieś osobne konto czy skarpete i cieszyć się jazdą
Do prowadzenia trzeba się trochę przyzwyczaić, ale później jest już bajka Radio też bym chętnie wymienił, ale z tego co szukałem, to jest bardzo dużo rzeźby
Felgi we Wrocławiu takie ostatnio widziałem: https://www.olx.pl/oferta/felgi-speedline-z-oponami-bridgestone-potenza-225-45r17-subaru-impreza-CID5-IDhTnAb.html Model mi się strasznie podoba i powinny pasować do Legaca.