Skocz do zawartości

Jasin

Nowy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    justy KAD

Ostatnie wizyty

1422 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jasin

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. szczerze mówiąc wcale nie zauważyłem żeby ogniwa się różniły, jedyne inne ogniwo to te z zapinką https://drive.google.com/file/d/1bZ30-dCkCyPv0czRzfz-dAmXSTPfyu-u/view
  2. wyważeniem łańcuszka? czy zębatki?
  3. uwak

    czesc widze że też z wawy

    robiłeś u siebie remont silnika może ?

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  6 więcej
    2. Jasin

      Jasin

      trzy oryginalne i czwarty przed przepustnicą

      tak to teraz wygląda, jak kiedyś będę miał trochę czasu (hahaha) i chęci to założę EMU i będą tylko 3 wtryskiwacze, tak jak powinno być :)

      ale teraz mam raczej problem z układem przeniesienia, który okazuje się zbyt słaby :(

       

       

    3. uwak

      uwak

      to ile żeś z niego wycisnał

      ?

       

    4. Jasin

      Jasin

      jeszcze nie wiem :) nie hamowałem, bo w sumie to nie jest wystrojony do końca

  4. nie znalazłem jeszcze ASO Subaru, które miałoby chociaż katalog części do Justy KAD, nie mówiąc już o dobieraniu czegokolwiek po VINie odnośnie łańcucha i ślizgu dane poniżej BTW można dobrać łańcuch z czego innego - przerabiałem kiedyś temat - pomniejszałem też zębatkę pompy oleju żeby zwiększyć jej obroty, a w rezultacie ciśnienie oleju; musiałem też skrócić łańcuch i dobrać zapinkę. Działa już kilkanaście tyś km i jestem zadowolony z efektu
  5. Jasin

    Zawieszenie tył justy

    jeśli Justy KAD, czyli generacja 1 i wersja 2WD, to mam tylne łożyska na zbyciu
  6. nie będą pasowały! musisz mieć skrzynię manualną z 1.0/1.2 z dyfrem z manuala 1.0/1.2. 1.3 to zupełnie inna konstrukcja zrobiona przez Suzuki, nie przez Subaru. Skrzynia z 1.0/1.2 (Subaru) nie będzie działała z dyfrem z 1.3 (Suzuki) bo ma inne przełożenia, no chyba że będziesz jeździł RWD, ale w takim przypadku nie ma sensu ładować skrzyni z Justy (tym bardziej, ze przy takiej konfiguracji nie wytrzyma ona zbyt długo i dokładnie wiem co mówię, temat przerobiłem już bardzo dokładnie)
  7. przełożenia w skrzyniach manualnych są te same. Różnią się jedynie przełożenia dyfrów od manuala i ecvt
  8. uważaj, bo skrzynia jest różna w 1.0 i w 1.2. Konkretnie jest różnica w rozstawie śrub mocujących do silnika - wiem bo sam testowałem.
  9. Jasin

    Jak rozłączyć napęd

    nie znam się na offroadzie, ale nie umiem znaleźć sensu w tym co piszesz. W Mondeo, które przytaczasz, przypuszczam że tył dołączany jest sprzęgłem wiskotycznym, czyli tylko w momencie uślizgu przodu. Rzeczywiście napęd Justy daje duże możliwości terenowe, ale tak jak pisałem wcześniej tylko na luźnych nawierzchniach, gdzie o sprzęgło raczej bać sie nie powinieneś). Z tego co wiem w offroadzie chyba chodzi o to żeby jednak przyczepność tracić jak najrzadziej. Rzeczywiście przy gwałtownym ruszaniu, albo uślizgują się opony, albo sprzęgło, albo spadają obroty, a najczęściej wszystko po trochu. Swoją drogą silniki nissana serii GA (w tym przypadku GA16) są raczej wysokoobrotowe (16V) i dół nie grzeszy momentem. Generalnie polecam Ci poczytać na facebooku grupę Original Subaru Justy Forum, lub znaleźć ich forum, jest sporo wiedzy i ciekawych projektów, również offroadowych
  10. Jasin

    Jak rozłączyć napęd

    ok, choć nadal nie rozumiem opcji ze sprzęgłem, to życzę powodzenia - odezwij się jak już coś z tego zestrugasz
  11. Jasin

    Jak rozłączyć napęd

    a po co most z F125p? nie lepiej cały zawias (ew. całą tyną podłogę) z Justy? btw w Justy nie masz rozłączanego przodu, tylko rozłączany tył nie do końca też rozumiem, dlaczego sprzęgło miałoby paść przy skrzyni z Mondeo, a przy skrzyni Justy już nie tylny dyfer w manualu 3,7, a w ecvt 3,9
  12. Jasin

    Jak rozłączyć napęd

    okablowanie jest banalnie proste, nie ma żadnej filozofii weź jednak pod uwagę, że skrzynia (a szczególnie przeniesienie napędu na tył) są dość delikatne no i oczywiście zdajesz sobie sprawę, że to jest połączenie na sztywno - czyli możesz jeździć 4wd tylko na luźnych nawierzchniach. aha dyfer tylny 1.0 i 1.2 są takie same, ale uwaga - jest różnica w przełożeniu dyfrów w manualach i ecvt! Jeśli zapniesz manual z dyfrem ecvt na 4wd po kilku metrach wszystko się rozleci
  13. witam, poszukuję elementu mocowania drążka zmiany biegów (element numer 11 na rysunku), ewentualnie dodatkowo całego drążka z wybierakiem (zaznaczonego na rysunku), jeśli jest w dobrym stanie, tzn bez luzów na przegubie i lekko chodzący ze szczelnym uszczelniaczem. może ktoś ma justy na części i jest w stanie mnie poratować pozdr.
  14. mam turbinkę K03, ale przypuszczam, że teraz gdybym budował wszystko od nowa celowałbym w GT1548 - wydaję mi się że będzie wstawać szybciej, choć w gruncie rzeczy to podobne turbiny ile chcesz pompować? czy to turbo to T25? bo T25 jest trochę duże jak dla tego silniczka - będzie mega lag, coś mi się zdaje jak zamierzasz podawać dodatkowe paliwo?
  15. jest już kilka takich w US i nie tylko, ja jestem właśnie na etapie uturbiania swojego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...