Jump to content

Jasin

Nowy
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About Jasin

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    justy KAD

Recent Profile Visitors

205 profile views
  1. szczerze mówiąc wcale nie zauważyłem żeby ogniwa się różniły, jedyne inne ogniwo to te z zapinką https://drive.google.com/file/d/1bZ30-dCkCyPv0czRzfz-dAmXSTPfyu-u/view
  2. wyważeniem łańcuszka? czy zębatki?
  3. uwak

    czesc widze że też z wawy

    robiłeś u siebie remont silnika może ?

     

    1. Show previous comments  6 more
    2. Jasin

      Jasin

      trzy oryginalne i czwarty przed przepustnicą

      tak to teraz wygląda, jak kiedyś będę miał trochę czasu (hahaha) i chęci to założę EMU i będą tylko 3 wtryskiwacze, tak jak powinno być :)

      ale teraz mam raczej problem z układem przeniesienia, który okazuje się zbyt słaby :(

       

       

    3. uwak

      uwak

      to ile żeś z niego wycisnał

      ?

       

    4. Jasin

      Jasin

      jeszcze nie wiem :) nie hamowałem, bo w sumie to nie jest wystrojony do końca

  4. nie znalazłem jeszcze ASO Subaru, które miałoby chociaż katalog części do Justy KAD, nie mówiąc już o dobieraniu czegokolwiek po VINie odnośnie łańcucha i ślizgu dane poniżej BTW można dobrać łańcuch z czego innego - przerabiałem kiedyś temat - pomniejszałem też zębatkę pompy oleju żeby zwiększyć jej obroty, a w rezultacie ciśnienie oleju; musiałem też skrócić łańcuch i dobrać zapinkę. Działa już kilkanaście tyś km i jestem zadowolony z efektu
  5. Jasin

    Zawieszenie tył justy

    jeśli Justy KAD, czyli generacja 1 i wersja 2WD, to mam tylne łożyska na zbyciu
  6. nie będą pasowały! musisz mieć skrzynię manualną z 1.0/1.2 z dyfrem z manuala 1.0/1.2. 1.3 to zupełnie inna konstrukcja zrobiona przez Suzuki, nie przez Subaru. Skrzynia z 1.0/1.2 (Subaru) nie będzie działała z dyfrem z 1.3 (Suzuki) bo ma inne przełożenia, no chyba że będziesz jeździł RWD, ale w takim przypadku nie ma sensu ładować skrzyni z Justy (tym bardziej, ze przy takiej konfiguracji nie wytrzyma ona zbyt długo i dokładnie wiem co mówię, temat przerobiłem już bardzo dokładnie)
  7. przełożenia w skrzyniach manualnych są te same. Różnią się jedynie przełożenia dyfrów od manuala i ecvt
  8. uważaj, bo skrzynia jest różna w 1.0 i w 1.2. Konkretnie jest różnica w rozstawie śrub mocujących do silnika - wiem bo sam testowałem.
  9. nie znam się na offroadzie, ale nie umiem znaleźć sensu w tym co piszesz. W Mondeo, które przytaczasz, przypuszczam że tył dołączany jest sprzęgłem wiskotycznym, czyli tylko w momencie uślizgu przodu. Rzeczywiście napęd Justy daje duże możliwości terenowe, ale tak jak pisałem wcześniej tylko na luźnych nawierzchniach, gdzie o sprzęgło raczej bać sie nie powinieneś). Z tego co wiem w offroadzie chyba chodzi o to żeby jednak przyczepność tracić jak najrzadziej. Rzeczywiście przy gwałtownym ruszaniu, albo uślizgują się opony, albo sprzęgło, albo spadają obroty, a najczęściej wszystko po trochu. Swoją drogą silniki nissana serii GA (w tym przypadku GA16) są raczej wysokoobrotowe (16V) i dół nie grzeszy momentem. Generalnie polecam Ci poczytać na facebooku grupę Original Subaru Justy Forum, lub znaleźć ich forum, jest sporo wiedzy i ciekawych projektów, również offroadowych
  10. ok, choć nadal nie rozumiem opcji ze sprzęgłem, to życzę powodzenia - odezwij się jak już coś z tego zestrugasz
  11. a po co most z F125p? nie lepiej cały zawias (ew. całą tyną podłogę) z Justy? btw w Justy nie masz rozłączanego przodu, tylko rozłączany tył nie do końca też rozumiem, dlaczego sprzęgło miałoby paść przy skrzyni z Mondeo, a przy skrzyni Justy już nie tylny dyfer w manualu 3,7, a w ecvt 3,9
  12. okablowanie jest banalnie proste, nie ma żadnej filozofii weź jednak pod uwagę, że skrzynia (a szczególnie przeniesienie napędu na tył) są dość delikatne no i oczywiście zdajesz sobie sprawę, że to jest połączenie na sztywno - czyli możesz jeździć 4wd tylko na luźnych nawierzchniach. aha dyfer tylny 1.0 i 1.2 są takie same, ale uwaga - jest różnica w przełożeniu dyfrów w manualach i ecvt! Jeśli zapniesz manual z dyfrem ecvt na 4wd po kilku metrach wszystko się rozleci
  13. witam, poszukuję elementu mocowania drążka zmiany biegów (element numer 11 na rysunku), ewentualnie dodatkowo całego drążka z wybierakiem (zaznaczonego na rysunku), jeśli jest w dobrym stanie, tzn bez luzów na przegubie i lekko chodzący ze szczelnym uszczelniaczem. może ktoś ma justy na części i jest w stanie mnie poratować pozdr.
  14. mam turbinkę K03, ale przypuszczam, że teraz gdybym budował wszystko od nowa celowałbym w GT1548 - wydaję mi się że będzie wstawać szybciej, choć w gruncie rzeczy to podobne turbiny ile chcesz pompować? czy to turbo to T25? bo T25 jest trochę duże jak dla tego silniczka - będzie mega lag, coś mi się zdaje jak zamierzasz podawać dodatkowe paliwo?
  15. jest już kilka takich w US i nie tylko, ja jestem właśnie na etapie uturbiania swojego
×
×
  • Create New...