Skocz do zawartości

elcukro

Nowy
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O elcukro

  • Urodziny 31.05.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Outback 2.0D; STI MY 06

Ostatnie wizyty

857 wyświetleń profilu

Osiągnięcia elcukro

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

71

Reputacja

  1. czarnuszek musi odpoczywać w tygodniu żeby mieć siłę na weekendy ja też mam czas dla siebie wtedy bo trase ldz-waw pokonuje dwa razy dziennie (a nie chce nawet zaczynać liczyć jaki rachunek za paliwo miałbym na koniec miesiąca)
  2. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    bandaż + taśma termiczna taśmę nakleiłem też na osłonkę. Opis taśmy: Złota taśma wykonana jest z włókien ceramicznych pokrytych metalizowanym polimerem poliamidu z klejem odpornym na wysokie temperatury , dzięki czemu przystosowane są do zastosowania w ekstremalnych warunkach temperatury. Idealny do ochrony przed ciepłem dolotów, turbin, rur intercoolerów , przewodów wodnych oraz paliwowych i innych Odporność cieplna do 550 stopni C
  3. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    Na codzień pracuję przy komputerze, więc dużą frajdę daje mi pogrzebanie czasem w czymś fizycznym. Od Piotra z Mapteku dostałem zadanie zamontować koniecznie osłonę DP, bo bez niej robi się gorąco przy IC. Wczoraj wieczorem więc po pracy usiadłem z flexem do mojej osłonki, gdyż do nowego większego DP już nie pasowała. Zrobiłem sobie z kartonu model, pozaznaczałem punkty, wyciąłem, przymierzyłem i wziąłem się do wycinania. Niestety montaż okazał się bardziej skomplikowany niż początkowo zakładałem, bo aby mieć dobry dostęp musiałem zdjąć rozpórkę, a następnie zdemontować TMIC. Tak głęboko jeszcze nie zaglądałem do mojego auta, więc wszystko robiłem myslac 5 razy aby czegos nie uszkodzić. Okazało się to dosc łatwym zadaniem. Łatwiej jest jednak zdjąć niż założyć Szczególnie spasowanie rury do wlotu turbo jest pewnym wyzwaniem i przydają się długie, zaokrąglone narzędzia aby ją ładnie naprowadzić. Przy okazji odkryłem minimalne ilości oleju w TMIC, więc myślę już nad separatorem. Finalnie wyszło tak - i działa
  4. elcukro

    Sitka oleju - AVCS

    po prostu rozkręcę i sprawdzę, bo dostałem sugestię z dobrego źródła aby się tych filtrów pozbyć, podobnie jak TGV
  5. elcukro

    Sitka oleju - AVCS

    Czy w STI Hawk EU 2006 były montowane sitka oleju przy AVCS?
  6. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    Oni to mierza na kolach na drodze wiec te wartosci sa nizsze, ale roznica i lepsza elastycznosc sie zgadza. Macku serdeczne dzieki za rady! A jak najlepiej podejsc do tych dwoch ktore zaznaczylem na czerwono na mapce? z porad technicznych - mam prawdopodobnie do wymiany prawy elektrozawor od zmiennych faz rozrządu, tgv do skasowania i zalecenie dodania chlodnicy oleju i rozszczepienia ukladow chlodzenia wody i oleju od siebie.
  7. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    +50KM +100Nm liczona seia po kolach wyszla nizsza niz pisalem, ale reakcja na gaz odczuwalnie lepsza i w wiekszym zakresie. Plus masa porad i wyjasnień - to był dobry dzień
  8. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    poprosze o dodanie zbiorniczka na adblue seryjnie wyszło 288KM przy dzisiejszej pogodzie póki co fajny jest ten system pomiaru na kołach i mierzenie w trakcie normalnej jazdy po mieście
  9. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    kazdy konik po dychu
  10. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    tak, zobaczymy co fabryka dała
  11. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    Dzisiaj kierunek Poznań
  12. elcukro

    Czarny STI '06 EU

    gubie sie na tym pierwszym U i potem na przedostatniej sekcji przed tym najostrzejszym zakretem wychodzacym na finalna prosta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...