Skocz do zawartości

maver

Użytkownik
  • Postów

    300
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana maver w dniu 15 Sierpnia 2017

Użytkownicy przyznają maver punkty reputacji!

O maver

  • Urodziny 08.11.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    3city
  • Auto
    Był: Forek MY10 SBD
    Jest: WRX MY09 sedan, Forek SH 2.0 N/A

Ostatnie wizyty

1698 wyświetleń profilu

Osiągnięcia maver

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

75

Reputacja

  1. a wiesz może kiedy dokładnie jest? bo bym chętnie pojechał szczerze mówiąc
  2. @MDsuperstar o jak miło, dziękuje za pamięć. Długo nic nie pisałem, bo syn mi się urodził i wszystko na głowie stanęło. Jakoś we wrześniu zauważyłem że skrzynia coraz głośniej chodzi/wyje, nawet na 4 i 5 biegu. Serwis spuścił olej i okazało się, że olej ma kolor srebrno/metaliczny od ilości opiłków w nim. Powiedzieli, że trzeba zrobić albo kapitalny remont albo wymianę na inną. Jako że robię dla siebie, to w grudniu zrobiłem kompletny remont skrzyni. Generalnie najpierw szukałem jakiegoś specjalistycznego warsztatu, ale dwa do których dzwoniłem albo nie chcieli się podjąć albo nie mieli żadnego doświadczenia w skrzyniach Subaru. Na szczęście nie-ASO w Gdańsku a dokładnie Wojtek podjął się (ponoć pierwszy i ostatni raz) remontu tej skrzyni. Pokazali mi po rozłożeniu części jak to wyglądało w środku i generalnie masakra. Element wiskozy wpadł do środka skrzyni i został częściowo zmielony ale przy okazji pouszkadzał wałki, łożyska itp. Remont trwał chyba z 1,5 miesiąca i zrobiony został na oryginalnych częściach. Wojtek powiedział, że bez tego remontu ta skrzynia długo by nie pochodziła. Po naprawie skrzynia już wyje tylko na 2 biegu ale to przez wyrobione już trochę przełożenia na osie i ponoć wszystkie WRX i Forki XT z podobnym przebiegiem (175 tyś) tak mają. Zdjęcie znalazłem tylko jedno i przedstawia ono łożyska które trzeba było wymienić: A poza tym zamontowałem short-shifter i nawet do niego już przywykłem, choć w zmianę biegów trzeba wkładać jeszcze więcej siły ;) A i kupiłem Forka SH w październiku (znowu, tym razem 2012 2.0 N/A) . W maju jak będę na serwisie olejowym to poproszę o zamontowanie rozpórki Staffa z przodu. Pozdrawiam!
  3. czy jest na TF ktoś z Gdańska, kto ma Forka SH N/A MT? Być może taki zakupię dla żony ale daleko jest i chce, żeby sobie zobaczyła czy pasuje jej jak chodzi skrzynia. Podjadę i piwo przywiozę albo kwiaty
  4. maver

    rozpórka przednia Staffa

    i to jest konkret odpowiedź dzięki.
  5. maver

    rozpórka przednia Staffa

    i nie było problemu z tym, że ona jest nie-regulowana? Czy zauważyłeś jakąś zmianę w prowadzeniu auta poza krawężnikami?
  6. maver

    rozpórka przednia Staffa

    heja, ma ktoś może u siebie rozpórkę przednią Polskiej firmy Staffa (fota poniżej) i jest zadowolony/a? Cena jest bardzo atrakcyjna porównując np. z Whiteline'em, ale nie ma z tego co widzę żadnej możliwości regulacji tudzież "rozpychania". Czy ona jest ważna? po co jest ta regulacja?
  7. szybkie aktualności z mojej strony 1) zamontowałem podwyższony podłokietnik. Jest faktycznie więcej miejsca ale miałem nadzieję, że dzięki niemu na trasach będę miał gdzie oprzeć łokieć. Niestety brakuje 5 cm :| 2) zamontowałem zakupione od @MDsuperstar osłony przeciwsłoneczne na tył. Jest spoko wg mnie. Super, że można otworzyć okna a osłony zostają. 3) zamontowałem fotelik
  8. z mechanicznych rzeczy to wszystko na razie muszę naprawić te dokładki progów, które się pouszkadzały na subariadzie trochę, odpryski odrdzewić i zamalować itp. W sumie jest jedna mechaniczna rzecz. Dostałem mejla od SIPu o akcji serwisowej ! Miło generalnie, bo wcześniej musiałem sam szukać na stronie UOKIK.
  9. Wyjmij blaszki to zaczną piszczeć Co do silnika to temat rzeka. Wg mnie przy zakupie trzeba się liczyć z UPG a w przypadku mocniejszych wersji i z panewkami, ale za to ten silnik jest już dobrze znany, części są dostępne, wiemy czego się można po nim spodziewać szkoda, że Subaru wciska wszystkim ten silnik, a u siebie sprzedają EJ207. Wg mnie nie fair.
  10. długo szły te wałki, plus tydzień na regeneracje wiskozy, potem majówka i jakoś tak wyszło. A z klockami sobie poradziłem
  11. No dobra, jest maj więc czas na mały update Gdzieś w okolicach lutego pojawił się dziwny dźwięk przy odpuszczaniu gazu, szczególnie na 4-5 biegu. Takie bardzo delikatne i bardzo miarowe terkotanie, słyszalne tylko w ciszy. Z racji tego, że kolega @faza20 miał doświadczenia z panewkami, to poprosiłem o przesłuchanie czy to aby nie brzmi podobnie. Ale wg niego to ni jak nie brzmi jak one. Niby remont silnika był 40tyś temu, ale nie wiadomo czy dobrze zrobili itp. Zbliżał się i tak termin na serwis filtrowo/olejowy to poprosiłem o sprawdzenie w Gdańskim nie-ASO. Panowie w sumie od razu stwierdzili, że może to być silnik, i trzeba pewnie rozebrać, ale zobaczą jeszcze. Ja natomiast poprosiłem o nie wykonywanie gwałtownych ruchów bez telefonu Dostarczyłem dokumentację z remontu silnika i w sumie zauważyłem, że jednej rzeczy poprzedni właściciel nie wymienił - smoka olejowego. Spuszczony olej poszedł do analizy na obecność i skład opiłków, a ja poprosiłem o zdjęcie miski, sprawdzenie czy tam nie ma większych opiłków. Opiłków w misce na szczęście nie było ale jak już zdjęta to wleciał smok olejowy X-Bike'a, taki o: Niestety nic to nie dało. Umówiłem się na kolejny termin na (jak się spodziewałem) remont silnika albo inną grubszą akcję. Czekaliśmy na wynik analizy, ale Millers dał ciała, bo do czasu kolejnego terminu nie mieli wyników, ba, nie widzieli nawet gdzie dokładnie ta próbka jest. Nie-ASO w osobie pana W. bardzo nie chciało wyciągać silnika i chyba od początku nie wierzyli, że to silnik. Namierzyli, że przyczyna tego dźwięku jest raczej w układzie napędowym. Mijają dwa dni, dzwoni telefon: "Pan przyjedzie" "a, i niech Pan weźmie nowy akumulator bo stary umarł " Przyjeżdżam na miejsce i pokazują mi o takie coś: No, to po lewej to zabezpieczenie wiskozy, które puściło i pękło, ale jeszcze siedziało na miejscu. Jego część wleciała do skrzyni i się zmieliła uszkadzając wałki widoczne na zdjęciu po prawej. Reszta skrzyni została dokładnie osłuchana i nie daje żadnych oznak/dzwięków. Wiskoza poszła do regeneracji a ja kupiłem dwa nowe wałki w ASO w Bydgoszczy. Do skrzyni poszedł syntetyk Millersa 75W90 + jeszcze łożyska bo też trzeba było wymienić. Całość wyszła 3600 zł. Chylę czoła panom z nie-ASO, bo wykazali się dociekliwością i fachową oceną tematu. W czwartek odebrałem auto po miesiącu i muszę powiedzieć, że ten dźwięk i odczucia z jazdy są niezastąpione , chociaż po jeżdżeniu Hondą Civic UFO przez ten czas stwierdzam, że magiel w WRX mógłby być krótszy W poniedziałek porządne mycie a w tzw. międzyczasie zamontuję podwyższony podłokietnik, który wyhaczyłem od @raju na promocji garażowej
  12. ten spoiler to tak serio serio? bo wygląda trochę zderzak położony na dach a tak swoją drogą to szacun i dzięki za filmy na youtube obejrzałem wszystkie
  13. działa, potwierdzam. Czas reakcji pierwsza klasa Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...