Skocz do zawartości

Grisha

Nowy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Grisha

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 14.11.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Krakow
  • Auto
    Forester MY06 2.5
  1. silnik 2,5 zakucie

    zdecydowanie z pomiarem AFR , to kluczowy parametr No to tu mamy jasnosc, dziekuje
  2. silnik 2,5 zakucie

    Okazuje sie, ze jednak drobny klopot jest, bo kolo Politechniki nie ma hamowni 4x4. Zrobili, chodzi w miare, ale auto wydaje sie slabsze niz mapa Carfit na Pb 98. Trzeba chyba dokladniej dostroic. Wiekszy problem jest taki, ze gaz gubi sie troszke na maksymalnych obciazeniach, moge tam jeszcze podjechac ale bez hamowni chyba nie damy rady. Oni sami polecaja hamownie Czakram w Tarnowie. Moze ma ktos jakies doswiadczenie, czy warto tam pojechac? Hamowanie i strojenie gazu troszke tam kosztuje, ale jesli warto to podjade... Drugie pytanie, to czy mam stroic standardowo czy pomiarem AFR, bo takie sa tam opcje i duza roznica w cenie.
  3. silnik 2,5 zakucie

    Dzieki Zadzwonilem i zrobia to w godzine-dwie, koszt raczej symboliczny
  4. silnik 2,5 zakucie

    Dzieki, chyba sprobuje zadzwonic. Czyli niekoniecznie mapa wymaga duzej roboty przy gazie? Mam BRC. Jako chyba odpada bo daleko, ale rozumiem ze potrzebny po prostu jakis solidny gaziarz? To nie bedzie jakis znaczacy koszt?
  5. silnik 2,5 zakucie

    Ok, jestem po UPG i remoncie silnika w Carfit i jestem zadowolony, zadnych problemow po 5k kilometrow poki co, auto chodzi jak nowe. Pytanie: Rozmawialem juz w Carfit i mapa bedzie zrobiona na benzyne 98. Co z kolei z przestrojeniem gazu do tej mapy? Gdzie moge to zrobic, najchetniej w KRK, malopolsce, okolicach Sacza alebo gdzies po drodze? Ile mogloby to dodatkowo kosztowac? Cala reszta, czyli mapa benzyny, wydech i hamulce zrobie w Carfit. Z gory dzieki za pomoc, temat jest dla mnie zupelnie nowy.
  6. silnik 2,5 zakucie

    Myslisz, ze odczuje zmiane? Mam wiecej doswiadczenia z rowerami i tutaj akurat roznica bylaby chyba marginalna... Zdaje sie ze wymiana calego ukladu to spory koszt? Można też poprawić seryjne hamowanie,zakładając lepsze klocki. Takiego spalania to nie mam nawet nie wychodzac powyzej 3000 obrotow, cwiczac w Foresterze tai chi przed wymiana uszczelki...
  7. silnik 2,5 zakucie

    Dzieki! Wydech mam otwarty, jesli nie skrytykuja w serwisie, to pewnie zostawie. Koszt w granicach rozsadku, cisniecie na maksa chyba wiaze sie z kosztami, wiec zrozumialem Dobry remap nie jest zły,nawet na seryjnych hamulcach i zawiasie.Poprawia parametry silnika,ale nie trzeba ich wykorzystywać stale,wciąż i na maksa. Ale jeśli wydech nasz jeszcze seryjny,to sporo podniesie koszty zabawy z remapem.Koszty remapu to ok.3 tys.zł.
  8. silnik 2,5 zakucie

    Debiut na forum i od razu dowiedzialem sie co to UPG, silnik 2.5 i dlaczego musze jechac do Nowego Sacza... Auto kupilem z poczatkiem roku od drugiego wlasciciela - mechanika. Ma 140k, z tego ja zrobilem 7. Jest po profilaktycznej wymianie smoka, w (wydaje mi sie) dobrze zalozonej instalacji BRC i zadbanym nadwoziu. Co do zmiany marki na inna, to nie jezdzilem jeszcze w takim aucie i zgadzam sie, ze takich aut juz chyba nie bedzie - dla kogos kto nie ma doswiadczenia z taka moca to jest zupelnie inny swiat. No i ten dzwiek lubi nawet moja dziewczyna Jezdzony glownie w weekendy raczej ostro po miescie i dosc szybko na autostradzie, Dolewki Motul co 500km, bierze go chyba powyzej sredniej. Raz strzelil waz chlodnicy, wymienilem. Wlasnie wrocilem z trasy do Wloch - 3300km w dwie strony (juz wiem, ze nie bylo to nic szczegolnie madrego w tym aucie). Predkosci 170 z przyspieszeniami powyzej 200. Na calej trasie kilka razy wybilo plyn z korkiem i rosla temperatura, jest ciemny osad na zbiorniczku wyrownawczym. Wyglada ze uszczelka. Planuje odwiedziny w Carfit. Dzieki za posty co do wymiany uszczelek i szpilek, zamykajac sie w rozsadnych kwotach. Mam nadzieje, ze uda mi sie to tak zalatwic, nie planuje w takim razie powazniejszych modyfikacji jesli nie beda konieczne. Zastanawiam sie nad dodaniem do remontu jakiegos podstawowego remapu. Czy bez wymiany seryjnych hamulcow i zawieszenia ma to sens? Jaki moze byc orientacyjny koszt? Z gory dzieki za rade! Auta nie zamierzam sprzedawac ani wymieniac na Golfa mimo podszeptow rodziny i znajomych
×