Jump to content

gooffy

Użytkownik
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About gooffy

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    S2000 2.0 MT MY03
    Civic 2.2D MT MY07
    Outback 2.0D AT MY14

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ssgarage.pl
  1. Bujanie boczne można zmniejszyć poprzez montaż grubszego tylnego stabilizatora np Oem STi 19mm lub Whiteline 20mm.
  2. Czy ktoś z was zna numer katalogowy tylnego górnego akcesoryjnego spojlera ??
  3. Poszukałem i faktycznie pamięć fotela występuje tylko w wersji z pełną skórą. Teraz pytanie techniczne. Czy ktoś się orientuje gdzie znajdę schematy elektryki do Outbacka?
  4. Wszystko super, auto już od jakiegoś czasu w rodzinie ale jedno mnie nurtuje. Fotel kierowcy elektrycznie sterowany a pamięci ustawienia brak Czy ktoś z was orientuje się czy w jakiejkolwiek wersji wyposażeniowej występowała pamięć położenia fotela? Czy ewentualnie w Legacy występowała pamięć? Może jest jakaś możliwość dodatkowego doposażenia?
  5. gooffy

    Brembo vs Zimmerman

    Karas ma dużo racji. Dodatkowo podczas wymiany tarcz powinien zostać wykonany pomiar bicia. Jeśli tarcze założone są prawidłowo bicie powinno być mniejsze niż 0,07mm,
  6. Co to zabezpiecza i przed czym ?? Po co to zostawiać??
  7. Mam to zmyć karcherem czy zostawić aby brudem się oblepiło ??
  8. Czy ktoś z Was wie co to takiego? Wygląda jak zabezpieczenie antykorozyjne tylko czego? W dotyku mocno lepkie....
  9. Jak do motocykla to można na publicznym napisać - SSG (ssgarage.pl) Cuda z kwasówki i aluminium do motoryzacji.
  10. Mój błąd. Oczywiście chodziło 2013/2014. Gdzieś mi się obiło o uszy, że może być 5x114,3 i wolałem zapytać. Dzięki za potwierdzenie.
  11. Uporządkujmy temat. Samochód "nowy" (max roczny) z przebiegiem 15-20 tyś km. Zakładamy brak jakiegokolwiek wpływu czynnika zewnętrznego na pojawienie się bicia. Krzywe tarcze. Reklamujesz w ASO do skutku. Przy każdej wymianie tarcz na nowe prosisz o wpis do książki serwisowej. Nie pamiętam dokładnie przy której nieskutecznej próbie naprawy (chyba trzeciej), masz możliwość wymiany na nowy produkt wolny od wad. Ktoś kto się na prawie zna musiałby mnie poprawić. Przy tak postawionym problemie SIP MUSI pochylić się nad tematem i spróbować go rozwiązać. Samochód używany (powyżej 2 lat) z przebiegiem powyżej 40tyś km. Tutaj można już dopuścić wpływ czynnika zewnętrznego na pojawianie się problemu. WG sztuki podczas wymiany tarcz wykonujesz pomiar bicia. Jeśli jest powyżej "normy", wykonujesz dodatkowe pomiary tj. Pomiar bicia piasty oraz pomiar równoległości jarzma (trzymającego zacisk) do piasty. Jednocześnie musimy mieć pewność, że prowadnice zacisku (górna i dolna) są w idealnym stanie oraz gumki osłaniające je - nieuszkodzone. Jeśli po tak wykonanym montażu tarcz po jakimś czasie problem wraca, zmień technikę jazdy i nie wjeżdżaj na rozgrzanych tarczach w kałuże Na rynku są tarcze hamulcowe z znacznikami temperatury. Działa to tak, że po osiągnięciu danej temperatury znacznik zmienia się z np czerwonego na zielony. Znaczników jest z tego co pamiętam 3 i każdy z coraz wyższą temperaturą. Dzięki temu mamy informację czy tarcze są przegrzewane.
  12. Żeby nie robić reklamy nie-ASO wysłałem PW
  13. gooffy

    Marka opon

    lato? zima? jaki dokładnie rozmiar poszukujesz?
×
×
  • Create New...