-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
nie powiem :-P
-
Auto
Subaru Forester 2.0 1998r
Ostatnie wizyty
310 wyświetleń profilu
Osiągnięcia slik
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
5
Reputacja
-
w sumie to nie znam się na tym jakość szczególnie. wężyki wydają się być równe, a wiadomo, że nie da się każdego dać identycznie jeśli cylindry są rozmieszczone w różnej odległości
-
Też się podzielę;) Fakt że nie tak efektywne jak powyżej i w LPG ale moje własne od dłuższego czasu i niezawodne:D Tylko brudne lekko;)
-
Akurat to forum które tu podałeś mnie kompletnie nie przekonuje: raz, jak czytałem ostatnie wpisy jak się trafił ktoś z bardziej wymagającym pytaniem to został zjechany, co mi się średnio podoba, a te polecane warsztaty pokrywają się jednocześnie z odradzanymi więc no obiektywnie oceniając to dzięki ale nie skorzystam;) Po przeczytaniu jeszcze kolejnej tony informacji (polecam też temat z naszego forum, bo sporo ciekawych info jest https://forum.subaru.pl/topic/68228-lpg-w-subaru/?page=270#comment-2474159 oraz dzięki waszej pomocy LPG znalazło się pod maską mojej czerwonej strzały:D Założone komponenty (dla przypomnienia silnik 2.0 125 KM): Sterownik KME Nevo, wtryskiwacze baracuda oraz reduktor Gold. Całość kosztowała 3 tyś. więc może być, zwróci się po 10 tyś. km. Przeżyć szczególnie jeszcze nie opiszę, bo za krótko jeździ, na pewno jest taniej i teraz jest bezawaryjnie, ale raczej nie oczekiwałem że lpg mi się wysypie po paru tysiącach;) Także pewnie bedzie relacji ciąg dalszy. Mam też foty przed i po także dla ciekawskich podrzucam (pierwsze foto silnik przed lpg):
-
Zdecydowałem się i podzwoniłem i podjechałem tu i tam :] Można śmiało powiedzieć że jestem umówiony na konkretny termin montażu. Ostatecznie będę miał instalacje gazową KME Nevo. Oczywiście jak już będzie po instalacji na pewno zdam jakąś relację!
-
wielki szacun!
-
ja jestem w liberty, bo znalazłem oferte już dlugi czas temu na rankomacie i tak zostałem, musialbys sobie tam zobaczyc i porownac
-
A możesz powiedzieć coś na temat Kme Nevo? Bardzo dobry sterownik, ale zdecydowanie mniej powszechny od STAGa. Ważne, żeby Twój monter dobrze znał coś co montuje, więc na siłę nic mu nie sugeruj, bo to czasami przynosi odwrotny efekt. Nieznajomość powoduje, że można schrzanić strojenie najlepszej instalacji. Ogólnie chyba jest spoko jak człowiek zna się na swojej pracy Kolego a ty masz jakieś LPG możesz powiedzieć gdzie montowałeś? Ja montuje sam :-) Zestaw jaki polecam do Forka to Stag qbox/qnext, Barracuda, ACR01 lub TUR (do wersji n/a), do turbo w zależności od mocy potrzeba będzie czegoś mocniejszego. Druga opcja Tech 224, Yeti, reduktor j/w. Ale przede wszystkim kumaty gazownik, bo to jest najważniejsze. Napiszcie na priv skąd jesteście, to kogoś postaram się polecić. No to ci powiem że masz albo duże doświadczenie, albo jesteś naprawde odważny . W mojej sytuacji wolę się udać do profesjonalnego serwisu i zapłacić za usługę. Wcale Ci nie proponowałem, żebyś to robił samodzielnie... Ja kiedyś parałem się zawodowo LPG, więc dla mnie to ogarnięty temat. Dodatkowo mam możliwość zahomologowania montowanej instalacji, czego Ty przecież nie jesteś w stanie załatwić we własnym zakresie. Tak jak pisałem już ze dwa razy, znajdź dobrego "gazownika" i nie oszczędzaj na montażu. Porządny warsztat w swojej okolicy znajdziesz na lpg-forum.pl, wystarczy trochę poszukać. No ja oczywiście sam nie zamontuje sobie instalacji Lpg. Koledzy podzwoniłem w parę miejsc i wygląda na to że do końca tygodnia wsiąde w auto i polatam po mieście.
-
A możesz powiedzieć coś na temat Kme Nevo? Bardzo dobry sterownik, ale zdecydowanie mniej powszechny od STAGa. Ważne, żeby Twój monter dobrze znał coś co montuje, więc na siłę nic mu nie sugeruj, bo to czasami przynosi odwrotny efekt. Nieznajomość powoduje, że można schrzanić strojenie najlepszej instalacji. Ogólnie chyba jest spoko jak człowiek zna się na swojej pracy Kolego a ty masz jakieś LPG możesz powiedzieć gdzie montowałeś? Ja montuje sam :-) Zestaw jaki polecam do Forka to Stag qbox/qnext, Barracuda, ACR01 lub TUR (do wersji n/a), do turbo w zależności od mocy potrzeba będzie czegoś mocniejszego. Druga opcja Tech 224, Yeti, reduktor j/w. Ale przede wszystkim kumaty gazownik, bo to jest najważniejsze. Napiszcie na priv skąd jesteście, to kogoś postaram się polecić. No to ci powiem że masz albo duże doświadczenie, albo jesteś naprawde odważny . W mojej sytuacji wolę się udać do profesjonalnego serwisu i zapłacić za usługę.
-
A możesz powiedzieć coś na temat Kme Nevo? Bardzo dobry sterownik, ale zdecydowanie mniej powszechny od STAGa. Ważne, żeby Twój monter dobrze znał coś co montuje, więc na siłę nic mu nie sugeruj, bo to czasami przynosi odwrotny efekt. Nieznajomość powoduje, że można schrzanić strojenie najlepszej instalacji. Ogólnie chyba jest spoko jak człowiek zna się na swojej pracy Kolego a ty masz jakieś LPG możesz powiedzieć gdzie montowałeś?
-
A możesz powiedzieć coś na temat Kme Nevo?
-
Warszawa i okolice.
-
aha, ogólnie mój kolega ma w zasadzie takie samo auto, i tam ma instalacje gazową : "KME Nevo", zakładał ją już jakiś czas temu. Koledzy czy wiecie na chwilę obecną ile może kosztować obecna wersja tej instalacji?
-
No wiadomo że warsztat to najlepiej aby wiedział co robi . A o co chodzi z tym IV gen.?
-
Witajcie Koledzy Nadszedł czas gdzie potrzebuję założyć instalacje LPG. Możecie polecić jakieś sensowne rozwiązania? Pozdrawiam
-
Najgorsze to jak widze ludzi biegających po ulicy (twardej nawierzchni) - szkoda stawów !