Jump to content

GUEST

Nowy
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Dobry

About GUEST

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    STI MY03

Recent Profile Visitors

544 profile views
  1. Mam w domu sześciomiesieczną aktualnie córkę a o pracy to lepiej nawet nie będę pisał. Także ten tego - żeby było śmieszniej; jadę na Rajd Świdnicki właśnie "w celach regeneracyjnych" Bez zmian: wyjazd jutro ~ 7:00 @KotMorderca ?
  2. Nikt się nie wybiera ? Jadę z Gliwic w niedzielę 7:00 rano. Plan mam na ostani OS pierwszej pętli oraz pierwszy i ostatni drugiej - po nim od razu podróż powrotna bo trzeba brać pod uwagę, że rajd jest "bez udziału publiczności" z powodu covida.
  3. Planuję jechać w niedzielę rano. Dajcie znać czy i jak/gdzie się wybieracie to się może zorganizujemy jakoś wspólnie.
  4. Jakby miało pomóc to jestem na miejscu. Mogę podesłać
  5. Jeżeli motor wymagał dolewek często i w relatywnie dużych ilościach to nie ma co nagle rozpaczać bo sygnalizował zużycie albo awarię. Łagodnie traktowany pewnie by pojeździł. Trzykrotna próba maksymalnego obciążenia z dwuminutowymi przerwami tutaj okazała się przysłowiowym gwoździem do .... Głowa do góry. Silnik do remontu.
  6. Spróbuj połączenia z wyłączoną zaporą windows i innymi jeżeli są.
  7. Jeżeli to nie sprzęgło to Gustaf dobrze prawi - skontrolować mocowanie / poduszek skrzyni i silnika oraz tylnego dyfra. Przede wszystkim odszukać co tłucze tak wydaje się wyraziście na przesłanym filmie. Tylko, że wracając do początku historii problem z szarpaniem miał być tylko przy ruszaniu i podczas jazdy w korku a na wyższych biegach o.k. Mam wrażenie, że to jakaś pierdoła i wystarczy jak zerknie na to doświadczony mechanik ale nie .... przez internet ....
  8. Dźwięk niesie się chyba po obudowie sprzęgła. Ale ewidentnie coś w coś uderza. Wsadź kogoś za ster niech naciska i zwalnia pedał sprzegła (bardzo wolno) a sam obserwuj łapę sprzęgła. Jeżeli będą "szarpnięcia" to jednak blokuje i zamiast płynnie pracować robi to skokowo i wtedy te "uderzenia". Inna teoria jaka mi przychodzi do głowy to uszkodzone słoneczko w docisku (czasem zanim trafi się na miejsce ciężką skrzynią przy wkladaniu w warunkach spartańskich zdarza się przywalić wałkiem sprzęgłowym w słoneczko .....). Z tym ASO to ja całkiem poważnie. Nie znam ceny ale byłem kilka l
  9. Dokładnie na tych ośmiu śrubach może być takie przekoszenie, które spowoduje powstanie naprężeń na wałku sprzęgłowym. Pozornie wszystko o.k. bo "dało się zmontować" więc jest o.k. - po jakimś czasie lament, że łożyska padają. Tak więc tulejki muszą być dwie i basta. W tym konkretnym przypadku nie to jest jednak źródłem problemu. Ale może także nie jest nim zużycie zamachu. Wracając do zdjęcia tarcz, wieloklin na starej wygląda co najmniej na mocno zanieczyszczony jak nie skorodowany. Czy wieloklin na wałku sprzęgłowym został wyczyszczony, sprawdzony, nasmarowany ? (tak to nie pomyłka
  10. Może to jakiś problem z łapą sprzęgła (krzywa ?), wysprzęglikiem (przycina ?). Drugi kołek centrujący skrzynię z silnikiem należy oczywiście uzupełnić bo na jednym nie ma gwarancji współosiowości. Kto wie, może i to jest przyczyną drgań. Piszesz też, że szarpanie przy ruszaniu występowało też na starym sprzęgle (przy ślizgajacej się tarczy). Skrzynia-silnik były już na jednym kołku przed wymianą na nowe sprzęglo ? Wałek skrzyni nie miał bicia ? Nie ma co dywagować tylko zrzucać niestety skrzynię ponownie i sprawdzać ... p.s. ze zdjecia starej tarczy z takiej perspekrywy z jakiej
  11. Nie wiem czy taki błąd montażu jest możliwy w Twoim samochodzie ale przychodzi mi na myśl odwrotnie zamontowana tarcza.
  12. Będzie wdzięczność za posta ale nie zwalnia to z tego aby czytać co napisał autor wątku
  13. ECU wyświetla P0130 kiedy odczyt napięcia z sondy lambda ma zbyt niskie napięcie. Teoretycznie może być przerwa na kablach/brak styku na wtyczce ale jeżeli nie było grzebane nic to jest to bardzo mało prawdopodobne. Stary samochód = stara sonda lambda (której żywotność określa się zresztą na poziome 100 000 km przebiegu). Wymienić na oryginał, nie oszczędzać. Jeżeli błąd wyświetla się sporadycznie a sonda okaże się sprawna to znalezienie przyczyny może nastręczyć sporo problemów. Bo przyczynami mogą być na przykład nieszczelności w wydechu albo zużycie silnika (tak w skróci
  14. W uzupełnieniu nowego obrazka (jak najbardziej prawidłowego w odniesieniu do PIERWSZEJ sondy) dodam krótki opis dostępu: odkręcić koło PP, odkręcić "trójkątny" kawałek plastiku czy gumy od strony wnęki koła i .... zaczyna się zabawa z odkręceniem sondy ale to już zupelnie inna historia ....
×
×
  • Create New...