Skocz do zawartości

Ravi

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Reading
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0 re sport tourer

Osiągnięcia Ravi

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Auto zostało sprzedane , mam więcej problemów niż zastanawiać się czy lpg mu zaszkodziło , niemam czasu i sił żeby biegać po pseudo mechanikach którzy niewiedzą jak ustawić zawory w Subaru naciągają mnie na uszczelki za 350 zł a po wszystkim mówi , a myślałem że się ustawia na śrubki i na dodatek obwinia Japończyków , a nie swój niedouczony łeb , z mojej strony to już więcej nie założę lpg , nie ze względu na usterki , ale jest wiele problemów tu gdzie mieszkam np : stacje oddalone o 15km , jak jadę do polski zostaje mi tylko prom bo na pociąg autem z lpg niemożna , w legacy siada tył tak nisko ze oślepia kierowców na normalnym ustawieniu świateł pokrętło na 0 - nowe zawieszenie tył całe + kolumny , dodać jeszcze pasażera i bagaż - masakra , strata mocy najbardziej odczuwalne przy wyprzedzania trzeba non stop przełączać na bp żeby nie wpaść na tira , koło zapasowe traci miejsce zamieszkania , powiem tak auto ma służyć do jazdy a nie wiecznego kombinowania , a na koniec dodam że to nie Subaru zawiodło mnie tylko ja Subaru a mianowicie brak odpowiedniego mechanika , a ci co tak wypisują że to wina lpg niech zmienią forum , bo to forum techniczne , jak to mówią " w każdym cyrku musi być klaun " nawet nieudzielil sensownej odpowiedzi , wydaje mi sie , że brak wiedzy sprowadza do nagonki na lpg , ja miałem usterkę spowodowaną brakiem regulacji a nie zasilania lpg , dzięki reszcie chłopaków za wsparcie i porady . Dodam , że auto zostało sprzedane z ujawnieniem wszelkich usterek i nawołuje wszystkich do podobnych czynów , pomyśl zanim sprzedasz , na ludzkiej krzywdzie się niedorobisz , a niektórzy zbierają kasę długie lata na to wynażone auto !
  2. Wiec do oględzin luzu zdjąć dekle i wymierzyć ? Po pomiarach zamówić szklanki (rozumiem że musza być nominalne czyli aso ma ruzne rozmiary na stanie) ? , czy do ustawienia luzu trzeba rozpiąć rozrząd i zdejmować wałki ? I co z popychaczami ? I uszczelniaczami ? Powiem wam że czym więcej informacji tym bardziej nie ogarniam tego tematu . Dostałem wycenę z serwisu subaru buldog twyford £475 czyli jakieś 2375zł i chyba sie umówie na poniedziałek A i czy po regulacji ciśnienie wróci do normy ?
  3. Szczerze to niczego sie nie dowiedziałem po za tym , że tam jest regulacja płytkowa , wiec po co płacić 1200zł lub kto wie ile jak za 1700zł jest regeneracja głowic z gotowymi zaworami i na dodatek wiesz czym jeżdzisz , znasz stan tłoków itd , a sama regulacja w moim przypadku jest bezsensowna , jeszcze raz proszę niech mądrzy tego forum dadzą głos co do objawów , chodzi mi mianowicie czy regulacja czy remont ???
  4. To jak się w nim reguluje zawory ? Graf żeby wygrać w lotto to trzeba grać , powodzenia , ja jak wygram to w subaru bedą montować gaz seryjnie !
  5. Pewnie tak przeciez to hiper oszczędna opcja a probleny jakże znajome[/quote Graf A czy Ciebie ktoś pytał o zdanie? No i mialem racje poraz ktoryś z rzędu (szkoda ze nie mam takiej skutecznosci grajac w LOTTO ) LPG vs oszczedność 4:0 remoncik sie kłania i duzio duzio km na LPGiku żeby wyjść na zero !!! na następny raz polecam pomyślec i policzyc . To remont ? Czy sama regulacja ?
  6. Jeśli tylko regulacja to niedziela wolna , jakie wartości luzów zawodowych i czy regulacja jest na śrubki czy muszę do mechanika proszę o szczegułowy opis , na co muszę zwrócić uwagę podczas oględzin samych zaworów , z tego co widzę to trochę mało dostępu , czy samo spuszczenie z łap uniesie trochę silnik ?
  7. LPG od 10tys przebieg 160tys zawory nigdy nie regulowane
  8. Witam wszystkich i czekam na podpowiedzi . Pacjent to Subaru legacy 163bhp ej204 auto od pewnego czasu szarpało przy ruszaniu , i na dobrze rozgrzanym silniku problem z zapłonem , trzeba ok 3/4 razy pokręcić aby załapał , pojawiało się tz. Mulenie pomiędzy 2000/3000rpm , po wymianie świec i zamianie cewek błąd ponownie wyskoczył p0304 , kompresja cyl1 12bar cyl2 12bar cyl3 12bar cyl4 8bar ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...