Skocz do zawartości

dagi

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warsaw
  • Auto
    type R

Osiągnięcia dagi

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Jakie koszta i co to za garmin ? Duzo zabawy z montazem ?
  2. Jest jakis tutorial w ogole jak zamontowac taka navi ? Sam ekran ma jakas wieksza ilosc opcji poza sama nawigacja ?
  3. Roznie to bywa, czasem zawory sie zaciesniaja a czasem "zaklepuja". Przeglad zaworow i tak sie powinno cyklicznie robic wiec wazne zeby sie w tolerancji miescic
  4. Jestem po regulacji. Dla potomnych... Zeby dobrac sie zaworow trzeba zdemontowac aur boxa, akumulator oslony listew wtryskowych, niestety musialem rowniez zdemontowac lewa listwe wtryskowa bo pokrywa zaworów nie chciala wyjsc. Dodatkowo zdemontowalem kolektor z katalizatorem zeby miec dostep do zaworow wydechowych a przy okazji zamontowalem emulator sondy. Warto przyjrzec sie przy regulacji uszczelka, gdy sa spekane badz widac przy demontazu ze przeciekaja to zdecydowanie do wymiany. Co do ustawiania wałków w celu regulacji zaworow na dsnym cylindrze to dla pewnosci ( niestety nie mialem manuala ) zdemontowalem swiece i luzy mierzylem w gornym martwym punkcie.
  5. dagi

    Katalizator

    Mozesz sprawdzic opcje z wymiana katalizatora ale koszt jest spory a nie wiadomoczy problem zniknie. Najpierw bym sprobowal z ta tulejka. Koszt raptem 20zl + montaz
  6. dagi

    Katalizator

    Czy ja napisalem ze blad dotyczy tylko aut z usa ? Napisalem co jest powodem tego bledu w autach zza oceanu tzn generalnie czy europa czy usa to powod to brak katalizatora albo jego slabe dzialanie dodatkowo w subaru z usa dochodzi wrazliwosc na paliwo. Tyle Tez jest inna sprawa ... jak szybko po skasowaniu bledu zapala sie ponownie blad ? Bo jezeli od razu praktycznie to trzeba sprawdzic sonde i jej przewody ( ewentualnie wymienic sonde jezeli padla ) natomiast jezeli po kilkudziesieciu kilometrach to emulator powinien poradzic sobie z problemem.
  7. dagi

    Katalizator

    Z tego co sie naumialem to blad p0420 wyskakuje w subaru z usa: 1. Niby od paliwa, ze podobno u Nas gorsze itd. Masz lpg ? 2. Kat jest juz dojechany i bie czysci spalin tak jak powinien. Jezeli nie chcesz ladowac kasy w nowy katalizator jedynym sensownym rozwiazanien jest emulator sondy lambda ( taka tulejka ) ktory powoduje ze mniejsza ilosc spalin trafia do sondy a dzieki temu blad sie nie wyawietla. Bede sam w ten weekend montowal taki emulator do mojego 2.5 us bo tez mi sie blad swieci. Testowalem to rozwiazanie w innym aucie gdzie akurat katalizatora nie bylo. Swietnie sie sprawdzilo. Pzdr
  8. Zgadza sie ej253 bez turbo Maska fabryka 0,16-0,24 ssace 0,21-0,29 wydechowe
  9. A taka z trzema przyciskami nie dziala do dwu przyciskowej ?
  10. Nic nievzrozumialem z Twojego postu
  11. Witam Chcialbym sie dowiedziec cos wiecej apropo regulacji zaworów w foresterze na jednym wałku czyli regulacja śrubkami. Przerabiał ktoś temat ? Glownie interesuje mnie co trzeba zdemontować zeby miec ulatwiony dostep do glowic, w jaki sposob ustawic sobie wałki na każdym z cylindrów ? Jakie sa luzy zaworowe dla zaworów ssacych i wydechowych. Ogsrnialem zawory w innym autach i motocyklach natomiast nie mialem stycznosci z silnikami subaru wiec chcialbym sie co nieco dowiedziec a niestety nie znalazlem takiego tematu. Pozdrawiam Ps. Moze ktos ma jakiegos manuala do tego zabiegu ?
  12. Dzieki Panowie za odpowiedz ! Czyli samemu mozna zaprogramowac taki pilot ?
  13. Witam Jakie sa opcje aby dorobic pilot badz kluczyk z pilotem do forestera sg ? Wersja us jezeli ma to jakies znaczenie. Ile to ew moze kosztowac ? Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...