Skocz do zawartości

lukasz81

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0D 2008

Osiągnięcia lukasz81

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tylko infomracyjnie, SIP milczy..... nawet nie odpisali krótko pod hasłem: " dziekujemy za zgłoszenie, sprawa jest rozpatrywana/analizowana" lub "zapraszamy na spotkanie" mam do ich siedziby jakieś 100m a auto stoi w ASO jakieś 50 m od nich. Ale nadal wierzę w dużą klase korporacji i logiczne myślenie.
  2. lukasz81

    Charakterystyka SBD

    podpowiem i polecam lekturę forum mój SBD wytrzymał 100 tyś km i się rozpadł przy 140 km/h na autostradzie w czechach - czysta przyjemność ---- polecam wątek
  3. Aso twierdzi, że turbo jest całe i raczej nie spowodowało uszkodzenia ..... dymu było sporo bo roszczelnił się chłodnica, wczęsniej jak spadła moc i auto zaczynało zwialniać pojawił się dym z tył ale raczej czarny niż siwy. w maju ubiegłego roku turbina miała naprawianą zmienną geometrię, była więc wyjmowana i od tamtego czasu auto może zrobiło 10.000 km czyszczone były wtryski, nikt wówczas nie zgłaszał problemu z turbo ani innym czynnikiem. najsmutniejsze i najbardziej dołujące jest to, że auto jest naprawdę zadbane, serwisowane w Aso (ostatni przegląd nie cały rok temu, nie katowane na zimnym silniku oraz studzone na luzie po większej trasie, olej sprawdzny i dolewany. irytujące jest to, że ani Aso anie importer (przynjamnije do chwili wpisu) nie jest zainteresowany poznaniem przyczyny dość rozległej awarii po raptem 100.000 - wjąc zobaczyć, sprawdzić i powiedzieć padło to i to bo to i to. dla mnie była by to wiedza bezcenna jak serwisanta i sprzedawcy renomowanego japońskiego auta. a tak w nawisie wczęsniej miałem toyota corrola 1.8d - 450tys km, mitsubishi lancer 1.7d 380 tyś, golf 4 1.6e 160tyś, seat leon 2.0d 90 tys w 2 lata.... - strach się bać ile przejadą auta za kupione np, za 2 lata, 15tyś km?
  4. silnik nie dawał wczęsniej żadnych negatywnych objawów, z importerem rozmawiam, napisałem pismo i czekam na odpowiedź
  5. a czy awaria turbo mogła zapoczątkować awarię silnika?
  6. dziękuję za info, i przepraszam za brak odpowiedniego powitania
  7. witam, jestem tu pierwszy raz ponieważ od 5,5 roku jeżdżę sobie subaru bez żadnych większych problemów, serwisuje tylko w ASO, lekko po 100.000 wymieniłem sprzęgło, auto ma jednego kierowce, stoi sobie w garażu i ma jedną małe zadrapanie na przedzie. wybrałem się jak co roku na narty i na autostradzie przy 140km/h auto straciło wyraźnie moc, zaczęło zwalniać i co jakiś czas z tyłu dawać czarny dym. redukcja na 4 nic nie pomogła, po chwili był huk, dużo dymu a silnik wszedł sam na maks obroty, wówczas natychmiast go zgasiłem i poturlałem się na pobocze, spod auta wypłynęło trochę płynu chłodniczego. po radosnym powrocie na lawecie do Kr i odstawienia auta do Aso i diagnostyce okazało się: uszczelka pod głowicą orac rozszczelniona chłodnica. Przyczyna nie znana i ewewntulane inne szkody również. czy ktoś za może mi odpowiedzieć w prostych słowach co się stało? co dalej zrobić? czy silnik takiego zadbanego auta wytrzymuje teraz 100.000 km i nadaje się na złom? pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...