Skocz do zawartości

gorion

Użytkownik
  • Zawartość

    749
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gorion

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru II SG 2.5XT automat '06, poprzednio SG 2.0 '08 też automat.

Ostatnie wizyty

886 wyświetleń profilu
  1. Sprawdzenie auta przy kupnie

    Wszystko zależy od salonu, przy jednym aucie uzyskałem potrzebne informacje a w drugim nie - historia analogiczna do Twojej. Podejrzewam, że tak na prawdę chodzi o brak czasu w związku z rekordową sprzedażą, podobny problem jak z odbieraniem telefonów
  2. Czy to SLS ? (zdjęcia)

    Tu nie ma sie nad czym zastanawiać: skoro nie ma tych zbiorniczków to nie SLS. Nowsze wersje amortyzatorów SLS pojawiły się już po SG i nie sposób ich z niczym pomylić, gdyż są znacznie grusze. Oczywiscie były też oryginalne nie-SLS ale to już inna historia.
  3. Forester II 2.0 Turbo - żywotność

    Nie w każdym, w 2.0 lubią szczególnie lecieć. Przy takim przebiegu byłbym ostrożny. 2.5XT ma już usztywnioną konstrukcję bloku. Z drugiej strony jest mocno rozwiercony, więc cierpi na UPG.
  4. Forester II 2.0 Turbo - żywotność

    Akurat w zaturbionym 2.0 to prędzej panewki niż UPG.
  5. Forester III jaki wybrać silnik benzynowy

    http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Subaru&model=Forester&gen=1114 https://jalopnik.com/subaru-settles-lawsuit-over-oil-burning-cars-1752805682 na forach amerykańskich użytkowników jest tego znacznie więcej ale przynajmniej tam Subaru nie chowało głowy w piasek tak jak było z dieslem w EU (pozew zbiorowy był już w drodze i jak widać tam to działa).
  6. Forester III jaki wybrać silnik benzynowy

    FB 20: na pewno do lektury opinie o zużyciu oleju (tak, wiem że to benzyna ). Ale kiedyś tam to chyba poprawili.
  7. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Ja u siebie mam komplet: Hawki Ceramic z przodu i OMP z tylu. I podobne odczucia co do Hawków, są OK. OMP chyba już nie robią i wszystko to leżaki magazynowe stad może niska cena.
  8. cham na drodze

    Polemizowałbym z tym. Policji tam od groma, stoją nawet w chłodzie, w deszczu i to z całkiem niezłym sprzętem. A Słowacy jak nikt z władzy nie patrzy to też potrafią ignorować linie ciągłą/zakaz wyprzedzania/limity prędkości postawione sensownie czy bezsensownie na odcinku wielu kilometrów: no, ale faktycznie na znakach przy tym oszczędzają.
  9. Chłodnica / ogrzewanie / UPG

    Dla mnie to też raczej ostatni Subarak, tym bardziej że marka zmienia oblicze nowych modeli a stare zje ruda dzięki fabrycznego "zabezpieczeniu". Pociesz się, że u mnie w jednym z polecanych zakładów nie przykręcili porządnie sworznia po jego wymianie - nie muszę chyba pisać czym moglo sie to skonczyc. Od jakiegoś czasu patrze na to w ten sposób że jest trochę zakładów "specjalizujących" się w Subaru, ale polega to chyba głównie tylko na tym że nie odsyłają klienta z kwitkiem. Co do jakości ich usług to ja też mam raczej pecha, poza jednym ASO kolejne dało ciała, pozostałe dwa nie-ASO też wypuszczały auto z widocznymi od pierwszych metrów usterkami. A do Carfita za daleko. Serwisowanie i koszty tej marki, która w USA jest dla "ludu", przerasta u nas możliwości większości klientów i serwisów.
  10. Siłowniki maski

    Tylko wtedy jest ryzyko ze to mocowanie na jedna śrubę na masce może pracować i trzeć/odkręcać się. Choc nie wiem czy przy jeździe czy tylko przy otwieraniu maski. Na dole tez niby jest na jedna srube ale tam kątownik jest zblokowany poprzez wytłoczenie w blotniku/karoserii.
  11. Chłodnica / ogrzewanie / UPG

    Mnie już by szlak trafił :/ Boxer to jednak rocket science i poza kilkoma warsztatami nie ma co go remontować tylko swapować, chyba że ma być 'tylko' do upalania.
  12. Chłodnica / ogrzewanie / UPG

    Tylko co wybrać, z tymi aftermarketami bywa rożnie i nie zawsze lepiej od OEM'u a Perrin kosztuje majątek.
  13. Nowy Subaru Forester MY2019

    Może i spokój ale to już nie jest gwarancja a ubezpieczenie - i obejmuje tylko to co jest w OWU.
  14. Wymiana oleju w AT

    Ale wg producenta jest dedykowany również do skrzyni EAT od lat - w USA poszli by z torbami gdyby to w czymś szkodziło. 0,6Bar to niemal nic w pracującej skrzyni biegów.
  15. Wymiana oleju w AT

    tak, lecz w praktyce nie ma to znaczenia jesli zawor upustowy otwiera sie przy bardzo niskim cisneiniu. Filtr OEM jest w zasadzie "dziurawy", dzięki czemu nie jest on narażony zbytnio na zatkanie osadem i w teorii wymienia się go przy bardzo dużych przebiegach (albo jak czesto w USA nie wymienia się go w ogole). http://www.subaruoutback.org/forums/66-problems-maintenance/23762-subaru-transmission-filter-different.html
×