Skocz do zawartości

gorion

Użytkownik
  • Zawartość

    600
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gorion

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru II SG 2.5XT automat '06, poprzednio SG 2.0 '08 też automat.

Ostatnie wizyty

576 wyświetleń profilu
  1. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    O kultowości stanowiła w przypadku Subaru raczej historia, silniki (najpierw solidne później...cóż, nie tak solidne ale mocne) i oczywiście 4x4. Pierwszą kwestię zostawmy może w spokoju,. Druga - najpierw stagnacja a później falstart i porażka z SBD. Oby tak się nie skończyło w przypadku hybryd, mimo wszystko ze względu na doświadczenie byłbym ostrożny. Obecnie wycofanie się i wywieszenie białej flagi z powodu norm. Od prawie 20 lat wiedziano w jakim kierunku zmierza EU. Niektórzy sobie z tym radzą, nawet niech pod maska będą 4-silniki od kosiarek dające > 200KM, może nie będzie to nawet tak awaryjne jak 2.5T i dojedzie do końca gwarancji - w końcu patrząc na zabezpieczenie antykorozyjne nowych Subaru z naszego rynku i tak chyba o to chodzi? Trzecia - 4x4. Nadal świetne tylko niestety (albo stety dla konsumentów) konkurencja znacznie poszła do przodu. Teraz nikogo to już nie zachwyca, traktowane jest raczej jako normalny element wyposażenia dla danego segmentu aut. Podobnie jak autor watku nie widzę w przyszłości jakiegoś szczególnego elementu ktory przywiązałby mnie do marki (poza subiektywnym 1 punktem ale życie weryfikuje go w codziennym użytkowaniu auta i porównując ofertę z konkurencja).
  2. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    W Ameryce Subaru uchodzi właśnie za tanią markę. A u nas chcą z tego zrobić Toyotę czy Lexusa.
  3. Forester II (SG): pre- czy facelift

    automaty MY06 tez maja automaty SG MY08 nie maja u mnie bardzo się przydaje
  4. Tabliczka znamionowa

    Nie powinni robić problemów w wydziale komunikacji jeśli któryś diagnosta się o to przyczepi.
  5. Tabliczka znamionowa

    Jakieś pogromy rozpoczęli z powodu tych tabliczek po zmianie przepisów, gdyż to kolejny taki temat? Prawdopodobnie nie dotyczy to tego przypadku, ale kupno Subaru z europejskiego salonu wcale nie oznaczało europejskiej wersji - dealerzy sprowadzali czesto sami nowe auta ze Stanów a kupujący doskonale wiedział co nabywa.
  6. Akumulator AGM w subaru

    są tez automatyczne moduły np: https://www.ebay.com/itm/12V-CAR-Battery-Excessive-Over-Discharge-Protection-Controller-30A-Switch-Board-/191858580399 oczywiście nie podpinamy tego na główna wiązkę tylko na np: wybrany obwód zapalniczki, radia, kamery czy trackera. Poza tym przy takim użytkowanie auta i tak obowiązkowy jest awaryjny jump-starter.
  7. Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    Podobnie - bez problemu można by znaleźć tutaj wiele osób użytkujących i zadowolonych z bezawaryjnej pracy diesla z pierwszych lat produkcji i którzy stanowili by większość wobec tych, mających odmienne doświadczenie (gdyż zapewne wielu z nich pożegnało się z marka i forum po kabum). Nie mniej życzę udanego zakupu i niech panujące tutaj opinie nie maja przełożenia na nasze auta (u mnie tez nie było UPG, pomimo ponad 155kkm w 2.5xt).
  8. Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    Można podobnie argumentować, że to też opinia jednej osoby w dodatku użytkującej/serwisującej jedno tylko auto.
  9. Forester XT 2015 Samozapłon

    Akurat jakoś nie widzę powodów aby właściciel pechowego Forka prowadził własne dochodzenie czemu spłonął - wrzucił ostrzeżenie i dzięki mu za to. A i wrak jest chyba do oględzin i badań gdyby kogoś to interesowało (hmm, importera?).. no, ale to nie USA.
  10. Przesiadka z FXT SG na OBK H6 - prośba o opinie

    Szukając Forka XT miałem okazje przejechać się kilkoma OBK'ami 3.6 w automacie - tutaj nie było problemów ze znalezieniem ofert. Bardzo przyjemne doświadczenie, zwłaszcza 5eat pracowała bardziej elegancko niż 4eat w Forku,. Choć z drugiej strony jest bardzo delikatna. Nie kupiłem OBK jednak przez brak turbo, mimo że mocy mu nie brakowało to była ona jakby ujarzmiona w porównaniu do XT'ka. Wsadzenie takiego silnika do Forka moim zdaniem to mezalians...ale bardzo przyjemny i sprawiający że nie miał on w swym okresie w zasadzie konkurencji jeśli szukało się wysoko zawieszonego klasycznego Suva, o rewelacyjnej widoczności, w automacie i o takiej mocy. I jak moc w turbo stanie się niewystarczająca to zawsze można coś z tym zrobić - a do tego bulgot gratis Dla OBK można juz spokojnie znaleźć rywali wśród innych marek. Do tego przypadłości 3.6 H6 przy których słynna UPG to czasami pikuś oraz historia z problemami z 5eat w dwóch OBK'ach które oglądałem i testowałem. I oczywiście postępująca korozja z która nie spotkałem się w większości europejskich marek (o ile auto nie było powypadkowe i źle naprawione) - w sumie dotyczy to każdego Subaru ale jeśli istnieje alternatywa wśród nudnych grubo ocynkowanych, czasem nawet podwójnie, europejskich modeli to wybrałbym to drugie. W trasie na pewno bardziej komfortowy OBK, za to w Forku nikogo nie zdziwi i nie urazi widok przewożonych palet, ziemniaków czy tucznika
  11. Jaki rocznik wybrać

    faktycznie, było coś takiego
  12. Forester II a BMW E34 Touring - kilka pytań przed zakupem

    A właśnie że z nimi Fakt, na ogol auto male obciążone bagażem i pasażerami. W mieście spalanie poraża, ale co zrobić skoro Forek sam się tak wyrywa spod świateł A i cruza też nie ma po co włączać.
  13. Forester II a BMW E34 Touring - kilka pytań przed zakupem

    2 Forek z tej generacji to podniesiona Impreza, miejsca z tyłu nie ma za wiele 4 nie było ocynku tylko jakieś inne zabezpieczenie które fatalnie sprawdza sie w naszym klimacie 5 poczytaj o regulacji zaworów - kosztowny zabieg chyba ze znajdziesz SOHC 6 trasa ~8l , miasto 15-17l w zaleznosci od fantazji 7 jest, ok. 2 tys PLN 8 pomimo posiadanego isofix'a moim zdaniem za malo miejsca aby nazwac go rodzinnym
  14. forester - hamowanie

    Jak ktos lubi jednak takie tabelki to w Stanach to mierzą, na pewno jakieś przełożenie na rzeczywistość to ma. http://carsort.com/compare/Honda-CR-V-vs-Subaru-Forester
×