Jump to content

prugi

Nowy
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Dobry

About prugi

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    XV II

Recent Profile Visitors

153 profile views
  1. prugi

    XV 2.0 e-Boxer

    Wszystkim ekologom piejącym na temat emisji CO2 proponuję spacer po najbliższym lesie, zobaczyć tam można efekt masowej wycinki drzew jaki ma miejsce w Polsce od kilku ładnych już lat. Rzekomo "wycinka i zrywka drzew ma na celu podniesienie jakości drzewostanu" a prawda jest taka że ów drewno idzie na eksport bo wycinane nie są te chude krzywe suche drzewa, tylko takie co się w przemyśle przydadzą. Zawsze tak było i będzie, że przepisy wprowadza się w zupełnie innym celu niż informuje się publikę. Problem smogu w miastach również nie jest spowodowany nadmierną ilością CO2, tylko innego syfu zawieszonego w powietrzu, osad z procesu ścierania się opon czy klocków hamulcowych, tutaj smog może chyba czuć się bezpiecznie bo opony i hamulce raczej szybko z aut nie znikną. Zniknąć może natomiast Subaru z rynku EU, jeżeli sprzedają u nas około tylko 4% całej swojej produkcji, to jak ważnym rynkiem jest dla Fuji Heavy Indrustries EU? Zaraz przestanie być opłacalne opracowywanie nowych rozwiązań technicznych dedykowanych na rynek EU. Szkoda by było. Szanuję Subaru za to, że wciąż robią samochody po swojemu, ciekawe tylko jak długo będzie to ekonomicznie opłacalne. Obecne e-boxery to tylko jak wcześniej ktoś już pisał proteza. Dynamika niewiele większa niż w przypadku spalinowej wersji 2.0i, w szczególności kiepsko wypada ta hybryda vs nowe systemy Toyoty. Oszczędność paliwa tylko w mieście, na trasie gorzej. Właściwie cały ten e-boxer to nic innego jak elektryczny bieg 1 i 2. Do tego kilkanaście tysięcy droższy. I takie coś wprowadza się na rynek EU kiedy za wielką wodą dostają Outback XT, Legacy XT, z silnikiem 2.nie-ASO benzyna ponad 240KM. Czasem można żałować, że mieszka się w UE. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  2. prugi

    Nowy XV II-generacji

    Mam wrażenie że czasem człowiek chce napisać coś innego niż faktycznie napisał. Czy ktoś z szanownych wie może gdzie dokładnie w e-boxerze znajduje się silnik elektryczny? Konkretnie pytam czy moment obrotowy generowany przez silnik elektryczny przechodzi przez łańcuch w CVT? Mam nadzieję że tak nie jest. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  3. prugi

    Nowy XV II-generacji

    To ile czasu czy km trzyma się auto zależy raczej od zasobności portfela w chwili obecnej i przewidywań co do przyszłości. Nie znam osoby która nie chciałaby wymieniać aut na nowe nawet i co 3 lata. Ja dbam o XV dlatego, że sam nie wiem ile nim będę jeździł. Z resztą nawet gdy po 5 latach będę chciał kupić nowe auto, to XV na pewno zostanie jako drugie. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  4. Na przykład inna polityka importera. Dopóki nie będzie wystąpienia przypadku uszkodzonej cewki, lub napuchniętych przewodów hamulcowych czy rozsypanego zaworu PCV, to nie ogłaszają ogólnikrajowej akcji? Nie wiem czy prawdopodobne jest takie podejście, bo IMHO uderza w markę. O wiele bardziej prawdopodobne wydaje się, że samochód był przeznaczony na Polskę, ale został przesunięty na Niemcy, tylko gdzieś w dokumentach nikt nie zmienił przeznaczenia auta, albo do centrali nie poszły odpowiednie dokumenty przesunięcia. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  5. Dzień dobry. 24 stycznia 2020 umówiony na zawór PCV oraz przeprogramowanie cewki. Niecałe 90 minut zajęło ASO Zdanowicz w Gdańsku ogarnięcie obu tematów, łącznie z wymianą rzeczonego zaworu na nowy. Polecam, pozdrawiam. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  6. @spawalniczy zanim zaczniesz kręcić aferę zadzwoń do 'swojego' ASO i się zapytaj. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  7. Panie Pawle, Pan to musi lubić swoją pracę. Zazdroszczę. [emoji846] XV ll 2.0 Sunshine Orange
  8. Dlatego też o sprawie zaworu gadamy od chyba prawie miesiąca. Cała sprawa PCV ciągnie się oficjalnie od chyba 10/2019, można więc przypuszczać, że ów zestawy naprawcze OEM są już na magazynie, dlatego też ogłoszona w Polsce akcja. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  9. @bmbm przepraszam za lakoniczność wypowiedzi, korzystam z tapatalk a na komórce często brakuje chęci do dłuższych wypowiedzi. Wg mojej interpretacji akcji przywoławczej odnośnie zaworka PCV. ASO najpierw robi inspekcję, wysyła dane z inspekcji do importera (czy SIP wysyła je 'wyżej' tego nie wiem) i czeka na odpowiedź o dalszym toku postępowania. Więc do załatwienia całej sprawy może być potrzebna kolejna wizyta w ASO. Po rozmowie z ASO Zdanowicz moje przypuszczenia okazały się trafne. Matthew1990 wyżej napisał jednak że jego ASO każe rezerwować od razu 3 godziny. Jak na samą inspekcję to trochę długo. Stąd moje zdanie o innym podejściu Zdanowicza do całej zabawy. Może też być tak, że wiadomo że niektóre samochody mają wadliwe PCV i u nich inspekcja potrzebna nie jest, dlatego od razu wymieniają. Niebawem zobaczymy. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  10. Widzę że Zdanowicz podchodzi do tematu inaczej, albo robi to samo zdecydowanie szybciej, ogłoszona akcja jest na samą inspekcję. Chyba że niektóre auta mają od razu wymianę, ciekawe. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  11. W piątek 24 stycznia jadę na serwis z cewką i PCV. Póki co inspekcja, podobno jest kilka dróg postępowania przy tej akcji z zaworem. Po inspekcji dowiem się co dalej, domyślam się że nie bezpośrednio po. Przewidywany czas na całość to 90 minut. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  12. A dobra, ja odebrałem w kwietniu 2018. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  13. @OA77 a sprawdzasz niemiecką bazę w sprawie akcji serwisowych? Bo w srt.subaru.pl twojego VIN nie będzie na pewno XV ll 2.0 Sunshine Orange
  14. Ja mam karę za podprowadzenie Pertynowi samochodu spod nosa. Więc łapie się na wszystkie możliwe. XV ll 2.0 Sunshine Orange
  15. @Zyzol: sprawdzałem na srt.subaru.pl XV ll 2.0 Sunshine Orange
×
×
  • Create New...